Tuesday, July 27, 2010

Waka waka eh eh ,

Short entry , start with assalamualaikum :)

Semalaaaaam kan , aku dapat worst nightmare duh >.< Tekaaaaa ! Hahaaa salah bukan hantu pun senanyaa wakakaa . tapi . . .  Cikgu Zuriana tersayang -,- cikgu zuriana lebih menakutkan daripada hantu :)) Bapak sedih aku , mimpi aku ada cikgu zuriana . scary gilaaa aaa , terus aku terbangun tak boleh tidur balik hahaaa loser . aku mimpi time cikgu ajar aku selamba badak buat homework agama . Bangang tak bangang -,- ? lepas tu kantoi , lepas tu paham paham je lah apa jadi -,- Walaupun mimpi , rasa mcm real duh hahaaaa . Kalau ye pun ada cikgu nak masuk mimpi aku , biarlah cikgu yang best best sikit ke kan , wakakaa . 

Hooooooot news ada sorang budak sekolah kan kaaaan , muka dia macam Donghae Superjunior wakakaaaa :)) chinese of course . and dia tanya aku entah apa kebenda ntah mamat tuh then aku boleh pulak speechless depan dia . Asaaal ? Sbb muka dia macam donghae wakakaa . loser loser ~ boleh pulak time dia bebel apa ntah aku teringat donghae . then time science aku kecoh kecoh dekat classmate Ada budak sekolah muka macam Donghae (!) tapi zzzz of course donghae berganda ganda handsome aaa -,- and sekarang aku tengah nak menjejaki clon donghae ni dekat facebook wakakaaaa . 

FYI , aku sebenarnya rabun -,- so selalu clon yang aku cakap mesti tak sama langsung T-T tapi aku kesah apa kan , yang penting aku rasa sama hahaaaa :))


Hari paling bahagia :")



Tadi time PJ kan , cikgu zaiham pelik duh -,- entah apa mimpi , cikgu zaiham bebaskan kiteorang . pompuan gila excited laaa , serious . then apa lagi terus main badminton kat tmpat parking cikgu , aku ngan fatin amik space paling gedabak sekali . Kiteorang main bersemangat tahap cipan laaa , smpai bulu angsa a.k.a shuttlecock kiteorang tersangkut dekat pokok -,- Tinggi gilaaa aaa , agak agak aaa nak sangkut pun . Mana sempat aku nak carik Umar suro amikkan hahaa . then aku buat kerja gila , aku baling raket pulak biar dia langgar shuttlecock so dua dua jatuh dekat tanah . SEKAAAALI , HAMBIK KAU raket sekali tersangkut kat atas pokok . aku dah cuak daaa time tu tapi kelakar tahap dewaaa so aku boleh gelak smpai terduduk atas jalan -,-  

Buat something , finally raket jatuh . Woweee aku bahagia gilaa time tu , tk dapat aku bayangkan muka ibu marah time balik kang >.< so dah tak tau nak buat cemana lagi , aku cmpak raket lagi sekali :)) fatin tak bagi woh hahaa tapi aku pelik bin ajaib sikit so aku campak jugak . Dan Supereera berjaya menyelamatkan shuttlecock cap bulu angsa Wakakaaaa :))


Lesbian kecil kecilan -,-


You owe me two mcflurry okay inez ? hahaaaa , long time no chat yaw . 

Tumblr NurAin : 


Mclfurry satuuu ! 

Aku buat bisnes tau *kening kening . blog aku ni papan iklan rupanya wakakaa :)) Mencari publisti is allowed here , no worries . 

6 comments:

  1. BHAHAHAHAHA, gilaaaa siape Donghae clon tuu ? aku nk tembak aaa

    ReplyDelete
  2. haha lwak gilehh masa tuhh, ko ngan fatin gelabah tahap cipan xD
    p/s: thanks ahh promote tumblr aku, dpt jugak publisti free, hehe

    ReplyDelete
  3. dua? kenapakaah? :o

    HAHA~ sklh aaaa, tak smpt chat dgn akak dah skrg -,-

    ReplyDelete
  4. Izzaty : entaaah , aku pun lupa nak tanya nama wakakaka

    Nur ain : No worries babe ;D Btw , mmg sumpa gelabah aaa . ye aa , raket tersangkut kot -,-

    Serena : One , tolong folio . Another one , publisiti . Hahahaa gurau je pon . chillax ;D

    ReplyDelete
  5. Ohhh, bole bole? bulan puasa ni ehhh? :DD :D :D

    ReplyDelete
  6. hahaa no hal ;D nyiru tapak tangan , stadium bukit jalil akak tadahkan wakaka :))

    ReplyDelete