Sunday, December 5, 2010

Nickhun said 'You can cry' to Victoria and its soo chessyyy but I love it ;D


Nak post entry tapi taktahu nak ceramah apaa dalam blog niii . Keluar rumah pun tidaaaak, dah lama tak ngorat Adam ;( Wahh rindu adam tembak kang , pleaseeeee adam tu anak jiran sayaa laaah. Tapi lelaki laaa kan hihiii . Ini boleh menimbulkan syak wasangka kepada mak mak metua Hahaaa sangat bahaya kang kena reject sapa susaaaaa. Loser gilaaa , gatal nak mati kau yaaa syaheera -,- Okay aku gurau je dooo, dah lama aku bertaubat . KONONNYAAA

Adam tu anak jiran sebelah laaa. Wah smpai anak jiran sebelah kau nak cerita dalam blog yaaa, tu laa sapa ada kaitan ngan aku je terus dapat publisiti free free je tahuuuuuuu ? Aku rasa Adam tu kaaaaan . . . . Tadika pun belum masuk lagiii T_T Sebab itulaaaah sedih gila bila jiran baru pindah masuk rumah dan bila suruh ibu spy spy spy tup tup anak nyaa comel comel lagiii adoi mak . Lagi sedih bila Adam tu 'boyfriend' Qaseh dan Qaseh tu 'girlfriend' Adam. Khabaq maii sekarang siapa yang gatal hahaha qaseh kecik kecik dah ada boipren pecah rekod kebangsaan gituh .

Adam tu handsome pulak hahaha walaupun kecik comel tapi mata bulaaaaaat kulit putiiihhh . Kalau cmpak dia kat tempat gelap pun kau boleh nampak muka dia , cewaaaah hiperbola gituuu :"> Masa mula mula kenal adam then nmpak dia depan rumah aku teros menjerit dalam kereta ADAM COMEL ADAM COMEL !! Tup tup dia boyfriend qaseh , cettt . Bila tanya qaseh " Qasehh , siapa boyfriend qaseh ? " Anak sedara saya yang mempunyai darah keturunan garu garu gatal dengan selamba badak jawab "Bang Dam !" Aku hanya terima dengan redha atas ketentuan Ilahiii . Cewaaaah hahah .

Dan harituh keluar rumah sekali Adam baling bola dekat aku . Wahh aku kan suka layan budak budak, so aku pun baling laa balik . Last last kiteorang main baling baling pulaaaak --" Aku kan power sikit , kadang kadang baling terkena kepala dia dush ! Tapi sebagai seorang lelaki yang comel , Adam tetap control cool depan perempuan (aku la tu ) walaupun dia hanya seorang adam yang berumur err tak masuk tadika . Itulah dating kami yang pertama dan terakhir kerana saya akan mengundurkan diri saya untuk memberi laluan kepada qaseh untuk tackle Adam kerana saya takmau kacau daun/line . Wah sedih tak cerita cinta tak jadi nii :"( Pengorbanan gituh , sesuai untuk iklan Hari Raya Aidiladha !

Saya takda gambar Adam . Saya akan try dengan bersungguh sungguh untuk ambil gmba Adam tnpa pengetahuan mak bapak nya dan tayang di blog sesuka hati dan selamba badak. So mari kita godek godek My Picture dan tayang gmba 'di sebalik tabir' yang direject kerana faktor faktor muka hodohss -,-


Awww :") Sweet gilaaa kan kan kan . Jangan risau tiada aksi aksi 18 tahun ke atas -,-" Cett mesti tu je kan yang kau fikir , otak kuning pekat cm digi la kau . Dieorang makan then tertidooo comel jaaa *_* Nickhun terbangun then sambung tido dan sangat handsome dan sangat lah baby face dan Victoria sangatlah cantik dan Senyap lah syaheera -,- 


Time dekat swiss garden masa darjah enam takpun form one . Nak tau kenapa aku nak tayang gambar ni hahaah the one and only reason sbb gmbar ini menunjukkan eeka sangat berat dan aku kononnya ringan kan kan hahaha bangang sungguh -,- Jika macik pacik smua perasan aku keluar hotel pun pakai selipar ayah, buruk betul perangai ! Betapa cikai dan serabai nya aku :")


Gambar ni bertujuan nak tunjuk betapa buta warna nya aku ! Lihatlah betapa kontra seluar baju tudung aku . Tak ada masa nak control cun keluar hotel pakai cantik cantik . Aku keluar dengan tudung warna purple yang bila tengok betul betul macam tak iron langsung pun ada hahaaa sapa suro letak sepah je -,-" Dengan baju hijau seluar hitam . Warna pakaian , matching sikit pun tidak . Well , just be yourself laa kan . 


Time ni takda kerja laa kan . Ayah kejut pagi jom turun pergi pantai . Tapi pantai ni tak boleh mandi soo kita main air je laaah basah kaki denga bunyi ombak waaaah sentimental gituuu . Kalau pergi pantai , selain conteng pasir dengan nama sendiri dan posing tahap nazak (belum maut lagi laa, Alhamdulillah) , mesti main lompat lompat dekat air time ombak datang . Takda kerja la katakan . Ingat comel laaa , kalau dari jauh dah macam kangaroo pun adaaa -,- Err monyet pun lebih kurang . Macam ni laaah aku kangaroo, eeka king kong  hihiiiii balas dendam balas dendam !!

Esok nak pergi clinic ;( Ibu nak pergi pagi pagi butaaa sebab taknak datang tengah hari kang  belambak orang tunggu turn . Iya laaa ibu , bangun pagi lah nampak nya . Ibu kalau boleh nak datang pagi , doktor belum smpai dah nak berdiri depan pintu bilik doktor cewaaaah haha tak tak hiperbola je lebih adoii makk . Okay stop sekarang , next time taktau nak ceramah apa aku godek godek lagi gambar lama kayy hihiii :") 

No comments:

Post a Comment