Tuesday, October 19, 2010

Ketentuan Ilahii ,

HAPPY BIRTHDAAAAAAAY CIKGUU ZURIANA ♥ ♥

Terima kasih kerana mendera pengawas dari segi mental dan fizikal , saya sayang cikgu :D Cewaaaah , lagi satu jangan lupa naikkan markah paper KH saya yaaaa Heheheee >< Tekaaa umur cikguu teka teka tekaaaa ! tiga belas tahun doooo o.O Saya rindu beg tadika kecik comel cikgu bahahaaa. padahal cikgu takkan punya baca blog aku , bagus aaa aku byk bising pasal cikgu sekolah dalam blog T___T 





Tengooook ! Lee min ho jatuh bahahhaa ;DD Kesian laaa ex husband aku ni T__T


Harituuuu kan -,- aku kenaa paksa masuk apa bendaa entah balas pantun whatsoever nii haihhh . Sila faham situasi DIPAKSAAA . aku takmau smpai cikgu panggil pergi library pun aku ngan fatin selambaa je masuk bilik APD padahal pacik danish duk suro kiteorang pergi date ngan cikguuu . Aku pun cm no way aku nak masuk benda tuuu ngaaaa so lari masuk bilik APD . SEKAAAALIII , cikgu zuraidah pergi bilik APD nak panggil budak budak yang lari --" macam macam alasan aku bagii --- Balik kampung minggu depan , demam minggu depan , tak reti pantun dan sewaktu dengan nyaa -,- Pasal demam tu laa paling menipu sekali wakaka . 

Lepas daah redhaa dengan ketentuan Ilahii (cewaaaaah, ayat suci habes ! ) kena jugak laaa join balas pantun whatsoever nii . Hek eleeeh , jujur je laaa malas nak masuk kelas english adoiii ;DD PADAHAL dah ada chance daaa aku nak tuka ngan aishah sekali azfar aaa bising kata tak payah laa smua . Kacau daun betoool -,-

Balas pantun ni intonasi dia sumpaaa loser T_T lagi lagi bila nak tanya soalan , kiteorang smua duk try banyak kalii. Cikgu pun mcm dah bosan duk explain macam mana wahaha . Aku mmg tak boleh bila lelaki cakap part tanya soalan tu , aku rasa mcm nak terguling tertonggeng gelak -,-" Lagi lagi bila turn azfar ngan jasdeep haihhh . 

Sekali time nak ready untuk perhimpunan petang tadii , aku ngan azfar saja laaa kan try pantun sama samaa . Bila part bagi soalan je aku ke belakang step by step , azfar ke dpan step by step SEKAAAAAAAALIII AAAAAAAAA ------------ Aku landing baik punyaaaa dalam longkang T__________T AKU MASUK LONGKANG TAU TAAAK , MALUUUU MAK, NYAAAAH ! Masa tu pengawas yang nampak mcm nak gelak tapi tahan je , aku pun macam redha jee masuk longkang then aku duduk jeee dalam longkang tu smpai aku puas gelak ------ Hek eleeeh , ckp je  kau cover jatuh .

Aku tutup muka ngan blazer , keluar daripada longkang dengan menggunakan gaya paling style yang mungkin T__T Azfar dah bersalah laaa , hahaaa suka aku buat orang mcm tuuu. Serious sakit woooooh , nasib azfar yang buat . boleh jugak aku redhaa dengan ketentuan Ilahii dan bersabar tsk tsk . KALAU KRISNAA KE ARSHAD KE ZAIM BUAT , memang tamatlaaah riwayat mereka wahahaaaa -,- Plus aku jenis stage fright sooo tadi  tangan aku macam orang nak matiii woooh T_T

Atas stage , azfar start duluu . Then bila dia pegang mic, teros mic problem hahaaa. Muka dia cuak gila wakakaka , tu smua sbb kau buat aku jatuh  then landing baik punyaaa dalam longkang. Aku pernah masuk longkang tauu , kau pernaaaaah ? Tak pernaaaaah ~~ Aku rasa malu masuk longkang ni setahun pun tak habis ! 

No comments:

Post a Comment