Tuesday, January 18, 2011

Ushaaaa ushaaa o.O

Psssttt, aku baru sedar tudung aku tertinggal dekat bangi . Last last tadi aku pergi tusyen pakai tudung indon . Maluuuu gila -,- Boleh buat kenduri tau taaaak, aku pakai tudung indon pergi tusyen. Tu okay lagi, kalau selendang err *speechless*



Tips untuk menaikkan bil elektrik  : Tengok gambar lelaki korea .







Tips bila frust menonggeng : Tengok gambar lelaki korea . 




Tips bila lepas gaduh : Tengok gambar lelaki korea . 






Tips bila lepas kena marah : Tengok gambar lelaki korea .



Tips bila rasa macam nak tembak tendang orang : Tengok gambar lelaki korea .

" I am .. Actually a coward . When i watch horror movie, I dont have the courage to open my eyes. If i go to high place, my legs will shake. But for me , the most scary thing is when i cant see you " - Song Joong Ki .

Jangan risau wahai song joong ki , aku pun tengok movie seram seram ni tutup muka tapi tengok celah celah . Aku pun gayat jugaaak . Nampak sangat kita sepadan kan ? Wakaka hampeh tul . 

Kenapa sekarang drama filem whatsoever semua seram seram ? Aku nak tidur lambat pun tak jadi . Imagination aku dah la dapat pengiktirafan antarabangsa cehh --" Betapa happy nya makhluk makhluk tu bila diaorang popular , cuba buat cerita pasal aku kena marah dengan ibu ke buat cerita pasal aku takot kucing ke . Takkan nak bagi makhlukssss tu je yang popular cis . 

Balik sekolah je : Ibu tengok cerita indon . "Ibuuuuuukkkk ! Ibuuuuukkk !" "Ya Tuhaaaan, Ibuk nggak percaya marwaaaah! "  Menyampah aku denga -,- Kau tau cerita Safa dan Marwah ? Haa yang tu lah . Kau tau cerita Alissa TV3  dah habis ? Bagus gilaaaaaaaa , cuma ... Hero tu muka dia macam Kyuhyun ;/ Okay Melepas . 

No comments:

Post a Comment