Sunday, August 29, 2010

Conversation ,

Short entry ,

Ibu : Eeraa , dekat dalam kereta tu tinggalkan space nak letak pokok !
Me : Nak letak apaa ?
Ibu : Pokok .
Me: Keropok ?
Ibu : Pokok laa !
Me: Kopok ? Apaa tu -,-
Ibu : POKOK !
Me : Hahaha, tak denga la ibu T-T
Ibu : POKOOOOOK LAAAAAA !
Me: Oh okaaay . (padahal tak denga lagi )

Me: Ohh ibuuuu ! Pokok ehh ?
Ibu :  Ya Allaaah budak ni ! Pekak apaaa ~ *dan amukan drakula pun bermula -,- *

TT__TT

Eeka : Ayah kang suami uda pilot laaa !
Me : Samaaa ! Tapi aku punya pilot Malaysia Airlines , kau pilot Air asia je laaah
Eeka : Siut , tak aaa . Aku punya Airasia , kau punya pilot tentera laut
Me : *speechless* Tak aaa , suami aku pilot tentera laut , suami kau tentera darat.

//////

Ayah : Kang anak ayah ni kahwin dengan sapaa la ye ?
Me : Sultaaaan !
Ayah : waaaah , cakap pasal kahwin terus 'hidup' !
Ibu : Sultan tak kaya laaa eeraa ~
Me: Kaya la jugak daripada kitaa --" Takpaa takpaa , sultan Brunei ! *keningkening

/////


nur syaheera: ramai tanya aku test cemana
nur syaheera: bila aku ckp aku tak amik en
Syazwan Danial: hahahaha
Syazwan Danial: cehh
nur syaheera: smua tanya kenapa
nur syaheera: lepas tu aku kena explain dekat semuaaaaaa org
nur syaheera: Eeee , penat duh
nur syaheera: kang aku pergi sekolah lagi aa duh ,
nur syaheera: aku rasa kan kan
nur syaheera: aku pergi sekolah , amik manila kad
nur syaheera: gantung kat leher SAYA TAK AMIK EXAM SBB TAK DTG WHOLE WEEK
Syazwan Danial: hahahahahhahaha
Syazwan Danial: dpt publisiti weh
nur syaheera: kan senang en en
Syazwan Danial: msti famous tros kau
Syazwan Danial: haha


/////

Esok aku konfem datang sekolah , kenapa smua org tanya hah -,- Muka aku ni mcm pemalas sangat kee tsk tsk T-T Aku dah puas ponteng , konfem aku datang sekolah . esok sekolah , selasa cuti . bagus sangat laa tu . baik straight je cuti smpai selasa , kacau daun je aku nak berhoneymoon ~ Esok sila jaga mood yaaa , aku dh cukup malas nak datang sekolah . dan esok di jangka aku badmood dan kilat taufan ribut smua datang . pergi sekolah sila bawak payung baju besi dan sewaktu dengan nya .  Kang classmate dapat result, aku tengok je bapak pelik nyaaaaa ;OO 

pasal idea nak gantung kad manila dekat leher tu akan dipertimbangkan . mana la tau esok bangun pagi je dekat sebelah katil dah ada kad manila marker tali smua en . MANAAA TAUUU ~ okay merepek gila -,-

No comments:

Post a Comment