Monday, January 17, 2011

Haihh penat nya nak hidup .


Tajuddin Adan ♥ ♥

Eera : Ayah taknak pergi sekolah . Malas lahh ;/
Ayah : Laaah takyah la pergi kalau macam tu .
Eera : Aaa ?
Ayah : Berhenti je sekolah lepastu kahwin je kan senang . Takpun jadi orang gaji along dengan angah . Jaga anak anak diaorang .
Eera : Hmm okay jugak .

Ada satu sebab je kenapa aku tak sabar nak pergi sekolah . Satu saja . Walaupun hanya 20 minit . Kata lah apa nak kata , mulut orang kita tak boleh nak tutup kan ? :) Dekat sekolah aku dah penat mengeluh haihh dah tua aku rupa nya .

No comments:

Post a Comment