Monday, August 2, 2010

Hmmm , short entry okay ;D


Hell yeah -,-



Minggu ni seriously busy . kembali tugas menjaga qaseh T-T apakaaaah :( qaseh semakin membesaaaaar melebaaaar menggediiik dan sewaktu dengan nyaaa . Qaseh tinggi nak mati -,- ikut laaa ayah anda yang sungguh tinggi tahap tonjang itu *terimalah hakikat yang kau pendek T-T* qaseh dah discover game baru -,- salah aku jugak , pahal mengada nak try . qaseh suka naik aeroplane , waaaaaaa . aku belaja kat shinee's hello baby angkat budak guna kaki lepas tu terbangkan dia . Aku try then qaseh gelak macam BAHAHAHAHAHAHHA . lepas tiga kali buat je aku dah macam orang takda nyawa . apalagi qaseh pukol pukol nak suro buat lagi -,- kurus laaa aku kalau mcm ni ,


aku tengah tido then qaseh laariiiiii then hempap aku . Sabaaaaaaaar je laaaa ! aku ingat aku mimpi balak jatuh atas badan laa tadi -,- tengok tengok qaseh senyum zzz . Aku marah qaseh ' Agak agak aaaa qaseh ! ' then dia jawab ' Agaaaaaak agagagaaaak ' 


Aku jadi Unit Keselamatan minggu ni , sila pergi mati sekarang T-T So aku tercegat laaa jaga kereta cikgu :( Hmmm , by the wayy aku pergi Hi-Tea . Sedih gilaaaaaaa (!) aku malas nak pergi -__-" dah la hotel sama macam tahun lepas , so mcm takda guna laaa. waiter dia mesti laa sama jugak ! so tkda guna la aku nk ngorat sbb tahun lepas aku dah ngorat dieorang . (apakaaaaaah -,- )


MESTII BOSAAAAN AAAA ! :(

One way to release tension


Hmmm , minggu ni pun pergi lawatan . okay ni aku memang dengan rela hati nak pergi woweeee ^^ Tak sabaaaar rabu nii . actually lawatan ni untuk budak pandu kereta puteri ,  tapi entah kenapa tak ramai pandu puteri nak join . So cikgu norhana ramli tercintaaaa pun offer laa budak perempuan kelas 2 Kualiti pergi. then laki pun mcm ' Kenapaa perempuan je cikguuu ! kenapa laki tak boleh pergi ' Wakaka belajar ye weh , hahahaa :)) 

aku tak sabar kang time balik lawatan, aku nak kacau pengawas bertugas ! time budak moral pergi lawatan kilang beras whatsoever , jasdeep krisna smua taknak bertugas . Alasan nak balik tapi last last jasdeep datang kantin then cakap ' bertugas  eh wehh ~' Siap aaa koraaaang ,  aku buat macam tu jugak rabu ni (!)

Takda camera :( eeka angkut pergi Universiti and aku tak tau nak guna apaaa . kang aku angkut kamera antik turun temurun nenek moyang aku kang smua tercengang tak percaya aku bawak -,- Apa lagi tunggu je lah sumbang ihsan daripada macik macik kualiti ^^ sila upload gmba sekilaaaaaaat yang mungkin ya untuk dipublisitikan di sini . 


hearts 


Ohhh yes , pencarian Klon Donghae berjayaaaa (!) waahh sekarang focus je tengok mamat cina :)) nak carik punyaaa susaaa -,- Bila jumpa Klon Donghae aku mcm ' Faaaaaatinnn ! Donghaeeeee ! Aaaaaaaaaaaaaa ' fatin pulak 'Manaaaaa ? manaaaaa ? ' Wakakaaaa lepas tu jawab ' Hilaaaanggg daaa~' So dengan jayanya saya telah berjaya dalam Jejak Kasih Donghae dan menjadi seorang yang bangang sekali sbb orang cina pun nak layan . 

Dah 2 kali kepala aku terhantuk dengan kepala fatin =( pergh mmg feeling gilaaa aa bila terhantuk tu . first time aku nak amik duit syilling terjatuh then DUSSSSHH terhantuk -,- second time kiteorang gelak macam monyet hilang pisang (peribahasa apa tu ? ) smpai terbongkok bongkok sekali DUSSSSH terhantuk. bila terhantuk , kepala pening gilaaa . 


Boyfriend saya tercinta intan payung 

2 comments:

  1. Mesti lah kenal T-T Bukan kita bermadu kaa ? wakaka . Onew <3

    ReplyDelete