Friday, August 20, 2010

Short entry ,

Sekarang dah pukol 3:13AM . esok flight pergi indon maybe pukol 1 cenggitu . Aku smpai sekarang tak tau apa apa detail pasal flight hotel etc etc . In fact , aku tak pack barang pun lagiii ~ Apakah ? -,-" Maybe kang esok lepas sahur baru aku nak pack barang. Itu pun kalau mata aku larat laaa since sekarang pukol 3 pukol aku tak tido lagi !  Ibu dah siap daa satu beg dah macam saiz badak daaa . Sumpaaa besaaa , aku tak tau apa ibu sumbat dalam tu smpai beg tu mcm mengandung 9 bulan . sekali bukak bukak ada qaseh junior dalam tu wakaka apa kau merepek ni -,- 5 hari kot duduk sanaaaa , bapak tak suka nya aku >.<

So sudah terang lagi bersuluh aku tak pergi sekolah ganti esok . Yayyyyy (!) and sudah terang lagi bertorch light yang aku tak amik exam . Okay tu sangat la TAK Yayyy T-T Smua tak habes habes cakap nak ikot aku pergi indon laa sbb tak nak amik exam . Okay silakan ikut sayaaa yaaa , saya sumbat sorang sorang dalam beg biar jadi macam sandwich ! Tak best weh , serious . kau ingat best la bila kang orang tanya kau 'Kau dapat nombor berapa?' then kau kena jawab ' Last ! ' Hehhh , sangat loser tau ?

Yang tk boleh blaa bila time cikgu bagitau classmate subject apa masuk exam . budak lain smua kabut gilaa salin tapi aku tak denga langsung ! Bhahaha , harap maaf yeeee pacik macik but still padan muka hahaa . Senior smua sudah berWoooooweeeee sebab trial PMR sudah byebye. hahaa tahniaaaaah , sila doakan PMR tahun depan sudah dikarate keluar padang >.< walaupun aku tau percentage takda PMR tahun depan hanya 1.23% T-T

Good luck 2kuali , ex classmates , schoolmates ^^ Pakatan rakyat 2kuali , fighting ! Bhahahaa ,

Yaw , 20th August ! Sapaaa punya hari beranak niii ? Wakaka hari beranak --" So say Happy Birthday To Youuuu , Rifaat Naim ;D actually , belated la kan kan since skarang dah pagi butaa da ni . Hahaha akhirnyaa tua jugak budak kecik ni Wakakaa tu laah lambat sangat kau lahir ! Rifaat tk habes habes panggil aku NST NST --" aku bukan tauke surat khabar okayy pak ! Anddd , ini diaaaa


Jeng jeng jennggggg , 


Tengok tuuu anak anak ~ Kreatif taaak ? Penat tau dia hias sana sini esp benda hiasan kat tepi tu Bhahahaa .Tulisan tu pun dia tulis cantik cantik . Hahah tepuk tangan ~ Note : Mana ada aku kutok dia ! Buli jangan cakap la kan kan sbb aku kan suci ~ Apakah T-T Bhahaa , aku jumpa balik gmba ni selepas ia menghilang ! tetap ku jejak kasih smpai ke lubang kucing !  

Qaseh Junior sudah ada namaaa ~ tekaaaaa ! Mariamah ? Gila kaaau ? kesian laaa anak sedara aku , malang kang . kang kat sekolah orang ejek dia Mariamah Carey tak pun orang pnggil dia Kak Mah ~ Okay saya mintak ampun ya cikgu mariamah T-T cikgu sangat hot yaa jangan risaaau . Nama dia Qaseh Aqeela :D just stay with double E ^^ Sweeeeet wakakaa . 

Time meng-google gmba dekat folder macam macam benda aku jumpa . Bhahaha anda yang smpai begitu bahaya untuk ditayang xDDD


Najihah :") anddd , 


Wan -___-" And Izzatyy :")



Ingaaat comel laa tu haaa ? -_-"



Hahaha bayangkan seorang budak gedik yang umur setahun dh pandai posing -_-" apakaaah ~

Takecare lovaaas,

1 comment: