Tuesday, August 3, 2010

Muka minta penyepak ,

dengan bangga takda perasaannya , saya menayangkaaaaaan 

*apakaaaaah ? jeng jeng jeeeeeeeeng





Koleksi muka muka tak boleh blaaa oleh alien alien 2kualiiii-T

(sila click , jangan pemalas sangat -,- ) 


formal :) smua buat muka budak baik , padahaaaaal . . .

informal :) wakakaaa sukaaaaa ! nmpak sporting duh gmba ni ;DD 

carik laaa saya budak yang bernama syaheera tajuddin . sapa jumpa aku bagi duit ! duit monopoly je laaa -,-  carik je muka paling su suuuu suci xDD alaaaah , carik je budak yang ada cita cita nak terbaaaaang T-T I believe i can flyyy ~ lepas dapat gmba , budak kelas tak habes habes bising ' kau nak terbang pergi mana , syaheera ? ' cehh suka hati aaa , kau buat peace posing sana sini aku tak tanyaa pun kenapa wakakaaa jkjk . aku redha T-T by the wayy tak pasal pasal gmba informal ada iklan colgate sbb ada jasdeep Hahaaaa xD

Esok aku pergi lawataaaan ^^ waaa tak sabar taapi zzzz aku kena bangun awal kot . 8 pagi dah ada kat sekolah -,- MASALAHNYAAA dah pukol berapa daaa nii , kalau aku nak bangun pukol 6 pagi tak pasal pasal aku tido atas tangga bas -,- Hmmm , jangan mood aku hilang sudaaa :(



lately ni aku selalu hilang mood duh zzzz . lagi lagi dekat class -,- nampak je aku gelak smpai terduduk atas lantai , tapi tak tau aku touching tahap dewaa . Hmmm , sumpa selalu rasa terpinggir siut :( Annoying gilaaa dapat classmate mcm ni =L 
By the waaaaaaaaaaaaaaaaaaaayy , 

HAPPY BIRTHDAAAAAAY ENCIK DIN (!)

happy birthdaaaay to youuu , 
happy birthday to yooooou , 
happy birthdaaaay to SuperDin
happy birthday to yoooooou :)

First August , my dad 


Aku wish ayah duluuu ;DD Bangga nii okaaay anak first yang wish ! aku tunggu je nak start nightline kat TV3 -,- then rasa macam dah pukol 12 aku terus jerit ayaaaaaaaaaaah wakaka . ayah terus terbangun ingat kenapa laaa then just kiss and wish  lepas wish ayah terus tanya , ' Eera , carik uban nak ? ' APAKAH T-T

Encik tajuddin adan tercinta 


Along wish sebelym isya' wakakaaa . tu lagi laaa hampeh -,- bertuah punya anak . Angah pulak terus lupa , Ish3 pelik bin ajaib betul laaa adik beradik aku ni . angah busy sangat smpai lupaa . then ibu call dia senyap senyap sbb nak ingatkan . Apakaaah -,- takpaaa , yg penting aku wish first wakakaa.


Happy second anniversary for Along and Kak yana ♥


No comments:

Post a Comment