Monday, August 9, 2010

Supereera sudah kembali beraksi T-T

Hidup saya semakin bosan , bosan dan bosan . Bilaaa laaa nak habes sekolah ni , aku tak tahan aaaa zzz =L Last Wednesday ada lawatan sambil menggedik ;DD lawatan berjalan berjogging dengan lancar -,- pasal lawatan next post aa , gmba takda . Last saturday ada hitea pengawas dekat Hotel Istana Berkuda Emas . Apakaaaaah ? ;O Palace of golden horses whatsoever laaa . sapa tak kenal mmg kau sumpa hidup kat zimbabwe laa aku cakap -,- 

Hows hitea ? Sumpah bosan aku denga soalan macam tu hahaaa -,- Okayyy di sini saya ingin menyatakan hitea biasa biasa sahaja . Bosan laa senang cerita . Kenapaa ? sebab tempat nya samaa . And aku dah agaaak , waiter dia smua muka samaa weh . smua bangla samaa je tsk tsk . bangla bangla tu smua aku dh ngorat tahun lepas so takkan nak ngorat lagi tahun ni *Apakaaah -,- * Air pun samaa , cawan pun sama , in fact pentas dia pun sama ! Apakaaaah -,-



Time nak tunggu bas , lepak kat foyer ~ lepas tu aku terserempak ngan sorang badut ni -,- agak agak aaa kita smua nak pergi hitea bukan fun fair . Aku bual ngan karimah and sofia tersayaaaaang :") sumpah aku kan mmg takda mood nak pergi hitea then aku mcm takda mood nak bergaul dengan orang ramai -,- Dalam bas duduk dengan sofia sayaaang . sumpah senyap hahahaa dah laa ddk kat depaaaaan sekali T-T Last laaaast aku bual dengan siapa kau tau ? 


Cikgu Deeyana T-T siapakah beliau ? fuuhhh , biar real kau tak kenal cikgu deeyana -,- Bini cikgu zaiham tuu wehh , hotstuff okayy wakakaka. cikgu deeyana layan aku mcm layan kawan dia je duh ~ aku pun tanya laa ' So cemana suami ? sihaaat ? Cukup makan ? ' Cewaaaah takda nyaa . cikgu deeyana yang tanya aku suami dia cemana , aku pun apa lagii ' WAAAAAH SERIOUS GARANG CIKGUUU ! time kat kelas bila orang tanya 'cikgu kena salin ke ?' mesti cikgu zaiham jerit SAAAALIN LAAAAAAAAA ! ' 



Aku pergi hitea dengan perut yang dah play lagu Lucifer -,- tapi bila smpai zzzz bukan nak makan ! aku baru makan satay 4 cucuk dah full kot. berkualiti gilaaa perut aku ni wakaka . mula mula kena ddk ngan senior form4. sumpaa aaa abang tu serious lawak gilaaa macam kartun . dah laa friendlyy layan junior . mmg cmpur tolak darab bahagi mcm badut aa kat meja tu -,- then ada akak offer nak tuka tempat aku macam BOLEEEEH KAKK BOLEEEH ! 



Performance prefects petang like hmm okay laa . Azfar smaaaart weh ;OOO izuddin lagi aaa -,- kau boleh bayangkan ke bila seorang yang sangaaaaaaaaaaat suciii menari ? T-T yes , izuddin sumpa suci ! kalah akuu . macam la kau suci sangat syaheera tajuddin -,- Best perfomance ? Jerry nyanyi  Hahahahaa . suara dia sedaaap laa weh (!) sumpa sedaaaaap . time senior nyanyi , karimah tanya aku suara jerry ke yang sedap gila tu . aku punya laa kutok suara jerry kelakar time dia nyanyi time hari guru . Sekali . . . . .  suara jerryy sumpa sedap ;OOOO




black and white ? ;O


Then aku ajak prefects lain pergi tandas . kalau tahun lepas , kiteorang masuk tandas orang cacat ;DD best kot dah laa besaaaar , cermin besaaaar . Aku masuk toilet tu teringat alya nadhirah duh :( Kau aaa masuk asrama =L lepas tu aku sumpa rindu alya mcm nak nangis je . Well , kerja part time aku nagis T-T then aku text alyaa , Alya aku rindu kau . tapi jodoh tak smpai -,-

Kiteorang pun masuk aa toilet cacat , then bukak bukak ada laki kat dalam . What the hell kiteorang terus lariii -,- sumpaaaaah malu aku cakap ngan kau . smua salah laki tu aaa , tu sah sah toilet tu ada lock untuk kunci pintu then bukan nak kunci. sah sah tu toilet pompuan cacat , dia dh laa laki . sah sah tu toilet cacat , dia dah laa sempurna wakaka padahal kiteorang pun sempurna . Then dia keluar , suro kiteorang masuk >.< 

Tapiii , Hahahahha :)) ada satu part je yang macam Sumpaaaaaaaah Best aku cakap ngan kau ;DDDD Hihihiiii , impian saya tercapai yaaa ibuk ibuukkk . Aku ambik gmba dengan Jerryyyyyy ^^  Jangan patah hati yaa kepada madu madu kuu , boleh try next year . manaa laa tau jumpa jerry kat pasar malam ke bazaar ramadhan ke tesco ke *Apakaaaah -,- wakakaa . 


Wakakakaaa , muka korea weh ;OO


Dan tak pasal pasal gmba aku dengan jerry jadi popular -,- blog inez dengan siti sarah dah tayang gmba aku ngan jerry . Tsk tsk , macam laaa siti tu tak amik gmba dengan jerryyyyy (!) jangan laa tunjuk yang obviously aku tak sucii T-T Senyap senyap sudaaa wakakaka :)) Ambik gmbar pun salah dooooo . tadi dekat sekolah ramai gila mempersoalkan aku ambik gmba dengan jerry . 

Mentang mentang aaa aku punya level kesangapan akan Jerryy ni Upppppppppp sikittt daripada pompuan lain , smua nak kecoh T-T Kesian tau kepada saya yang sucii nii . tak percaya aku sucii ? Hek eleeeh kau tengok iklan product syahirah sekarang ! Syaheeraaaa, suci dan segaaar ~ Apa point kau syaheera ? T-T Itu belum campur lagi yang marah aku ambik gmba dengan jerry -,- Waaaah , tak sangkaa yaaa mcm ni effect nya ^^ 


perhatian : aku sumpah tak bawak kamera okay -,-


Kenapa aku banyak cerita pasal jerry aa -,- 

Time balik , aku still duduk ngan sofia . Better aa daripada time nak pergi hotel , aku dengan sofia bisinggggg ~ Aku layan dslr sofia , tengok gmba lepas tu kutok orang sana sini wakakaka >:) Lepas tu gelak mcm babun terlepass kandang . Sofia ketuk tingkap bas sbb nak kacau mamat india mana entah bawak lori -,- buat malu aku je alien ni . 


sumpaaah duh , baju colour sama T-T baru perasan



Bryan Tan ;DD



Gilaaa ;O



prefects :) afternoon session . 





No comments:

Post a Comment