Tuesday, February 15, 2011

Terbaik wok .


Encik Tajuddin Adan is my boyfriend who always holds my hand and thats why i love him 


Okay aku bagi kau satu fakta. Fakta fakta fakta tak habis habis , sorry aa aku mmg hidup tengok orang je atau senang cerita meng-usha orang lagi lagi lelaki kan hihiii okay sumpah tipu . Fakta pasal Ustad Zainuddin hihii :") Ustad kalau berucap ke bercakap ke mesti ala ala sayup/ dengar tak dengaaaar jeee -,- Lagi lagi dengan suara rockers yeahhh yeaaaah !! Okay aku tau yang semua orang tau pasal benda tu . 

Tapi bila kau dengar betul betul ustad berucap , bahasa ustad pelik o.O Aku baru sedar ustad merupakan 'die hard fan' (kepada sesiapa yang tak tau , maksud nya Peminat bukan kipas yang nak mati sangat okay ) kepada Aril Akademi Fantasia yang entah keberapa aku confuse . Sebaaaab ... Ustad takkan cakap " Saya bagi amaran kepada awak blablablaaaa ... " tapi ustad akan cakap " Saya bagi amaran kepada AWOK blablablaa " Kau tau kan Terbaik Wokkk ~/ Awok tu tagline Aril AF ? Okay jangan tunjuk sangat aku minat Aril , aku minat Shahir Wakaka 

Aku rasa benda tu kelakar dan sangat comel hahah . Okay main point aku ustad mempunyai charm yang tersendiri . Nampak je macam garang tapi ustad sebenarnya lawak . Tapi ustad tak pernah ajar aku tsk tsk T_T Apa kan dayaaa ... Okay ni hanya fakta , tiba tiba aku takut kena sound sebab cakap pasal cikgu macam ni adoii *_* Okay aku dah cakap kan ustad tu charming orangnya . Aku puji nii , jangan marah aku tau  ;/ *Angkat dua dua belah tangan *

Aku lupa nak bagitau yang salah satu daripada azam tahun baru aku dah berjaya . Mak aihh , belum apa apa lagi dah buat . Azam tersebut ialah : mencari uban Ayah Auf / ayah sedara aku hihiiiii . Aku tau azam aku sangat unik terima kasih janganlah puji malu :D Besttt gila carik uban Ayah Auf dooo serious ni rambut tebaaal habisss . Tapi masalahnya , terlebih lebih pulak azam aku ditunai kan . Sebab masa cuti hari raya cina bukan uban Ayah Auf je yang aku carik , semua orang nak offer sediakan kepala masing masing . Macam dekat dahi aku ada tampal Pencabut Uban Paling Berjaya . 

Pssst , sampai ada yang aku bagi alasan suruh eeka cabutkan uban hihiiii . Serves You Right (Y) Balik kampung duk terlentang depan TV je kojo hang. 

And aku telah membuat rekod dunia terbaru . Guess whaaat . . .  HARITUH AKU POTONG BAWANG HEHEHEEEEE , okay bagi aku macam boleh buat kenduri bila tiba tiba potong bawang . First time !! Okay kecoh gila hahaha . Almaklum lah , saya merupakan anak bongsu yang dimanjakan dan terlebih serta terover kasih sayang :") And aku dah pernah buat milo sendiri . Ingat taak tahun lepas ramai gila kecoh aku tak reti buat milo cisss . Okay tinggal tunggu aku reti goreng telur then aku mmg dah boleh jadi suri rumah yang berjaya (Y) At least tak kebulur lah dooo , eeka tak reti lagi buat milo guna susu hihiiiii hebat taaaak saya sebagai adik :DDDDD 

4 comments:

  1. hoi! apahal kau cakap benda benda yang tak ppatut di'public'an ann?

    ReplyDelete
  2. Haa ? Apa salah nya , semua benda betul lagi tepat dan padat .

    ReplyDelete
  3. Heee takyah la wish aku mcm aku dapat pangkat Puan Sri Hihiiii :"> Maluuu bahaha

    ReplyDelete