Wednesday, September 1, 2010

Menempah maut !

Harituh eeka pergi alamanda , dia pun beli laa jeans untuk siblings. Aku tak ikut , time tu aku tengah sakit T-T tsk tsk ditinggalkaaaan ~ Padahal kat rumah aku senang lenang layan korea woot woot ! sekali weekend time tu aku try laa jeans , Perghhhhhh !


Syafeeka
eraaaaaaaaa
eeraaaaaaaa
12:08amMe
Apa diaaaaaaaaaaaaa
12:08amSyafeeka
tgh buat apee???????
tolong bagi satu lawak.
uda tgh tension
12:10amMe
Haaaa
ni nak tmbah tension
Boleeeeh ?
bersediaaaa ?
12:10amSyafeeka
asal?
ape?
knp?
APEKAH?
BAGAIMANAKAHH?
cepat lahhhh
12:11amMe
jap jaaap
12:11amSyafeeka
ape nih
12:12amMe
Jeans harituh ? hang try dua dua ke ?
12:13amSyafeeka
satu shj
knpp knpp knpp?
apeeee
knppp??
jgn lahh
12:13amMe
Hang niiii !!!!!
12:13amSyafeeka
ape?
ape?
ape???
12:14amMe
hang ingat kiteorang ni kurus sangat keee
12:14amSyafeeka
asal?
12:14amMe
hang pergii beli boot cut okayyyy !
12:14amSyafeeka
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
12:14amMe
masuk kaki pun mcm tak nak masuk T-T
12:14amSyafeeka
MKSDNYA?
ahahhahahahahhaahaha
serius ke weh?
abes th?
yg uda try okay tak?
kaki sapa yg xleh masuk?
12:15amMe
Hahahaa
eera laaaa
masuk laaa
aku takda la gemok sangat pon T-T
12:15amSyafeeka
haha
12:15amMe
tapi cm cikaroo pun ada
12:15amSyafeeka
mana la tauu
AHAHAHHAHAHHAHAHA
HAHAHAHAHHAHAHA
LAWAK NIH WEH
LAWAKK
12:15amMe
SERIOUS AAAAA
12:15amSyafeeka
HAHAHAHAA
HAHAHA
NAK POST KAT BLOGG
12:16amMe
hotak kau la boleh gelak lagi , dekat rumah ni asyek denga amuka drakula ibu je okayyy
12:16amSyafeeka
HAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHA
12:17amMe
Weh serious niiii
ayah ckp eera seksi
Bhahahahahaha
terus tuka kau tau ?
12:17amSyafeeka
hahahahahhahahahahahahahahhaha
hahahahahahhahahahahah
tuka ape?
jeans tuh ke?
12:17amMe
takkan aku nak keluar seksi sangat en T-T
12:17amSyafeeka
aalahahh
12:17amMe
ye aaaa
12:17amSyafeeka
abes tu?
12:18amMe
entaaah
Jaaaap
kot kot angah pun uda beli boot cut !!
12:18amSyafeeka
nih eera punya jek ke ngn uda skalo?
HAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAAH
ANGAH SEKSA AKU TGK!
12:18amMe
HAHAHHAAHAHAHAHAHAHAH
12:18amSyafeeka
HAHAHAHA
12:18amMe
Waaaaaaaaaaaaaaaa
tak snggupppp !
12:18amSyafeeka
HAAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AAJAJAJAJAJJAJAJAJA
HAAHHAHAHA
12:19amMe
Habes aaa kau !
12:19amSyafeeka
UDA PLAK
ayah ar nk rushing2 time tuh
12:20amMe
dah laaa
uda jangan balik rumah -,-
12:21amSyafeeka
baek
hahaha
12:22amMe
kang belum balik rumah , ibu dah suro balik UM
harituh ibu call pun sbb nk tanya pasal jeans
12:22amSyafeeka
haha
12:22amMe
nasib baik kau tk jwb
12:22amSyafeeka
owhh..
nasib baaik tak angkat
hahaa
ahahhaa

Kau bayangkan je laaa , eeka boleh silap pilih jeans ? kiteorang sibling mana pakai yang ada cut cut nii -,- selama ni pakai straight cut je kot ! sekali try makkk aihhh ! Gilaaa apa eeka ni , pergi beli boot cut ! ingat aku dia angah ni kurus sangat ke tsk tsk T-T dh la jeans rayaaa ! kalau pakai dh macam cikaroo kot -,- 

Paling tak boleh blah : Angah pun dia beli boot cut ? BHAHAHAHAHAHA :))

ADA KAH INI BERMAKSUD RAYA NANTI AKU KENA PAKAI KAIN BATIK ? OH TIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK !

4 comments:

  1. cikarooo? HAHAHA T_T derr, aku pakai boot cut kot. haha

    ReplyDelete
  2. Agak agak laa weh , nak banding badan kau ngan badan aku . Kau kurus pakai boot cut pun okayy , aku ? T-T tsk tsk

    ReplyDelete