Monday, July 26, 2010

Pada suatu hari ,

assalamualaikuuuuuumm , saya datang nak berayaaaaa ! 

Aaaaaa , kejap lagi Encik Puasa ketuk pintu rumah masing masing ;OO jangan tak bukak sudaaaa ~ alasan tak bukak : Encik puasa nak buat jualan murah depan rumah -,- eleleeeeh , mcm aku tak tau kalau ada orang ting tong rumah mesti selalu tak bukak en ? aku tahu tau , sbb bila orang Tinggg Tongg rumah mesti aku merangkak pergi pintu then hendap tengok sapaa datang rumah . paling tak boleh blaa bila hendap dari pintu tengok tengok muka bapak sendiri T-T

setiap post , mesti intro aku merepek gilaaa . ke laut habes laaa aku cakap -,- 

Hari ni hari paling kabut sekali . Kabut-est day ! Hariniiii kaaan , pengawas punya meeting pukol 12 tengah hari . and aku rasa cikgu mcm tak betul T-T haritu cikgu merajuk , sbb pengawas smua tak suka meeting . merajuk konon , alalalaa zuriana sayaaaang busuk busuk intan payung . lepas tu free free kena meeting pukol 12 hari ni -,- Zzzz , aku pun redha je laaa kan . so datang laa aku dengan mulut yang tak habes habes ' Ape aaa cikgu zurianaaa nii -,- 

Menyampuk sebentar : sekarang dah lmbat daa senanyaaa , dah pukol berapaaa da kot o.O then tadi ibu lalu , ibu mcm nak bagi warning suro tidur . aku menggunakan idea daripada kepala otak; terus cepat cepat ambik kertas sejarah - buat muka berkerut - tak boleh blaa je bila tanya ibu macam mana nak buat elemen 3 ? hahaaa ibu apa lagi , kalau aku mintak tolong mesti lari -,- so free free aku boleh tidur lambat malam ni . ACTUALLY , senanye bukak laptop nawaitu nak buat elemen 3 . tapi sayang seribu kali sayang,  (bapak loser gila ayat kau -,- ) satu perkataan aku tak buat lagi =L 

And sekarang , aku tengah menulis dekat blog sendiri . gaya macam tengah menaip untuk folio elemen 3 , pandai tak aku berlakon depan ibu ? Wah david teo boleh bayar aku jadi heroin cerita Jangan Pandang Kiri Kanan the movie . cerita ni lagi seram daripada filem jangan pandang belakang *tibaa tibaa . Btw , kau tak rasa ke haaa muka dengan suara david teo tu lebih kurang sama dengan Saw Zhi Shan ? T-T

Kembali kepada jalan yang lurus , tadi pengawas yang datang meeting sumpa sikit gilaaa . then cikgu bebel bebel tengok tengok dah ramai -,- then smua pengawas sumbat dalam bilik pengawas . memang terbaik dari ladang getah mak kau , kelapa sawit pon boleh jugak *apaaa kau merepek ni -,- serious sempit gilaa . then duduk kena duduk mcm orang jepun . SUMPAAAAH LENGUH KAKI ! aku dah bising gilaa aaa sakit kaki ! sakit kaki ! then danish suro aku bangun sbb nak suro aku bercakap aku macam YAYYY BOLEH BANGUN ! tapi aku senyap je akhirnya ;DD 

Aku pergi sekolah tak lunch kot , so aku punya laa berangan nak lunch dekat sekolah lepas habes meeting . aku expect meeting paling lmbat 15 minit je last last hambek kau tmbah tolak darab bahagi 1 jam meeting -,- kau bayangkan laaa aku sarapan pukol 9 dua keping roti je smpai laaa pukol 4 petang . time rehat tu aku la yang paling kecoh sekali makan . Percaya taaaak , aku makan nasi ayam pakcik kantin ! waaaah , boleh buat kenduri ~ last last hambek kau , perut aku full gilaa . smpai sekarang , dh masuk hari selasa dah pun tak lapar and tadi aku tak dinner (!) waaaah , hebaaaaat *kening kening . 

hari ni hari isnin so pengawas perempuan kena pakai baju kemeja . pakai kemeja macam pergi sauna duh -,- serious aaa aku cakap . then setiap hari isnin laa hari SSS = Syaheera Sangat Serabai . tudung aku mesti macam mintak kaki . Then pengawas 2kuali turun perhimpunan lambat , habes kabut nak mati perhimpunan harituh . Aku lari pergi pejabat , hide and seek ngan kunci , lari kejar junior , carik bendera etc etc lagi laaa bersauna aku time tu -,- cikgu daa bising daaa , mana itu mana ini . Carik laa sendiri ! wakaka jkjk T-T

Pengawas dah tak boleh pakai high heels -,- Apakaaaaaah ;OOOO tengok aaa lepas ni aku jadi pendek semula . aku dah la pendek duh , pakai kasut sekolah biasa lagi aaa mcm ketot . Kan :(

-----

nak tengok tak muka Indon Senior bersama the latest Junior ? inilah diaaaa , tadaaaaa ~






Tengok siapa paling tinggi (!)

Haaaaa , aku memang tak suka aa bila qaseh pakai tudung indon tu -,- kecik kecik dah jadi Team Indon yang diketuai oleh Puan rohaida (selalu pakai tudung indon T-T ) dan naib pengerusi Syareena Tajuddin (40% warga negara Indon ) . qaseh tak comel langsung pakai tudung indon -,- tapi at least dia kecik kecik dah cool nak pakai tudung ;) okaaaay besar jadi suci macam eera tau !


Pemenang anugerah Serabai Sedunia . kau pernah tengok aku serabai mcm ni dekat sekolah ? ;DD

------

Eeka cuti dua minggu (!)

And weekend harituh , ayah takda kat rumah . kiteorang dah bosan gilaa tak tau nak buat apaaa . Then kiteorang apa lagi (!) wakaaaa , kiteorang karaoke :)) gilaa tak boleh blaaa . Aku rasa sedih T-T Kenapaaa ? sedih sbb denga suara sndiri :(( Hanya beberapa minit , rumah habes tunggang terbalik aaa . bersepah gilaaa mcm suami isteri bergaduh padahal karaoke -,-







Ibu turun bawah terus menjerit : Kemas balik !!!!

Yang sedih nyaa , ibu beli 2 CD Karaoke jee . satu CD Siti Nurhaliza , satu lagi CD Alleycats -,- then bukak laa CD Siti , aku mcm ' Woi lagu zaman bilaaa nii (!) Tak pernah dengaaa pun . ' serious duh , satu lagu je aku tau . lain semua eeka yang menyanyi , aku tengok jaaa T-T then aku serious mcm orang tua tau . aku bising ' Bukak laa CD Alleycats ! eera tau lagu alleycats , lagu siti tak tau langsung aaaa ' macam loser tahap cipan gilaa aaa , lagu Siti tak tau tapi lagu Alleycats tau pulak . Serious woh , aku ingat terus lirik lagu Alleycats -,- Apakaaaah ? 




Cindai beb (!) lagu Siti Nurhaliza ;OO sumpa ke laut -,-





eeka : Adabi melazatkan , adabi menyelerakan ~ 



Mula mula loser gilaa malu malu nak nyanyi . lepas tu hambek kau berebut microphone T-T 

dah dua minggu tak jumpa eeka so gossip nyaaa menggunung yaa pak ;DD first night tu dah kecoh gilaaa cakap pasal laki ish ish isssh -,- Eeka cerita life dia dekat UM , hmmmm dia bahagia je kot :( Dia dah ada skandal dekat sana . Paaaaatut la dah dua minggu tak balik (!) Hahaaaa , dia cerita la pasal sorang mamat nih sumpaaa sweet duh dia layan eeka . aku dah menjerit jerit daaa jealous sbb mamat tu mcm charming gilaaaa layan eeka ;)

Paling tak boleh blaa bila dia sms ngan mamat tu , then ibu check phone T-T Well , ibu mmg jenis yang akan check phone anak tak kira la anak tu umur berapa . termasuk la aku , sbb tu la aku selalu sorok phone -,- then ibu check phone eeka dan terkantoi laaaaa ~ Ambooooi , hang pergi UM nak belaja ke nak menggatai ? ;DD Then tadi aku online teros search budak tu kat facebook dan hasil nya . . . . . 

APAAAA NIII , TAK HANDSOME (!)

and aku selamba badak je kata kat eeka , 'Eeee , tak handsome ! Reject reject ! ' Hahaha suka hati aku jaa kan hahaa . tadi tengok lagu gmba mamat tu , then aku mmg tak tahan aaa -,- aku cakap je lagi 'Dia tak handsome lah -,- ' then eeka smackdown aku . Apakaaaaaah ? Baru skandal beb !!! walaupun tak  handsome tapi sweet tahap cipan , Hmmmm halal laaaa ~ tapi still Red-Yellow light ehh -,- Green light memang kirim salam je laaah . 

Pak Abu nak makan sushi , 
Termakan daging keldai , 
Smpai di sini lah Syaheera yang suci , 
Okay la macha bye bye . 

No comments:

Post a Comment