Friday, January 14, 2011

Asdfghjkl

Akhirnya online jugak , layan korea puas puas huaaaaaa seminggu sekali jee ceh :( Gila penat doo tusyen , ye laaah tak pernah tusyen smpai tiga kali seminggu . Kalau ada cikgu cina yang handsome ke takpa lah jugak kan , ni semua muka indiaaaa memanjang ;/ Takkan nak usha india kan hihiii . Mr Vin jerit satu kelas cakap aku hypocrite , teroooook betul . ALANG ALANG JERIT SATU KELAS , JERIT LA DEKAT SATU TUITION CENTRE  TEROS , YE DAAAK ? T_T Ini smua pasal justin bieber hish .



----

Harituuuh , time baru start sekolah cikgu dah suruh ready presentation komsas . Markah untuk lisan blablablaaaa aku pun angguk angguk paham je laa kan. Lepastu aku nak terus buat , malas aku nak tangguh tangguh tangguh dan tangguh. So hari jumaat tu terus plan pergi McD, hebat taaaak . Well dah besar lah katakan, tak main aaa buat projek kat rumah kan kononnyaaa . Dulu jumpa kawan kat McD bawak duit , sekarang dah besar jumpa kawan kat McD bawak laptop eceeeeh dan semestinya fulusss mana boleh tahan nafsu tak makan ohhh lagi lagi mcflurry ;D



Aku smpai paling lambat. And paling tak boleh blaa , lepas jumpa macik tiga orang ni tengok tengok ada dua fries, dua burger , empat sos, dua coke dan tak boleh bla bila duit pun ada tayang atas meja hahaaa .


Okay muka gila serious . Nak tembus laptop tu yeee fatin hahaha . Eleh ni kejap je lepas tu gelak balik macam orang gila lepas tu serious balik  lepastu beli makanan lepastu beli aiskrim. Serious McD yang tempat kiteorang duduk ni kosong so bilik tu cm kiteorang yang punya . 


Ini dia bakal akauntan yang paling berjaya , tengah kira semua duit dia yang telah disalurkan untuk menaikkan taraf hidup tauke McD . 


*okay serious*


Se-serious serious aku , syok sendiri tetap di hati :">

Sebenarnya time aku tengah type tiba tiba dekat kaki aku ada rasa something teros aku jatuh kerusi  terduduk atas lantai and buku pun terjatuh . Sebab sumpah aku ingat kucing sehhhh, aku dah la takot kucing smpai terjatuh tau taaak ;( Sekali, rupa rupa nya .... KAKI ANIS !!!!


Berbeza gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa. 


Hello dieorang aku punya okay, nak ngorat mintak restu aku dulu  :P


Dan baliiiiiik . Kiteorang dah siap dah komsas , sapa sangka weh ingatkan duduk McD takkan siap hihiii :"> Tapi siap taip je laaah , malas den nak buat cantik cantik letak bunga kartun sana sini buang masa aku je haha . Thanks Anis dan IbuAnis kerana menghabiskan petrol hantar balik rumah hahaaa. 

-----------------

Group pengawas dah tuka . Ketua kumpulan aku lelaki hihiiii cina pulak tuuu hihiii form six pulak tu hihiii friendly pulak tu hihihiiiiiii :"> Daebaaaak (Y) Haha gurau je doo , aku tak segatal tuu kononnyaaaa . Sbb sebelum ni kumpulan aku semua perempuan kecuali Wan Hazmi -,- Ketua baru aku kan cina so bila dia nak cakap melayu ngan aku pun susaaah , dia nak kena fikir lama sikit nak susun ayat apa hahaha adoii muka aku ni mcm tak paham english ke doo ? T-T Cakap je lah english , derita aku tengok dia terfikir fikir nak cakap apa . Macam tengah carik perkataan dalam kamus pun ada . 

And cikgu science kelas Kuali nii cuti bersalin laaaah pulaaaak adoii . Lagi speechless bila dapat tau dia habis cuti bersalin bulan februari ? -,- Aku cerita lah kat ayah lepastu ayah cakap 'Haihh cikgu eera ni , kerja nak bersalin jeeeee . ' HAHAHAA Biar laaaa , dia pun nak ada keturunan adoii . Ibu cool jee siap bersalin empat kali okayy , time along siap kena operation lagiii , time aku hampir nak operation lagiii tapi aku anak yang solehah baik hati bertimbang rasa niii  terus cepat lahir hihiiii :">

And berita tergempaaaaar untuk Adan's Family / sedara mara ku yang tercintaaaaaaaaaa fewiiiiittt , AYAH DAH ADA FESBUK -,- Smua usaha aku untuk halang ayah ada facebook dah jadi abu -_- Kawan ayah laaa niii , suruh buat facebook nak contact ngan alumni sekolah uni blablablaaaaa last last aku la jugak tukang buatkan facebook ayah adoiii . Comel jee bila balik kerja je ayah terus jerit ' Eeraaaaa, bukak kan facebook !' Harituh streamyx aku siap rosak lagi sbb ayah main taram je guna haihhh yelaaa kat office smua Assistant yang buat kaaaan -,- Dengan ini , saya mencadangkan Tajuddin Adan untuk pergi ke kelas ICTL hahahaha okay gurau yah *muka serious* 

Aku dah cakap ngan ayah , buat masa ni aku takkan add ayah and kalau ayah add aku pun aku tak kan approve . Ya , buat masa ini . Sbb ayah akan stalk punya lah . Angah dah kena daaa ~ 


2 comments:

  1. ayah stalk angah hari2 ke??wahh,,ade peminat baruu deh

    ReplyDelete
  2. Takda lah harihari . Tapi haritu ayah geledah smua gambar angah hahaha

    ReplyDelete