Monday, August 23, 2010

Maluuu mak, nyaaaah !

Short entry, start with assalamualaikum ;DD Currently in Indoooooonesia, dekat bilik angah. DEKAT SINI ADA INTERNEEEET, sumpaaah laju duh tapi malam bebutaa aah baru lajuu --" and now, smbil menyelam minum air chlorine laa kan kan layan youtube . ekekeee >.< 

Aku nak cerita satu incident yang sangat la loser bangang budus memalukan bengong ngeng dan sewaktu dengannya T-T pada suatu dua tiga empat lima hari, ibu kejut aku suro ikot angah ngan ayah sahur kat cafe hotel. aku sumpaaa malas, tido mimpi tengah dating dengan shah rukh khan lagi bagusss okayy. tapi apakan dayaa, sebelum amukan drakula rohaidaa menjadi jadi kang tak pasal pasal satu hotel terbangun sahur serentak  -,-"

So aku pun amik jacket then blaaah ikot ayah ngan angah. Sumpaa sejuk seh -,- then masuk cafe like Oh-ramainya-manusia! One thing, teh kena buat sendiri ! TAKE NOTE EVERYONE, AKU DAH PERNAH BUAT TEH, SEDAAAAAP ;DD then duduk melantak dengan muka paling sakai di dunia. aku kesah apa kan kan bukan org kat sini kenal aku pun . 

Then tiba tibaa ayah suro buat kan teh untuk ayah. Oleh kerana saya teramatlah jakun first time buat teh, apa lagi offer laa diri yang baik hatii ni nak buatkaaan. Then pergi buat air tiba tiba angah pun join tau. aku pun macam 'Nasib baik angah adaaa, ^^' aku pun bual bual laa dengan angah, siap amik kan sudu lagii. aku pelik la kan pahal akak aku ni bisu semacam , tadi sihat walafiat je dekat mejaa. lepastu dia pi amik cawan baru, tadi kan dah ada cawan -,-  aku hulurkan sudu pun buat dek , baling kang air teh nii --" then aku marahh aa ' Amikk aaa sudu nii !' 

Sekali, SDFGHJKLZSXDCFVBGNM Aku pandang tepi je kan -,- aku jadi speechless. sejak bila akak aku jd laki pulak ni ! sejak bila along ikot aku pergi indon sekali ! sejak bila angah tak pakai tudung ! ZXCVBNMWER AKU SILAP ORANG LAAA MANGKUK HAYUN ! nak je aku terbaring atas lantai tuu, malu maaaak nyah ! so selama ni aku bebel tu dia lah yang dengaaa? so tadi aku marah dia laa sbb tak amik sudu? What the hell , nak je aku terjun bangunan T-T 

Dia boleh tergelak gelak sebelah aku kau tau taaak ? sapa tak malu weh , cakap sket ! aku dh tak tahan , aku amik cawan teros larii pergi mejaa. smpai kat meja , aku tunjuk muka selenga kat angah then bagitau 'Tadi kan , eera silap orang -,-' time aku sedar aku silap orang, teros aku sedar drpd tidur 270% kau tau taaaak ? T-T

Soooo moral of the story : Jangan buat teh ! sebab tu laa aku tk mau belaja buat teh milo horlicks ho ho ho segala bagai niii . dah aa mmg kirim salam aa aku nak  buat air, lagi lagi teh. mamat tu mesti ingat muka aku smpai dia mati kaan kann ? waaah, sumpaa terharu T-T

p/s: tadi ibu hampir kena ragut #$%^&*( , ni lagi sorang mangkuk hayun --" last last tk dapat PADAN MUKAAA BOOO . Aku rasa ada 3 sebab dia tak dpt ragut, first mybe sebab peragut tu lembik pondan teramat OR Ibu yang ganas teramat super duper power kuasa tigaa --" Almaklumlaaah, anak nya pun supereera kan *muntah* so kami sekeluarga ada darah power rangers mengalir dalam badan. OR sbb time tu ibu jerit so korang smua tau la kan amukan drakula mak aku kan power nak matii. sapa tak takut wakakaaa.

sila senyap senyap aku bgtau pasal mak aku nii, kang tak pasal pasal kantoi aku ada blog. Sapaa susaaah? Syaheeraaa jugaaak ~

6 comments:

  1. Tu la pasaaal =/ malu malu malu malu lulu

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :))

    ReplyDelete
  3. HAHAHA, nasib muka mamat tu tak hensem ohh T__T

    ReplyDelete
  4. izzaty : Berapa harakat kau gelak ni o.O hahaa ,

    Inez: Hahaha , kalau handsome cemanaa ? :P

    ReplyDelete
  5. okay laa, halal je la dia ingat akak sampai mati XD

    ReplyDelete