Monday, September 27, 2010

Kepochii of the world !

Halooooo halooooo --" Selamat hari rayaaaaaa (!) Kuangkuangkuangg , padahal dah raya keberapa daaa kot . lagi bape minggu nk habis raya -,-" DUIT RAYA MASIH BELUM MENCUKUPI , SILA HANTA DI PETI SURAT RUMAH SAYA NO 91 SUADAMAI 2/1 SEKARANG JUGAAA . Okay tu serious bukan rumah aku , serious . Tak wujud pun aku rasa ? 

Guess whaaaaaat ? aku tak tahaaan , nak kecoh jugaaak >.< Padahaaal tak cerita pun pasal pagi rayaa , openhouse , berat badan yang dah mcm saham bursa malaysia duk naik turun sakit hati tul and tak ketinggalan aku dapat numb last seluruh tingkatan ;D Tu laaaa kau tak datang lagi whole week , kan poyo nama nya tu --" Kembali kepada topik asal yang selalu tersimpang almaklumlaa kepochii of the world T__T ADA PENDATANG TANPA IZIN BARU DI KELAS TERCINTAAAA *Okay tak baik menipu syaheera part tercinta tu . 

Pada satu dua tiga empat lima hari , aku tengah tension buat kertas math part rotation . Adaaaa ke cikgu kata sapa tak hanta tolak markah final exam (!) Tak ke heart attack satu kelas 'Wehhh tiruuuu !' aku laa tu wakaka , aku tiru syazwan danial punyaa :)) Then time tengah khusyuk nyaaa buat math mengalahkan nak berperang -,-" Sekali cikgu pergi belakang . ada sorang perempuan ni , aku ingat dia senior tertinggal buku . Serious aku tak terfikir langsung time tu dia budak baru . Last last cikgu suro carikkan kerusi untuk dia . Aku like ASDFGHJKL BUDAK BARU KAAA ;OOO

Budak baru mesti laaa ddk diam je kan , takkan masuk sekolah first day perangai cm arshad -,-" then smua takot nak tegoo , terok gilaa duh hahaaa . Fatin nak tego tapi baru dia nak dekat je kiteorang dah gelak gelak cm nak terguling kat belakang >.< Last last aku yang tego dia duluuuuu (!) FIRST TIME DALAM SEJARAH AKU SEFRIENDLY NIH Heheeeee . And guess whaaat , time bual bual bual tuuu aku ada tanya soalan paling bodoh sekali aku rasa . 

Tak pernah aku denga orang tanya aku macam ni , and macam mana aku boleh terfikir soalan macam tu pun aku tak tau. Aku pergi tanya ' Kalau cakap guna aku-kau ke kita-awak ?' T_T aku tak pernah jumpa orang se-loser aku .  Masalah nyaa , aku kalau ckp ngan perempuan dah terbiasa kita-awak . Tapi masalahnya budak sekolah menengah ramai yang suro guna aku-kau so sekarang aku menjadi syaheera yang sangat confuse tak tau nak guna mana satu heh  -,-" And bila aku cerita kat orang pasal soalan loser aku tu smua macam speechless tak paham motif aku . KAN ? 

And cikgu duk cakap budak baru ni pandai gilaa , Oh yeea ? ;O Habis laaa . Cakap pasal exam kaaan , tadi aku check e-lil kat internet . Guess whaaaaaaaaaat ? Aku dah dapat 6E . cool gila weh result tak amik exam , serious aku tak amik exam eh bukan fail suka suka hati jaaa . And kiteorang cm nak larikan diri daripada budak baru nii :)) Jahat taaaaaaak ? JAHAAAAAT ~ 

Budak baru tu kalau nak jumpa cikgu dia akan ajak sorang utk teman diaa . Mula mula anis kena sekali , then kiteorang cm gelak gelak xD okay jahat gilaaa en ? wakaka . then lagi sekali puan chai panggil dia, teros smua orang bajet sibuk tulis notaa segala bagai hahaa . Shafiqah siap cakap kuat kuat ' BANYAK NYAA KERJA KENA BUAT !' semata mata nak suro budak baru denga so tak ajak dia pergi bilik guru . Time nak solat pun kiteorang jalan cepat cepat  tapi last last kami berlima mmg dijodohkan bersama T_T Dan yang paling kebaabom sekali , kalau trial spm habes then dah susun meja konfem dia duduk sbelah aku . Kot kan ? ;O Redhaaaa ~

Aku cerita kat izzaty, 

Syaheera : Wehh ! Kelas aku ada budak baru duh . 
Izzaty : IYAAA KE WEH ? LAKI KEEE ? KE POMPUAN ?
Syaheera : Ergh *speechless* -,- Pompuan weh pompuan .

Itu benda first dia nak tnyaa , bukan nk tanya namaa ke apa . Hahaha sama species la weh aku ngan kau , gatal gatal fan club ;D

Arshad lagi best , baru hari ni budak baru masuk dia dah suro nyanyi lagu negeri perlis >.< sbb budak ni drpd perlis -,-" Gila apaaaa arshad . Ada budak laki tanya aku ' Kang raya kelas nak ajak dia ke ? ' Mak aihh , padahal time tu dia baru masuk kelas tak smpai sejam pun ! Okay serious aku tak berharap langsung dia tau blog aku one day kalau tak mati aku on the spot sbb whole post ni pasal dia kot . Somehow dia patut berbangga sbb jarang aku buat kerja berani mati mcm ni . 

Tapi apa apa pun , dont judge the book by its cover ~ So judge the book by its first page -,-" Ngengg ~~ Mana laa tau jadi cm case farisha en , budak baru tak kenal langsung then last last jadik jugak best friend forever kan ;D Tengok lah apa jadi lepas ini , tapi mmg aku rasa dia malang gila masuk kelas kualiti woh hahaaa . dah la kualiti perangai cm hapee , cabar suro ngorat dia laa itulaaa inilaaaa . 

BTW , Jangan bukak blog orangorang time ICTL duh . Bahaya aaa serious . Ini hanyalah info yaa tuan tuan dan puan puan untuk keselamatan sejagat .

Pssssssst , tadi kan aku rasa kan kan ada pak guard baru duh kat sekolah . Hahahaa :)) Melayu weh bukan indon nepal bangla whatsoever . Haaaa tak yah la smpai esok kau dtg awal skolah semata mata nak tengok pak guard tu handsome ke tidak -,-" Btw , pak guard koma tu apa cerita ? :( dah lama tak nmpak mukaa , rinduuuu . Wakakaa ampun tuankuuu loser gila ;DD

4 comments:

  1. gila tak boleh blah oh time tu, dah la kau tengah solat. selambe badak je aku paksa kau jawab :))

    ReplyDelete
  2. Hahhaa tauuu pon ! Baik aku jwb duh kalau tak kau mesti kacau aku semata mata nak tau laki ke pompuan wakakaa ><

    ReplyDelete
  3. ceh izzaty nk ngorat jugak ke kalau die pompwan ? HAAAA ..

    ReplyDelete
  4. Hahah izzaty memang , pantang bila tau ada budak baruu . smua ni nak toraaaai ;D

    ReplyDelete