Wednesday, December 8, 2010

It's freaaaaaaaaaaaakingg me out !

AKU TAK TAHU KENAPA DENGAN LAPTOP NIII , BUAT HAL LAH PULAK AKU FLYING KICK HIGH KICK PENALTY KICK KANG MASUK GOAL KALAH ROONEY TEROS AKU DAPAT MASUK MACHESTER UNITED KAAAANG !!!

Laptop ni scaryyyyyyyy T__________________T Sumpaaah doo, nasib aku tak mati terkejut sakit jantung tak pun terhantuk dekat meja kee ya Allaaaah . Entah berapa banyak kilo virus entah dalam niii , aku dah cakap ngan ayah pasal virus yang dah jadikan laptop ni mcm hotel tiga dua per empat  bintang dan bermaharajalela ! Tapi ayah macam 'Oh ehh ? ' 

Harituh time aku guna earphone tiba tiba ada bunyi pelik keluar . Aku cm relaks laaah kan , kot kot suara minah mana daripada website sapa sapa yang aku view . Habis smua website aku tutup tapi suara tu still adaa "Click start to win a prize blablablaaaa " Ingat aku noob sangat ke nak dengaaa, baik aku teros mute dan sembunyi belakang bantal laaaaah ! Scary gilaaa, tiba tibaaa kan terbayang alien and terfikir betul ke alien tu wujud ? Power tak imagination aku , aku patut start tulis novel sekarang okay merepek . 

Lepas tu tadi aku tenga feel feel online pukul 4 pagi kan kan (Oh aku tido pukol 5 pagi sebelum ibu ayah bangun , sbb aku merupakan mak guard terhandal di Bandar Tun Hussein Onn lepastu bangun pagi mandi dan selamba smbung balik tidur. Kot kot sehari aku tido 14 jam , waaah pecah rekod kebangsaan kau ya ! ) tiba tiba keluar bunyi ..

Ketawa kuat . Kuat gila . Gila punya kuat , daripada laptop ni . 

And aku sorang sorang depan laptop kat living room sbelah television duduk bersila bersandar dekat sofa dan bajet relaks padahal kaki dah kecut, tangan dah taktau nak buat apa walaupun otak dah bagi arahan ala ala ketua polis negara suruh mute sound cepat cepat asdfghjkl dan sekarang aku tengah type entry sebab ...

aku nak control perasaan aku yang nak ketuk pintu bilik ayah dan jerit AYAAAAAAAAAAAAAAAH, ADA BUNYI AMENDE ENTAAAAAAAH ! Tapi aku tahan tahan tahan jangan pergi bilik ayah kang kantoi kau tak tido lagi padahal ada orang dah ready nak pergi kerja tahu tak nur syaheera tajuddin, nak kena karate ngan mak bapak kau keee sebab tak tidur lagii  -,- Kenapa aku rasa entry ni, entry paling loser aku pernah buat err . 

Okay harap maaf membazir masa baca entry ni  hehee laptop ni terlalu menakutkan , lebih menakutkan daripada cikgu zuriana . Okay aku nak offline dan lari pecut masuk bilik dan terjun atas katil sebab dah smpai limit saya untuk menjadi mak guard . Baiii , 

No comments:

Post a Comment