Tuesday, October 5, 2010

Sekilat yang mungkin .

Aku hanya ada masa setengah jam untuk update blog , my god tak pernah aku type post setengah jam zzzzz =/ Guess whaaaaaaaaaaaaaaat final exam 3 minggu lagi what the hell -,-" Aku belum belajaa kot , sbb mula mula cikgu ckp awal november so aku pun cm 'Ooo lama lagii ~' Sekali cikgu awal kan bulan oktober  , ASDFGHJKL . DAH LAAA CIKGU SURO BACA FORM ONE DENGAN FORM TWO ASDFGHJKL ! And of course aku takkan bgtau ibu exam lagi tiga minggu kang aku tak boleh online tsk tsk hubungan tak direstui ibu bapaaa ~

------



Aku ada buat openhouse ;') Okay first time aku buat open house yang special untuk kawan aku jeee ngenggg . kawan ibu ayah eeka angah along smua ajak pergi openhouse kat bangi harituuu :( Kawan aku cmne nak pergi bangi en bukan ada lesen pon . takkan nak sewa bas pulak ekekeee loser gilaaa >< Sorry la yeaaa sapa yang aku TERtak ajak keee heheeee rumah aku tak besar nak sumbat ramai ramai . SORRY T____T

And open house aku ada benda paling gempak terjadi T-T Ngaaaaaa time openhouse tak sempat nak buat air utk guest smua so last minute ibu suro laa ayah beli segala air gas kat kedai pak ajii tuuu *ceh siap bgtau kedai mana tauuu , * Ayah beli air macam bekalan untuk 3 bulan o.O tapi time open house smua air habis wakakaaa . And diaorang tmbah tmbah air , then aku amik laa air aiskrim sodaa kat dalam kabinet . 

Aku dah ckp kat dieorang awal awal ' Ni air aiskrim sodaa ' Kang diaorang tgk air putih , takmau minum pulak en --" Tapi time aku ltak kat meja tu aku cm pelik laa asal warna dia keruh semacam asdfghjkl tapi aku biar je laaa sbb aku nak layan kawan aku yang lain pulak >< So aku tengah bual borak gossip menambah dosa dan sewaktu dengannyaa tetiba laki panggil -,-" Dieorang tanya ' Ni air apaaa ? ' Aku pelik laaa , slow sangat ke aku ckp tu air aiskrim sodaaa so aku 'AISKRIM SODAAA ! '  

Dia orang ckp taaak taaak asal rasa lain laa smua tuu . dah laa smua ckp cm tu -,-" Aku sorang je ckp aiskrim sodaa asdfghjkl . Sekali entah-siapaaa-laaa tanya aku 'Weh ni air gulaa eh ? ' ASDFGHJKL WHAT THE HELL AKU LTAK AIR GULAAAAA ! Kau bayangkan weh air gula yang pekat gilaaa tuu dieorang minum ? O.O Time dieorang ckp air gula tuu aku baru ingat minggu lepas buat openhouse kat bangi byk guna air gulaa -,- SORRRRY TUANKUU .



Muka muka yang minum air gula !

Kesiaan gilaaa sapa yang minum . Umar ngan danish pergi lari luar rumah nak bakar segala kalori apa yang dieorang minum , hyper teros duh . Afif teros pergi dapur mintak air kosong , ampun T___T Aku pergi belakang dah terduduk depan ibu , malu punya pasaaal -,- AND SAMPAI SEKARANG AKU KENA BAHAN HAHAA PADAN MUKA KAU SYAHEERA -,- Semalam time kat padang ada tin aiskrim soda so aku cepat cepat sorok , kalau laki nmpak mesti aku kena bahan LAGI . Takpaaa, aku redha . Diaorang patut berbangga , mana ada rumah yang bagi guest dia minum air gulaa ?!? Rumah aku je tau , special punyaaa !


Qaseh , jangan risau basikal qaseh masih dalam keadaan sihat sejahtera . 

Lagi lima minit ke off , Mana puas online ibuuuu ='/ Lagi sakit hati bila check eng sub utk latest episode We got married dh keluar ! :( Nak tengooooooooooook , eeee gedik laaa pergi cepat kan exam sapa suro . Sila doakan saya tak tido lepas ni , selalu nya poyo je azam nak belaja laa smua tu last last Katilkuuu Syurgaakuu ;') Dan dengan dukacita nyaa baru tadi ibu lalu dekat depan then cakap ' Eeraaaa lepas ni cabut uban ibuuu yaaaaa ~ ' ASDFGHJKL BILA AKU NAK BELAJAAAA NIII =/ Dah laa kena habiskan 8 buku tebal :( Belum masuk form one lagiii .  Ibuuu ni tak paham laaaa , hesssh . Kang tk dapat A  ibu jugak marah ngaaaaaaaaa . 

Tiada mood . 

2 comments:

  1. caiyok aa , air gula babe . HAHA . special punye rumah yg sediakn air gula untk guest die . heeeee .

    ReplyDelete
  2. Hahah tu laaah , malu giloooo . satu bulan pun tak habis maluu -,-" Adehhh ,

    ReplyDelete