Sunday, November 21, 2010

A night with super duper cool KualiS .




One word to describe ; Awesome . 

Kenapa laa nama kelas aku kualiti -,- Kelas Inovatif orang panggil Ino , Kelas Efektif orang panggil Efek . Then kau tau orang panggil kelas kualiti apa ? KUALI ! Gempak tak gempak laa nickname kelas aku --" Contoh laa kan " Kau kelas kuali kan ?" Lepas tu aku jawab "Tak , aku kelas Periuk . " Cehh cakap lebih aku pun panggil kelas aku Kuali . Hihiiii comel apa. Next year tmbah laa kelas Periuk Belanga MangkukTingkat kan kan *angkat kening *

Alhamdulillaaah , habis satu tahun aku hidup dalam kelas 2Kualiti . Susah senang , bernyawa jugak aku smpai sekarang Hahaha . Ingat lagi time tak biasa lagi menjadi warga Kuali (Almaklum laaa , dulu aku optimis ) macam macam dooo kualiti nii . Dengan 1Malaysia nyaaa , zzzz mencabar keimanan aku je belajar dengan berbilang bangsa niii . Nak try masuk lah kualiti , silakan . Lepas tu Ujian satu je dah kena hina dengan othniel kaw-kaw punya . ALMAKLUM LAA AKU KAN CILANAT KAN OTHNIEL -,- Cehhh , aku tak ungkit <--- Hahah ngengg habis ni apaaa ! At last , aku dah kembali normal ;DD Boleh tahan laaa ~

Kelas kualiti power gilaa . Pendek cerita , jawatan ketua tingkatan tu 3 orang penah try . First umar then berhenti ganti arshad (time ni mcm tak caya kan arshad weh jadi ketua , mana tak hancoo kelas :P ) lepas tu suka hati nak berhenti jugak . Last last zaim menjadi mangsa keadaan , but still boleh harap laa kan ;D Budak kelas lain dah confuse daaa siapa ketua tingkatan Kualiti -,- Almaklumlaa , dieorang suka tuka citarasa !

Jumaat lepas , Kualiti punya pesta muda mudi jamuan kelas yang buat pukol 8 malam ;D Cool kan hahaaa . Sapa expect weh . Aku yang in charge jamuan nih . The first and the last time okayy aku in charge , mimpi ngeri doool ! A Big thaaaaanks to Syazwandanial and familyyyy sbb sponsor rumah yang besar punya gedabak macam badak size bagak wohhh . Wah dah mcm pantun sudaa ? Betapa unik nyaa aku ngan syazwan plan jamuan tahun ni Hahah puji la diri sendiri . Kelas lain mana ada buat cenggini , smua buat kat jusco / mana mana shopping mall lah kat muka bumi ni . Tapi still jusco tetap di hati kan ? Haha

Makan BBQ , and ibu sponsor spaghetti andd Special surprise birthdayyy cake untuk Muhd Azfar ;D Woooot pacik rambut korea kitaaa yang ala ala kimbum punya birthday sudah maliii maaa ! Happy birthdayy Azfar ! Wah betapa bertungkus lumus nyaa aku plan nak buat surprise ni walaupun takda lah jadi mana kan tsk tsk ni smua mulut tak reti nak buat surprise lah ni adoiii . At leastt , ni surprise paling gempak aku pernah plan ? Kek satu kilooo plus satu baldi belon berisi air HAHAH Best kaaaan weh mandi air :P Fresh gituuuu -,-


So here , birthdayyy boy ;D



Buddies <3

Solat maghrib then dengan secepat kilaaaat siap siap pergi rumah syazwan . Sebelum tu aku banyak tempat rehat haha angkut dua orang macikkk tu pergi rumah syazwan . Smpai smpai sorok kek kat dalam fridge rumah dia YANG SEBIJIK DENGAN FRIDGE RUMAH AKU KAN WEH HAHAHA then aku memerlukan tenaga tenaga manusia untuk isi air dalam belon . Masalah nyaa , sorang pun tak tau nak ikat belon HAHAA . At least , aku buat satuuu . satu je laa yang berjaya -,- Lepas tuuu aku nak buat lagi , sekali aku terlepas belon tuuu habis kuyup baju aku ! Macam aku yang kena surprise -,- Last last bibik syazwan ngan umar yang settle kan benda tuu . Waaaah , partner seiraaaas gituuuh .



Gempak tak gempak la weh ? Hujan turun dalam bilik air ke cik kak o.O



Azhani nurin ;*



Sir Alex Ferguson datang jamuan kiteoraaaang okaaay !

Makan makan andd smpai laah time nak surprise kan azfar . Kabut gilaaa , time nak keluarkan kek tiba tiba azfar masuk rumah -,-" Padahal laki smua dah usung keluar , poyo gila alasan nak ambik gmbaa . Nasib aku kat dapur tak heart attack bilaa denga anis jerit WEH DIA MASUKKK ! Time kat luar budak perempuan nyanyi lagu birthdayyy , tadaaaaaa nah sebijik kek ! Potong kek , dah mula lah operasi membaling belon air . Gempak gila aku rasa , orang lain pulak yang banyak kena air . Even aku pun basah kuyup mcm gilaaa , thanks to azhani nurin -,-



Jooooooooooooom , 



Hasil kerja azhani . Great ?


Faris Hazim , hambik kau . Rasa fresh kan weh huahuaaa

Lepas potong kek , main game pulak . Ada dua game , satu treasure hunt and lagi satu dress up your friend ? Tu eh nama game diaa o.O Terima kasih kepada ayah syazwan , sekarang aku dah kenal mana satu daun pandan Hahaha apa nak jadi daaa kau nih --" Time treasure hunt tu mcm ada ribut taufan jeee , smua larii kabutt ! And masa game dress up tuu waaaalaweh zaim cun habis ! Perempuan pun kalah woot wooot . And team aku menang , Alhamdulillaaaaaah tengok laa tuan rumah masuk team kiteorang mmg la menang Hahaa :P



Ha'aah mcm kenduri arwah kan HAHAH Time ni nak tentukan group utk game ;D Saya Team 3 !



Woaaah , cun gilaaaaaaa ! Jiran aku pun tak se-cun nih (mata bersinar sinar )



Dress up ;D



Treasure hunt

Conclusion nyaaa , jamuan tahun ni paling best aku rasa ? Nak dibandingkan dengan jamuan yang buat kat mana mana shopping mall laaah , lepas tu bebas nak lepak manaa kan tak best right ? Tapi serious jangan bagi aku in charge jamuan or apa apa lagi ya ampuuuun paaaak ! Mau matiii aku -,- Mintak mintak tahun depan kelas yang aku masuk tak banyak tukaa student since aku tak reti biasakan diri dengan budak yang aku tak kenal Hahaha. Cukup laa budak baru harituuu ;DD

And tak lupa thanks yaw kepada orang orang yang sponsor gmba . Hihiii aku tak cilok okaaay , aku dah bagi creditss nii , Azhani Lutfi Danish and all ;D Thanks ! Yang lain , sila lah uploaaaaaaaaad ;( Saya memerlukan gmba untuk menayang di belog tsk tsk . 




Err , maaf yaa dia ni mmg ketua kelas paling tak malu sekali . Smua makanan dia try dulu . 



Zaim , tiba tiba kau ada anak 4 . Ish3 , power tak power laaa o.O



Macik , marii Syok Sendiri Bersama Syaheera !



Lots of love . 

No comments:

Post a Comment