Wednesday, December 29, 2010


Bad boy 

Okay tadi Msia goal lagi satu and sekarang malas gila nak tengok . Kalau fikir guna logik akal mcm tak logik indon nak menang tapi senang cakap aku mmg malas gila nak tau ending nya sbb confident habis nii ;D Kau tak rasa Khairul Fahmi tu gila hebaaaat ke o.O okay stop pasal bola . Baaai , aku nak holiday smpai tahun depan hahaha kang 2 january baru nak balik . And aku takda kredit :( Kang aku try beli kredit *muka berazam* 

And spec aku patah tadi pagi . Smua qaseh buat , gangstaa punya budak . Paling tak leh blaa bila ibu marah qaseh , dia nangis . Bila aku marah , dia gelak ? Muka aku lawak sangat ke cett -,- Lepas patah teros hanta kedai dan sekarang dah okay balik hihiii takkan nak beli baru pulak kaaaaaaaaaaan syafeeka tajuddin ? 

OKAY BAI HAPPY NEW YEAR ! OKAY KONFEM INDON GOAL TADI KAN SBB AYAH TIBA TIBA TERDIAM ASAAAL HAHA BAAAAI !

No comments:

Post a Comment