Wednesday, January 5, 2011

First week of school Part II


Ini siapa ? Ini Kyuhyun saya .


Ini siapa ? Ini Qaseh saya .

Belum apa apa lagi cikgu dah suruh buat presentation mak aihhh smua nak lajuu ajaaa padahal harini baru hari ketiga adoii . Presentation ni untuk mrkah lisan bahasa melayu -,- Okay laa kan untuk present komsas jee drpd tahun lepas macam macam ohhh kena buat forum laaah itu laa ini laaah . Tapi group aku kena buat tajuk sajak -,- Jangan cikgu suruh bersajak kat depan sudaaaaaaaaaaaaaah , mati aku . 

Cikgu suruh bagi nama kumpulan and mula laaah fikir nama yang bukan bukan . Nak terguling aku fikir nama kumpulan dengan Makciks aku ni . Of course la kan aku sama group ngan Fatin Anis Shafiqah takkan sama group ngan Theebanah&Shobana enterprise pulaaak kan hehee . Group aku je yang semangat gilaa fikir nama kumpulan , group lain takdaa pun haha . 

Mula laah merepek nak letak Jeneral Tojo , Syaheera Jojo , Maharaja Mikado Meiji , Adnan Syaheera Sempit , Komunis Anis , SAFI  Hahaha NAMA SEMUA TAK SENONOH LANGSUNG . Bayangkan laah kalau nak present lepas tu letak nama group , JENERAL TOJO lepas tu siap buat ♥ ♥ lagiii kat tepi Jeneral Tojo adoiii -,- Paling takleh blaaah smua nama yang buruk buruk selit sekali nama aku cett . Letak la comel comel sikit Syaheera Gaga kee kan kaaaan . 

Sebab nama nama yang kiteorang fikir ni lah aku ketawa macam orang gila tak boleh nak stop smpai keluar air mataa ciss membazir air jeee mahal tau tak ! *tiba tiba* Last last penyelesaian nya : tiada nama kumpulan . 

Lepas tu time BMelayu cikgu bagi 100 perkataan yang salah eja and suruh betulkan . Eee gila tak rasa cm nak tercabut tangan aku salin 100 perkataan , tu belum jawapan lagiii adoii . Then ada perkataann 'Optima', aku tengok lah apa Azhani tulis . Sekali aku tengok dia jawab 'Optimis' HAHAHAHA Tak ke aku cm nak terguling adoiii . Actually jawapan dia Optimum , and Optimis tu nama kelas kedua lepas Kuali . Comel laaah macik soraaaang niii berserta keyakinan dia yang meninggi tuuu adoiii   ;D 

Semalam tusyen sejarah , first timeeeeeee cikgu laki india wooooh . Lepas tu dia sebut British jadi Britiss . Masa mula mula denga tu aku cm 'Err cikgu nii tersasul kee adoii ' . Tapi bila duk ulang Britisss Britiss , aku dah tak leh nak tahan gelak jee . Bila aku bagitau jasmine pasal Britiss cikgu , kiteorang dah gelak cm apa jee adoiii . Cikgu T Logan besttt  


Baaaaai jumpa lagiiii . Kyuhyun .

No comments:

Post a Comment