Wednesday, December 1, 2010

A guy as protective as Mun JaeShin .

Tadi petang qaseh tidur and sesungguh nya bila qaseh aleesya tidoo , kalau ibu jerit BANGUUUN kat telinga dia pun dia takkan bangun. Kalau bom meletop kat rumah sebelah pun dia akan bukak mata dua saat dan tido dengan aman lepastu . Petang tadi tiba tiba jee ibu blend cili kuat lama bunyi mcam rumah aku buat renovation je -,- Aku rasa macam nak je pergi dapur tanya ' IBUUU, Blender bocor ke ? Zzz ' . Rupa rupa nya , ibu nak kejutkan qaseh . Strategi amendee laa mak aku pakai -,-

**

Tersebutlah kisah , lahirnya seorang anak yang entah macam mana dia lahir aku pun tak tau . Almaklum laaa beza umur kami err *bukak calculator* empat tahun gituuuu ? 'Seorang anak ' tu merangkap kepada akak saya yang mempunyai 4G. Gemok Gendut Gila Gedik . *Habislaaaaah, kang dia balik rumah teros tanya SAPA YANG ADA 4G HAAAAA ?!? KAU KE AKUUUU ! Begitulah akak saya yang tak pernah nak mengaku kelemahan diri Wakakaka ;DD Pssstt , mmg mati lah aku .

(Tiba tiba ibu kacau ' Eera !!! Hari hari nak online ke haaaaaaa ? ' )

Kakak saya merupakan kakak yang dulu tak pernah nak mengalah -,- Apa punya akak daaaa , tiada sifat tolak ansur toleransi langsung cewaaaaah >< Soo time kecikk kecikk duluuuu , lepas gaduh dush dush jerit kat telingaaaa andd paling penting part aku ngadu kat ibu IBUUU TENGOK UDAAAA NIII *LEPAS TU NANGIS HIHIII AKU KONFEM MENANG LAAAH ! Tapi kang uda taknak 'maafkan' aku . Dan aku , adik yang sangat naif lurus bendul teros mintak maaf -,- Cett tapi kalau dah besar mcm sekarang bila gaduh , apa aku kesah pasal dia hahaha ;DDD


Lepastu dalam banyak banyak anak ibu ayah , dia lah paling kaki ngigau -,- Hobi dia duk ngigau jeee . Masa kecik kecik time duduk Johor , dari bilik dia sleep walking lagi youuu pergi bilik ayah lepas tu pergi balkoni -,- Asdfghjkl nasib tak terjun dari balkoni kan , mana tau kan kecik kecik dah putus cinta- i nak bunuh diri wakaka . Sekali ayah sedar ada orang kat balkoni , tengok tengok anak sendiri tengah bersenam smbil tutup mata -,-

Sekarang aku tido sebilik dengan dia , kadang kadang time dia tido kang dia ketawa laaa . Menjerit laaaa -,- Hanya Allah tahu betapa aku rasa macam nak ketuk pintu bilik ayah . Kau tak rasa dia gila ke hahahaaa . Ada masalah emosi kot akak aku ni . Lepastu esoknya bila aku tanya kenapa menjerit time tido dia tak ngaku Zzzz

Masa darjah satu , aku takot nak pergi sekolah . Pssst dan akibatnya aku teros stop sekolah agama hahaaa sbb kerja aku dok menangis jee dalam kelas , bukan nak belaja -,- Kalau aku nangis mesti aku carik eeka , ye laaah takkan aku nak carik jiran aku pulak kan padahal akak sendiri sama sekolah . Lepastu dia heret aku masuk tandas , bukan dia nak pujuk ke mendaaaa . Dia teros STOP LAAAAH NANGISSSS !!! Asdfghjkl Zzzz


Err apa lagi aku nak kutuk cerita pasal dia eh lalalala ,

Harituh dia cerita kat aku pasal seorang lelaki evil nii . Dan smpai sekarang aku tak restu langsung dia ngan laki tu (walaupun kawan ke apa -,-) andd aku lah yang tak bagi dia sms ngan mana mana laki yang aku tak restu hahahaa . Agak agak laaa kan, apa dia buat kat akak aku asdfghjkl smua mintak kaki -,- Tengok betapa protective nya akuu hihiii :") Dia cerita lah apa laki ni buat , THEN AKU YANG NANGIS HAHAHA LOSER KAU SYAHEERA LOSER LOSER . Bagaikan menonton cerita Titanic tetapi yang ni tiada kapal tiada laut dan tiada hero handsome dan tiada heroin cantik hahaha .

Sebenarnya laa kan , hari ni hari dia bersalin . Ehh hari ni hari dia dibersalinkan . Waaah bahaya tuu bahaya silap buat ayat. Oleh kerana hari ni birthday dia , sbb tu lah saya buat whole post pasal dia , kalau tak takda kerja lah kaaan kirim salam je laa hahaaa . This year , first time dia tak smbut birthday dengan family , ngaaaa aku tak dpat makan kek tsk tsk T_T


Err post ni mcm cakap pasal benda buruk je hahaaa sbb lepas tertonggeng terguling aku fikir apa kebaikan dia , AKU TAK JUMPA . Takpalaaah , next year aku fikir lagi laaah . Anddd , lupa nak cakap . Akak aku ni nama dia Nur Syafeeka . Aku tak sebut langsung nama dia dalam post ni lalalaaa ,

2 comments:

  1. jahatnya kau! takde kebaikan? astagaa.. adik ape kah kau nih? adoiiiiiii

    ReplyDelete
  2. Mana best buat post pasal puji puji niii . Geliii jaaa lalala

    ReplyDelete