Friday, November 12, 2010

Jangan check E-lil , kalau takmau hidup anda merana .



Tengok title post ;'( Err, perlu laa wujud e-lil nii ? Buat orang rasa dissapointed je huaaaa . Ibu baru je tanya result exam dah masuk ke belum dalam e-lil . Ngaaaa , tipu sunaat yaa buu =/ Sekali sekalaaa , takmau merosakkan suasana <---- Hek eleeeeh. Ayah lagi best hari hari balik kerja nampak muka aku teros tanya result dah dapat belum tsk tsk sorryyyy . Ada kebaikan tau mak bapak takda facebook , taktau blog anak kalau tak free free kantoi aku tak bgtau hihiii ;"D

Cuti sekolah baru jee start , tapi aku dah tkda satu pun DVD Korea yang boleh ditengok . Smua dah tengok ! Padahal cuti sekolah baru start harini ! OFFICIALLY -,- *dengan intonasi yang bajet taktau tipah tertipuu* Silaa laah angkut aku ke mana manaaa cuti niii . Ayah busy karate orang kat ofis <--- Aaaa ? o.O Ibu pulak busy taekwando qaseh kat rumah Hahahaaa . Aloooooong joooom jalaaaan :( Ohh lupaaa along pulak ber-judo dengan bos baruu dia cewaah baruuu haha ;D Sapa nak angkut akuu niii :( Kini smua tinggal harapan , berbahagia laa aku bersama qaseh aleesya . Bahagia dihempap , dipukol , dicubit , dijerit dan aku hampir pekak . Hampir yaaa , syukur alhamdulillaaaah .


Cakap pasal angkut angkut nii , harituh ayah acid satu family turun KL ;') Then bawak aku ngan eeka pergi times square . YA ALLAAH , kalau laa ayah acid tak bawak kiteorang entah bila lagii kiteorang nak jalan jalan . Ibu ayah tak suka shopping tmpat jauh jauh ni , Mines pun kira okaaay dah =/ So berhimpitt laa 7 orang naik satu kereta , mcm nak gilaaa . Then sepupu aku smua nak pergi cosmo world -,- Adoii , aku dah kata JANGAAAAAN MASUK PUN COSMO WORLD . Mati aku kang kat dalam sanaa . Last last masuk gaaak , andd aku pergi TS tak bawak duit pun ahhaa so ticket Ayah acid sponsor ;* Hihii thanks ,

Ayah acid sumpaaa sporting gilaaaa *_* Dia naik wehh segala benda alah yang kiteorang naik , in fact isteri dia pun naik . Hahah ayah ibu takkan naik punya laaa, well nak hidup lamaa la kata kan <--- alasan nak gempak aja ;D First naik benda alah pusing pusing yang laju nak mati tuuu . Aku naik ngan eeka then benda alah tu laju gila last last aku kena hempap ngan eeka . Orang lain smua jerit sbb benda alah tu laju tapi aku jerit sbb ' Woiiii sakit laaaa ! Jangan laa hempap , udaaaa ! Tersepiiit nii , sana laa sikitt ! ' Sumpaa kecooo , sepupu aku smua cool jee -,-


Dieorang boleh lagi angkat tangan ? Ergh time ni aku dah mcm nak melayang , merana kena himpit -,-



Lepas tu naik satu Izzy Dizzy . The first and the last aku naik benda alah tuuu . Masa nak naik tu bajet cool laaa , bila benda alah tu dah start smua orang jerit sbb benda alah tu best aku sorang je tawakal duduk diam diam kaki menggigil -,- Sepupu aku dah cuak daa HAHAH TAU TAKOOOT ! :P Ayah acid nampak aku cm nak matii , boleh lagi jerit 'Eeraaaa ! Okay taaak ? ' Awww , terharu aku HAHA Sempat lagiii ! Pleasee , dia pacik aku sendiri okaaay :P


Masih sihat walafiat , well time ni belom start lagi huahuaaa ;D


Maybe muka aku sebijik cm muka laki tu time naik Izzy Dizzy ? ;O



Dah bosan hidup ? Sila lah naik rollercoaster ini .

Lepas dah habis tu mmg aku teros pergi toilet , aku angkut sekali eeka ngan smua sepupu aku hahaha . Kalau nak aku terbaring atas lantai toilet tu pun boleh tido weh . Pening gilaaaaa -,-" Mmg time tu aku menyesal pergi, sedih gilaa T___T Sepupu aku start aa bahan Apa laa eeraa etc etc . Hellooo aku manusia okayy ? Sepupu aku nak naik rollercoaster yang pusing 360 degree tu weh . Hehh , dieorang ni mcm dah bosan hidup je Hahah nak kata dieorang dah kahwin tapi masalahnya belooom Wakaka . Keluar toilet , Ayah acid teros offer aku air mineral sejuk ! HAHA Lagi laaa akuu -----> AWWWW ;') *Dalam keadaan mcm nak mati *

---

Lepas aku tengok we got married , aku dah start nak suka Seohyun SNSD daa kot . Tapi ada beberapa perkara yang membuat aku jealous <--- Ngengg -,- Aku dah mula macam tak suka haihh . Walaupun Seohyun tak salah apa apa wakakaaa kalau nmpak seohyun je kat tv ke mana mana laa mesti aku teros ---> -,-


Okay ni aku tak kesah langsung . LANGSUNG


Ni aku kira halalkan laa kan , :(



Yang ni aku macam nak gila tengok T_T Kenapa jonghyun yang malu malu ! Sapa pompuan sekarang ni asdfghjkl -,- Jangan ckp hang suka seohyun naaaa ~


Okay ni mmg Fineeee , bye bye aku nak merajuk T__T

2 comments:

  1. weh :( ERMMMMM, AAAAAAAAAAA aku dh suke Jonghyun. mianhae doo!

    btw, KAU TAK PEGI KEDAI MYSTAR KE ? asdfghjkl harituuu aku pegi ngn mak aku, kereta mak aku kene langgar kot (?) AND MAK AKU KATA ITU LAH LAST TIME DIA NAK BAWAK AKU PERGI TS ! omgee selama aku minat KPOP ni, aku tak penah jejak kaki dkt Mystar ;(

    ReplyDelete
  2. Jangan ckp kau suka jonghyun cnblue ;( Sediiiih ,

    Err , Akuu pergi ngan pacik aku . Takkan nak seret dia pergi kedai tu kot hahaa . Kesian gilaa , free free melepas peluang kau .

    ReplyDelete