Sunday, November 28, 2010

I want to meet a guy as cool and understanding as Kang Yonggi

Cett dah berapa kali saya nak cakap , saya merupakan wanita bekerjaya tau . Walaupun ibu selalu marah bila saya kecooh pasal 'kerjaya' sayaa. Mana tak nyaa kan , kerjaya kebendaaa kalau bangun bila orang nak lunch dan tido masa orang nak pergi kerja ? DAN MAKAN LUNCH MASA ORANG NAK SOLAT MAGHRIB , KERJAYA KEBENDAAAA KAU ! *Bunyi petir sabung menyabung* Wah dramatik gitu ,

Err lupa mau bagitau , kerjaya saya ialah jaga anak sedara (yang aku tak puas hati kenapa mengapa bagaimana orang ramai boleh tahu pasal dia COMEL SANGAT KAAAA, JEALOUS TAHUUU ) ala ala bibik gituu tapi berapa kali saya nak cakap jangan cakap bibik . Tak senonoh betol , tak standard tauuu ? Babysitter okayyy . Sedap sikit telinga dengaaa , mata melihat , mulut berbicara . Err ni lah masalah nyaa baca novel jiwang miwang trang tang tang, ayat pun nak mintak pelempang . Okay saya mula merepek walaupun bila baca ayat tu lagi sekali anda mendapati bunyi ala ala pantun .


Kerjaya saya . Orang selalu puji rmbut dia yang maggi-mi sedap- ibumie -,-

Harituuu kan waaaaak , oh crapp . Haritu kan weh , saya pergi jusco dengan eeka . Bagi lah wanita bekerjaya seperti saya mintak cuti tanpa gaji setengah hari pun jadi lah . Buat apa ? Harry potter dah call saya tanya KENAPA TAK TENGOK HARRY POTTER LAGIII, KANG KALAU MOVIE HARRY POTTER KALAH DENGAN CERITA DUA ALAM YANG DR ROZMEY SASAR 40 JUTA TU MACAM MANAAAA !!!! Soo , saya sebagai peminat harry potter, saya pun pergi laa date dengan harry potter (err tapi saya lagi minat yang kembar fred and george. Pelik kan ? Selagi saya tak minat Ron weasley , saya masih normal okay jangan nak bising )


Tak selesa oh masa tengok wayang zzz . Beli seat yang tercmpak tengah cinema , sebelah aku lelaki yang hidung dia pun aku tak tau mcm mana rupa . Eeka makan popcorn bising kau tau ? Aku dah la pekak , suara voldermort pun aku tak dengaaaaa ! Wondering , macam mana voldermort nak bernafas bila hidung dia ya ampunnn paaaak hodoh nyaaa! Lubang hidung pun seciput , mcm mana nak bernafas ! Sejuk gilaaa time tengok wayang -,- Aku tak pelik lah kalau tiba tiba salji turun dalam cinema tu . Kaki aku dah kebas , takkan nak aku jogging smbil tengok harry potter ?


Khabaq maii , mcm mana nak bernafas kalau hidung mcm tu rupa ? Subhanallah ! ;O Hodoh nya muka T_T



Bagi advise sikit kat perempuan ni , kesian aku tengok . Mcam takda cermin tak rumah .

Siapa Syafeeka? Dia lah assistant saya sbg babysitter . Assistant yang akan bangun awal daripada saya dan turun katil senyap senyap dan sambung tido sebelah qaseh . Sebab apa ? Eleh mcm saya tak tau the one and only reason Sebaaaaaaaaaaaab dia takmau kemas katil asdfghjkl . Pembelot negara kau yaaaa !

Lepas penat tengok harry potter dok jerit Avada kedavra asdfgghjkl cakap je lah Abracadabra kan senang ? Saya pun balik rumah , solat dan terus pergi ke sekolah sbb saya ada date dengan cikgu Halim Wakakaa , sudah lama kita tidak bertemu kan cikguuuuu ? Hihihii *_* Cett , pergi sekolah sebab nak amik result final exam . eleh , jumpa jugak cikgu halim hahaaa . Mula mula ibu nak hanta tapi err berganda ganda lebih relaks kalau eeka yang hanta. Walaupun dia parking punya jauh , nak aku exercise pun agak agak laaaah !


Dan masuk sekolah teros jumpa krisna . Loser , jumpa aku tego laaa ! -,- Nak jugak aku peace dulu . Dan pergi tanpa sebarang kata , dah la tak datang jamuan . Buat aku speechless sahaja lelaki ini haihhh . Jumpa fatin and syaz dan heret mereka pergi kabin nak suro teman punya pasal . Itu lah guna nya kawan okay ? Heee . Dan masuk kabin - tunggu kejap - jumpa puan chai dan HAAAAAI CIKGUUU ;DD Ingat kan nak merajuk dengan cikgu sbb tak datang jamuan tapi saya terlupa . Apa punya otak ! Itu benda punya kecik pun boleh lupa -,-


Saya dah dapat result sekarang . Hai saya Syaheera Tajuddin dan tak dapat nombor satu sebab otak saya tak pandai . Aku. Kalah. Dan redhaaaaa ;D Sbb smua ni aku dah expect semenjak markah Bahasa Melayu yang aku rasa macam aku yang orang iban dan othniel yang orang melayu ! Top 3 pun jadi laaah , walaupun ibu punya laah sedih macam anak tak menang pingat emas dekat Sukan Asia . Tipu kalau cakap aku tak dissapointed, belaja smpai pukol 4 pagi dan kalah mcm tu sahaja siapa tak dissapointed . Penat tau tahan gian nak tengok korea =/ HAHA AKU TAK KESAH PON SEBENARNYAAAAA LALALAAAA why ?


Inilah insan berhati mulia . Demi menayang muka muka mereka ini (yang perlu diseret pergi ke kantin utk snap gmba) , sanggup mengorbankan setengah mukanya . Siapakah dia ? Tentulah saya . 

Already got camera from ayah and asked ibu for a bicycle ;DD Wohoooooooooo , Im feeling lucky. Got my-own-camera when i am 14 years old, even though i'm not best student Hihiiiii . Happy. Like hell . Eeka dapat camera sendiri lepas dapat 8A PMR , Angah dapat camera sendiri masa umur dia dua-puluh-something itu pun sbb kegunaan belajar and ayah tak pernah belikan along camera . Sekarang sedarlah betapa beruntung nya anak last. You want it , you got it . And kenapa basikal? Hahaha sbb dalam satu drama korea ni hero dengan heroin dia naik basikal sama sama then tiba tiba aku nak naik basikal . Tiba tiba .


Selamat tinggal . Zac Efron . 

No comments:

Post a Comment