Friday, March 11, 2011

Lalalaaa

Exam habis woohooo, padahal ujian bulan mac je en hahah . Smua tau kan budak kelas KRK , markah nak dpt grade A kena 85 asdfghjkl . Tak logik gila kay , masa form one 75 lepas tu form two naik 80 . Tu okay lagii tiba tiba 2011 dah tuka 85 nak dapat A . Tak pasal pasal kelas kualiti takda sorang pun dapat A untuk seni hahah . Tak rugi aku tak baca seni sangat hehe :D

Well ujian ni aku buat main main jee , semua last minute lah pendek cerita . Paling tak leh blah , aku amik exam agama dengan keadaan tak habis baca buku . First time tak habis baca, mmg time jawab exam tu haraaam betul -,- Lepas balik tusyen aku dah ngantuk tapi sejarah tak habis baca lagi , so bukak lah buku sejarah . Tapi hampeh gilaa , tertido bermandikan buku sejarah and pukul 3:30 pagi terjaga dengan bilik terang benderang . Macam niii ...


Cuma aku tido tak pakai kasut , of course lah kan . Cartoon selalu menipu okay . Kau tak pernah tertanya tanya ke kenapa spongebob dengan patrick tak pernah tukar baju ? And kenapa mana manaa detective conan pergi mesti ada kes pembunuhan , takkan dia pembawa malang kot ? Aku selalu tertanya tanya . 

And exam kali ni aku duduk belakang sekali wohooooo best gilaa . Apa apa classmate aku buat , semua aku boleh tengok . Orang bincang jawapan pun aku boleh tengok hahaha comel dooo, serious ! Aku tak sangka dieorang ni kreatif amat o,O Bincang jawapan guna calculator laah , guna daguu laa mendee ntah dieorang ni . Kan senang kalau jerit je jawapan kuat kuat . Bagi lah satu kelas denga jawapan , dah kata sharing is caring kan kan . Okay aku tak perli siapa siapa , main point aku : duduk belakang best . Gila .




But then ,

Mari ucapkan takziah kepada cikgu cikgu yang kena tanda kertas exam time budak sekolah bersuka ria lalalaaa . Takpa , nanti Hari Guru mesti student bagi hadiah punyaa *keningkening* Andd andd , pengawas sesi pagi kena bertugas time exam asdfghjkl tak faham aku o.O Awesome mann,

Mari kita habiskan seminggu cuti mengqada'kan semua hutang tidur dan terpacak di depan laptop 23 jam sehari layan korea . Mari berebut remote TV dengan ibu , ye laah ibu kan nak tengok sinetroooon T_T Mari menambahkan berat badaaaan , mariii bukk !

No comments:

Post a Comment