Sunday, January 30, 2011

Cuti seminggu tau taaak se-ming-gu  ! Hihiii tadi aku teros off alarm bangun pergi sekolaah . Betapa bagus nya Msia nii , Chinese New Year cutiii , Thaipusam cutiii Deepavali pun cutii. Masa nak cuti Thaipusam tu anis ada tanya azhani ' Weh siapa sambut Thaipusam aa ? ' And of course azhani jawab ' Eh bukan kau yang sambut ke ? '

Last week time nak bertugas time rehat aku turun tangga dengan jasdeep . So bual bual lah dengan jasdeep  sekali nampak ketua kumpulan aku. Aku tanya lah jasdeep yang ada sorang perempuan selalu dengan ketua aku , girlfriend dia keee kan . Saja sajaa je tanya lepas tu dia terus ' Asal kau jealous ke ? Mana lah aku tau. Haa aku bagi tau dia !' Aku ingat jasdeep main main do serious sekali dia jerit dekat sam ' SAM ! SHE'S MAD WITH YOU ! ' Asdfghjkl . Membuat kan ketua aku terpinga pinga , andd paling tak boleh blaaa dia percaya weh ? Dia tanya betul ke aku marah dekat dia , kenapa aku marah etc . Adoii makk

Baru baruuu ni zaquan adha kahwin T-T Dulu aidil zafuan kahwin lepas tu adik dia ,dah laaa dua dua muka copy  and paste sebijik sejibik. Ingat taaak izzaty time zaman zaman kegemilangan dieorang (zaman bujang single mingle triangle ) , time kitaa kitaa usha zaquanadha  punya official myspace hahahaah :)) Caption gambar semua macam budak budak tak cukup umur jeee adoii , terguling kiteorang ketawa . Tapi sekarang dia dah kahwin okay O,O


Klik sini kalau nak tengok video zaquan adha menari dengan isteri diaa, betapa bahagiaaa nya  . Romantik laaa tu kan ? Tsk tsk . Sampai tak cukup semut nak describe betapa manisss nya . Sampai nak terkeluar anak tekak eeka menjerit 'IBUUUUUUUUUUUUUUUU T_T' Ibu dekat dapur macam ' apa lagi masalah anak aku niii' Wakaka . 

Tau takk rumah aku kan makin lama makin scary dooo jeng jeng jenggg . Harituh aku tidur lambaatt . Kenapa tidur lambat entahh la kalau tak silap layan korea kot hehe -,- Masuk bilik tutup lampu teros terjun atas katil , Sekejap je dah tertidur tapii ... Tibaaa tibaaa jeng jeng jengg . Ada bunyi hentak pintu bilik aku huaaa T______T Aku dah terkejut gilaa nasib tak terjatuh katil, and otak aku dah macam macam laaa fikir hantu laa itu ini. 

Tapi hidup kena positif cewaaaah aku ingat langsir kat luar bilik aku roboh jatuh hancur keee kan . So sambung je lah tido, tapi esok nak pergi sekolah aku tengok elok je langsir tu huaaa T_T aku ingat water heater bilik aku meletop kebaboom pulak tau sbb pernah sekali kes aku mandi lamaa sangat sampai suis water heater aku berasap hahahaaa hebaaat taaak boleh buat record negara . Tapi aku check elok je guna huaaa T_T And jumaat lepas aku dengar lagi bunyi tu , eeka pun kata dia macam ada denga sekali . Sampai sekarang , bunyi itu masih menjadi misteri jeng jeng jenggg hihiii dramatik tak cerita aku :D Tapi betul tau -,-

Aku sukaaa terkejut kan orang hehe . Harituh time birthday najihah aku pergi kantin pagi pagi buta lepas bagi attendance dekat bilik pengawas . Aku nak terkejut kan najihah daripada belakang , time tu dia tengah makan kek secret recipe ayah dia bagi waaah sweet nya uncle *_* Aku pun menjerit kat telinga dia HAPPY BIRTHDAAAAAY ! Dia pun terkejut lah kan gila apa tak terkejut bila aku jerit betul betul kat telinga dia ^^ 

Tapi masalahnya .. NurAin duduk sebelah dia and dia pun terkejut lebih daripada najihah . Time aku jerit happy birthday , dia pun jerit AAAAA ! sampai aku pun terkejut balik -,- Satu kantin dengar NurAin jerit kau tau tak . Dah lah tiga tiga terkejut lepas tu free free aku kena 'belasah' dengan NurAin hihiii (Y)

And aku suka terkejut kan eeka especially dia keluar bilik air hahaha . Semalam time nak tunggu dia habis mandi, aku menyorok bawa selimut . Dia keluar tapi tak perasan yang aku menyorok haha kurus sangat ke aku sampai tak perasan hahaa ;DD Tunggu dia tutup pintu bilik , aku pun jerit dari belakang UDAAAAA ! ^^ Dia teros 'Bangang kauu bangangggggg !! Aku dah agak daaah !!! ' Hihii hebat kan ?

1 comment: