Wednesday, August 18, 2010

Perbualan dua orang alien yang tercampak keluar daripada UFO kerana tidak reti membuat sesuatu perkara yang orang cakap Kacangg la weh . Anda smua tidak tahu betapa happy nya alien pertama kerana dapat jumpa gang ! Rasa macam nak guling je atas lantai. tak pun nak je naik merry go round ~ Takpun nak je menari poco poco dengan mak datin mak datin takda kerja duk gossip je --" *Tiba tiba alien pun pandai menari poco poco . apakah ~ Jangan ingat manusia sahaja maju okay ? Alien dekat planet pun cukop smua aircond astro internet tau. Siap ada yang guna facebook lagi , 


Syazwan
haha
wehh
kau kn
ade geng doee
2:09amMe
sapa ?
2:09amSyazwan
aku ni kn
x rei buat milo duhh
reti*
2:09amMe
Bhahahahahahahaha
2:09amSyazwan
tgh blaja lagi ni
2:09amMe
bhahahahahaahahahha
:))
=))
AKHIRNYAAAAAAA !
2:09amSyazwan
haha
x leh ah slhkn akuuu
2:09amMe
Yessss ! Waaah bahagia nya aku !
2:09amSyazwan
mak ayah aku la punye pasal
2:09amMe
hahaa kenapa pulak
2:09amSyazwan
hahaaha
dorg asyek beli milo 3 in 1 je
klau buat milo 3 in1 aku dh mahir gila dah
2:10amMe
Bhahaha
2:10amSyazwan
skrg ni kene blaja buat yg ori punya
2:10amMe
weh , masalahnyaaaa ....
3 in 1 pun aku tak pernah buat T-T
2:10amSyazwan
haha
2:10amMe
sbb mak aku tak pernah beli 3 in 1 punyaa
apakaaah -,-
2:10amSyazwan
lbih la tuhh
haha
2:11amMe
Serious nii
2:11amSyazwan
cube kau suro mak kau belii
2:11amMe
muka sucii ni okay
2:11amSyazwan
sng gile kot
kau masak air
kau letak je milo 3 in 1 tu
kau kacau sket
siap tros
2:11amMe
Haaaa ! itu diaaa !
kena masak air T-T
itu la major problem
2:11amSyazwan
haha
msak aor lagi la sng
x pon enn
x yah masak air
aku buat la milo ais
gune je air sejuk
2:12amMe
Ohhh
boleh eh ?
Bhahahahah
weh
kalau aku copy ni
paste kat blog boleh ?
^^
Wakakkaa
2:13amSyazwan
haha
aku rase blh la
klau x leh knn
kirim salam je la air milo tuhh
jgn laa
malu doe
tapi kn
2:13amMe
Alaaa
2:13amSyazwan
aku tgh blaja
2:13amMe
takda org baca blog aku
lagipun , kau laki ~
2:14amSyazwan
xde org?
75 itu apakah?
haha
suke hati kau la
2:14amMe
YAYYY !


Saya menasihatkan smua manusia di atas muka bumi ini , Bahan jugak syazwan danial ! Mana acii korang smua bahan aku tapi tak bahan SyazDan ! Suatu ketidak adilan berlaku tahu taaaak. Tak kesah la syazwan perempuan ke aku laki ke kan kan still tak adil ! Eh syazwan laki , aku perempuan :)) milo 3 in 1 tak main eh bapak bapak ibuk ibuk. kalau 3-in-1 tuu , qaseh pun boleh buat . *apa kau merepek ni , 

Cakap pasal qaseh aleesyaa kan kan , dengan ini saya ingin mengumumkan bahawa . . .




Esok raya aidiladha ! jom belasah lembu jom ! eh silap silap , 








Qaseh Aleesya dah dapat adik baruuuuuuu ;)




Baru lepas kena marah dush dush dushhhh dengan Kak Lynn sbb dah 2 hari lahir baru nak bagitau dia --" Aa padan muka kau syaheeraaa ~ So sorry laa wahai sedara mara terchentaaa kerana saya kurang kecoh. Kurang kecoh mendeee nyaa ! Kat facebook dah berapa kali aku kecoh kan ~ Takkan aku nak masuk Bulletin Utama then buat pengumuman ' Mohd Shazreen telah melahirkan anak perempuan nya yang kedua ' Wakakaka abang aku yang bersalin :)) Bukan isteri dia , ngenggg ~





So nama still takda --" just consider Qaseh Junior // Qaseh NoName . Lambat gilaa nak pilih nama ! lepas tu dia suro orang lain yang pilih kan nama untuk anak dia . Apakaaah --" Pelik betul laa Mohd Shazreen nii , abang sapa nii ~ ish3 tak kenal tak kenal . First thing kalau aku jadi dia , nk pilih nama ank sndiri mmg kirim salam laa ye nak suro orang pilih kan. dah nama anak sndiri , sendiri punya citarasa la adoii machaaa~ Second , kalau aku jadi diaa la kan kan baby belum lahir lagi , nama konfem dah berderet nak pilih. Ni Qaseh Junior dh lahir baru nk carik nama apa untuk baby. Mak aihh , cool benooor abang aku ni --"



Qaseh Aleesya sudah menjadi seorang yang je je jealous ! Hahaha kocik kocik dah dpat adik. Lepas ni baju pon sharing sharing is caring :)) Qaseh Junior girl yaaa ^^ Tadi along datang rumah , dia cerita semalam qaseh cepuk muka adik dia --" Mak aih , gangsta habes la anak buah aku sorang ni. Ketua gangsta kampung tu beb , kalah The Rock *Tiba tibaaa ~ 



Lagipuun , mmg aku tak heran la Qaseh Aleesya cepuk muka Qaseh Junior --" Sbb dia mmg ada rekod buruk , kesalahan dalam akta keganasan seksyen 1234 T-T


Ketua Gangsta kampung --"

Sesungguhnya saya ada lagi gmba Qaseh Junior tapi malas nk upload banyak banyak sbb dia bukan posing pun kan -,- kepada kakak kakak tercintaa yang takda di rumah , nak gmba sila ym ym saya yaaa :") So sementara nk tunggu Qaseh Junior pandai posing , aku tayang la dulu gmba Qaseh Aleesya yang dah pandai posing ni. 


Ini smua kerja bapak dia --" ada ke patut tanam kaki anak sendiri ,



Hahaha , mata diaaa :")




Abang saya kerja nya merokok sahaja --" order maut la katakan


Awww , sweeeet :")

Sesungguhnyaaa , baru tadi buat mesyuarat dengan angah . kami telah memutuskan bahawa anak anak kami yang merangkap kepada cucu cucu puan rohaida dan encik tajuddin , nama anak anak mesti ada double alphabet contoh alEEsya . macam nama kami empat beradik smua double alphabet EE ;D Dengaa ni eeka , nama anak kang ingat taaaau ! Along tu paham paham je laah -,- Plus angah memandai je cakap kang smua cucu perempuan letak pangkal nama Qaseh then cucu laki letak nama pangkal Qaisy . Wahh , maju gila kan kiteorang adik beradik . dah fikir smua benda ni -,- Wakakaka

Last thing , jangan lupa bahan Syazwan Danial . Thanks ;DD Wakakaka






11 comments:

  1. kalau milo ais, kne letak air panas jugak, tp sikit sbb nk bg milo tu sebati dgn susu or etc etc, then letak air masak dan ketulan ais yee XD


    anddddddd


    DAH SIAP! minum smpai lebam >,< hoho~

    ReplyDelete
  2. ngaaaaa, adik qaseh ada mata koreaa laaaaaa! waaaaah, sepetpetpet laah mata dia :))

    ReplyDelete
  3. saya bantah dgn meletakkn nama qaseh di setiap pangkal. saya nak MAISARA ke MAIMUNAH ke. yg penting M sbb nnt time exam ikut alpphabet, anak saaya dok dgn laki2. baru dia jadi normal. erk, kecik2 dh ajar anak jd gatal. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Kak tna : Oooooh , cenggitu rupa nyaa. Okay kang bila habes SPM baru belajar buat milo . Jangan risaaau ^^ Wakaka

    Inez : Itu laa pasal , mcm korea. Ni smua effect macik dia gila korea *Tibaa tibaa ?

    Eeka : Mak aih , gatal nyaaa. Sumpa kesian laa anak muuuu kalau nama Maimunah. Kang classmate panggil MAI , padahal parents pnggel MUNAAAAH ~ Euw :P

    ReplyDelete
  5. Hahahaha, betol apa yg ur kakak ckp! Bagi dia jadi normal jgn jadi nama start S kalau tk ddk last ddk dgn india!

    ReplyDelete
  6. aku nak kau sign up tuisyen belajar bwat milo dengan aku!

    p/s : ganas gila qaseh -__- kesian bdk kecik baju pink tu! *mcm aku tk penah pukul org je*

    ReplyDelete
  7. Inez : betul memang la betul , tapi takkanla smpai nak letak anak nama MAIMUNAH , bapak kesian nya anak dia -,-

    Izzaty : aku dah ckap daa , dia kan ketua gangsta kampung. Tayar ketua kmpung pun dia pncitkan

    ReplyDelete
  8. haha!!! ayohh, milo pun x reti nak buat XD (no offense, aku suke gelakkan orang)anyway, congrats to your bro dapat anak baru :)

    ReplyDelete
  9. nur ain : Hahaa , no worries laa kita dah biasa kena gelak ;DD welcome yaw

    ReplyDelete
  10. ok la.. takdela maimunah dol. paleng palen pon MARITZE. hahaha

    ReplyDelete
  11. sumpa kesian laa anak kau ! deritaa sepnjg hayat . Lol ,

    ReplyDelete