Thursday, August 12, 2010


kyuhyuuuuun ! apakah iniiii , cu cu curang aaaa :( ibuu tngok dia niii . tembak karang peng peng pengggg ! sadis ~ mentang mentang harituh aku amik gmba dengan jerry, dia pulak amik gmba ngan BoA *Tiba tibaaa * sapa BoA ni pun aku tak kenal langsung wakakka xD 

4 August - Lawatan smbil belajar

Best ! sumpaaaaa best. best sbb aku rasa macam kelas kualiti je yang pergi -,- datang sekolah pagi pagi butaaa . orang pergi koko , aku pergi fly ~ dah laa beg sumpah penuh ngan makanan Hahahaa , mcm nak pergi sebulan je -,- masuk bas , then sorang cina ni cakap laa peraturan dalam bas . paling tak boleh blaa TAK BOLEH MAKAN DALAM BAS . tapi kiteorang kesah apaa duh hahaa , penat penat bawak beg penuh makanan takkan nak tengok je -,- ye ye oo je sehari sebelum nak pergi lawatan ni plan nak picnic , sekali hampeh . 

cina tu suro panggil dia Abang Ed -,- and kiteorang mcm Eeee abang ? Baldi dimanaaa , baldi di siniiii ! then dia kata Bro Ed pun boleh -,- hahaa buat apa nak panggil dia seh Wakakaka. takda kerja , tkkan nak mengorat dia pulaaaak. FYI, dia tak handsome . kalau tak dah lamaaaaaaaaaaa aku ngorat diaa T-T sapa percaya sila masuk longkang yang berdekatan.



Jangan masuk mimpi saya malam ni , sangat menggerunkan >.<

Whole journey , smua orang rindu arshad -,- Apakaaaaaah hahaaa :)) dari pagi smpai  dalam bas , dekat mana mana smua ingat arshad Wakakaa. sikit sikit sebut nama arshad , tepuk tangan ingat arshad , buat bunyi siren ingat arshad . Banyak kali aku tanya ' Awak ni rindu arshad ke ? ' Wah dalam diam arshad ramai peminaaaat woooooooh. jangan pandang rendah dekat arshad wakaka ^^

Sekarang dah pukol 1:45 AM dan mood untuk membebel dah hilaaaang . Padahal tngah layan Ukiss kat youtube en wakaka Kibuuuuuuuuum :") tengok je laaa gmba yaaa pacik macik . Credits to fatin and dinaa ^^ Dina bawak camera besaaaar and budak lain jadi sangaaaaat jakun termasuk la aku -,- 

Smua gmba aku jadi penegasan kot -,- Ngaaaa , budak kualiti smua pakai tudung hitam . aku sorang je tudung putih so mana mana gmba yang ada aku mesti mcm orang sesat . Special la katakaaan ~ ^^ Sila amik baldi masing masing dan muntah .

Dalam Bas .



Okay bas dia sumpaaaah cantik -,- punya la aku expect guna bas sekolah buruk buruk . dah la masuk masuk nampak driver india , teros terbantut selera aku nak picnic dalam bas . sekali tengok seat etc etc like Whoaaaah cantik gilaaa . Gang kualiti smua dah cop tempat dkat belakang bas . And whole journey , kiteorang laa paling kecoh sekali -,- pelik gilaa , budak lain sumpa diaaaam. kiteorang yang menjerit melalak dalam bas T-T



Kualiti :')



Aku kesah apa tak boleh minum makan dalam bas :)) masa ni senyap senyap minum -,- nak minum pun susa duh zzzz . ada part yang aku makan smpai terjatuh kerusi . last last aku makan je atas lantai bas . Nk menyorok punya pasal,



Wakaka , inilah dia Syok Sendiri Bersama Syaheera --"



Lagii ? ;O


o.O lagiiii ? 




Aircond bas ni sumpa kuat -,- 





Kiteorang bersemangat gilaa nak buat benda alah ni time bas tengah bergerak. last last terjatuh laa , tak boleh bangun laa ;DD last last dapat jugak tu pun terhuyung hayang ~



Penegasan -,-

Pusat Sains Negara





First tempat yang kiteorang kejar , Toilet -,-






Plasma ni sumpa smart ;O dan aku jadi seorang yang jakun tahap cipan -,-












Ayie :")

Then dah jalaaaaan jalaaaan , Abang Ed Cinaa tu panggil suro masuk satu bilik ni ada experiment. Cina tu dia jerit daripada atas , 'Naik Atassss !' Kiteorang pun dah kabut cam hape then carik laa lift. Tapi tak jumpa -,- Panic gilaa ni tak tau nak buat apa sbb dah sesat hahaa , then kiteorang jerit daripada bawah Lift dekat manaaaaaa ! Panic punya pasal smpai lari lari carik lift -,- Haha then main ikot je budak form 1 , bila jumpa lift baru nak kecoh Dekat sini aaa lift ! 



Hahaaaa , sumpaaa syok sendiri.



Sumpa best experiment dia :") Ayie jadi bahan ujikaji and kiteorang macam Whoaaaaaaah sbb rmbut ayie terpacak cak cak . sumpa smart wakaka ;DD Then orang yang buat experiment tu Abang aziz . Dekat dalam bilik muka boleh tahan , bila balik then tgk gmba muka teros jadi tak boleh tahan -,- 










Macam bomoh la pulak



Electrostatic force





Tengok buih putih tu ;O ubat gigi gajah --"

Planetarium



Cikguuu :")



Berukss -,-



Ada show kat planetarium. macam wayang 3-D laa cuma shafiqah cakap 4-D sbb lagi advance ;DD sumpaaa smart laa cerita dia . nampak mcm real (!) and screen dia pelik sbb bentuk sphere . Tapi aku tengok smpai tertidur --" ngantuk gilaaaa bangun awal pagi then masuk tempat gelap ada aircond etc etc 



Tengok ! Fatin boleh sentuh matahari tau --"



Dr Sheikh Muszaphar tido cenggini ;O 



Denyutan nadi



Baliiiiikk ~

McD-Lunch



Aku makan McChicken je dah full gilaaa -,- Last last fries tu bagi kat anis ngaaaaa ~ 







Cocoa Boutique







shopping ^^



:")

So so so solaaaaat ;D





najhan comel :")







Sekolah






Sekarang dah pukol 3:27 AM and aku tak tido lagi. kang pukol 5 bangun balik sbb nak sahur --" Aaaaa, penaaat :( Oh ohh aku dah suka kiseop ukiss T-T Ngaaaa, comeeeel mel mel. Esok smbung lagi tengok ukiss kat youtube smpai pagi pagi butaaaaaa. Syaheera Fighting ! :))




4 comments:

  1. dina : Ha'aaah sumpa tk boleh blaaa muka dia -,-

    Izzaty : Wakakaaa , pandu puteri la sangat ~ menumpang ada aa

    ReplyDelete