Friday, March 25, 2011

Life is like a brief candle, damned fools .



Aku terjumpa dekat Tumblr and terasa benda ni comel . No hard feelings ,

Cuti seminggu mana cukup dooo ;/ Dah lah kena exam lagi sekali baru nak tunggu cuti pertengahan tahun . Dah la cuti harituh tak jalan jalan punnnn . Paling tak leh blaaah cuti tu lah aku sakit :"( Naik sekolah hari isnin aku datang jugak sekolah , yeaah walaupun sakit . Aku ingat dah sihat tau , sbb aku dah boleh berdiri dengan stabil nak solat subuh . Klau taaak perghhh aku terlantar baring atas katil .

Sampai sekolah , dah nak pukul 7 suku (pengawas kena datang sebelum 7 suku okay . ) Cuak gilaaa ahh , tengok tengok Adam pun lambat macam aku jugak . So Adam pun start lari pergi bilik pengawas , aku pun ikut lah Adam lari :( Bayangkan , aku dah lah sakit lepastu pagi pagi dah exercise tsk tsk . Time nak bertugas memang aku rasa pitam habis . So aku decide nak balik lepas perhimpunan . Aku ulang lepas perhimpunan . Yes , aku datang sekolah untuk bertugas je asdfghjkl

Bila jumpa cikgu bertugas bagitau nak balik , diaorang macam 'Haaa , nak balikkk daaahh ? ' . So aku pun tunggu laah ibu dekat pejabat . Orang lalu lalang semua tanya kenapa kenapaa , nak balik kee , sakit kee etc . Memang laa nak balik , takkan aku nak pergi memancing kottt -,- Tengok muka aku ni macam sihat ke tsk tsk .

And balik rumah, pergi klinik , memang aku terlantar satu hari aaa . Sampai ibu cakap 'Eera, bangun laah. Pergilah online kee jangan lah tidur jee ' Aku dah macam ---> :O terkejut berukss dengar ibu suruh online . Hampir aku nak buat pulut kuning dengan kenduri heheee .

Cikgu dah ada bagitau dekat perhimpunan , cakap kat mak bapak kalau hantar anak jangan U-Turn depan gate sekolah. Aku taktau kenapa dengan ibu , tapi depan gate sekolah tu lah favourite spot dia nak U-Turn. And aku jenis yang biar je ibu nak U-turn. Sekali harituh ibu menunjukkan skill u-turn depan sekolah ;/ Dengan skill sekali pusing stereng kereta , zzupppp ! 

Tau tak apa yang aku first nampak? Aku nampak Encik Lokfi terpacak posing depan pintu gate sekolah nak tengok mak bapak siapa yang U-turn depan pintu gate . Memang aku terkejut ala beruk laa , sumpaaa cm nampak hantu pun adaa *_* Terus aku jerit dalam kereta 'JANGAN U-TURN IBUUUUU AAAA CIKGU LOKFI NAMPAK AAAAAAAAA !! * tapi semua dah terlambat . sedar sedar aku dah depan gate sekolah ha ha ha .

And aku cuak gila , terus turun secepat yang mungkin . Tapi kita hanya merancang , Allah yang menentukan cewaaaah . Kain aku tersangkut dekat kerusi kereta asdfghjkl . Aku rasa cm nak koyak kan je kain aku zzz . And lepas dah cabut mmg aku lari masuk sekolaaah . Nasib Cikgu Lokfi tak ajar aku, kalau tak mesti kenal muka -,- 

/////

Super Show 3 (Super Junior)

Aku memang minat Suju , so whaaat . Asalkan aku tak minat bapak kau , so bersyukur je okay jangan nak bising tak habis habis mamat korea mata sepet . Ayah aku sepet , melayu jugak whaaat ! Sayang je aku dekat Encik Din :D Kahwin je Encik Din dengan mak aku buwekkk. Tapi parents aku bukan jenis yang bagi anak dia pergi concert , menjerit panggil Kyuhyun :( And aku memang tak terfikir nak pergi concert , sebab aku sayang Encik Din lebih daripada Kyuhyun . Mestilah kaan -,- 


Err Kyuhyun , aku kat sini . Bukan situ zz


At Shanghai 


Kita serupaaaaaa ~ Syok sendiri bersama Kyuhyun :D


T___T



Malaysia 


P/s : Nak tahu satu rahsia tak ? Ramai cikgu tak suka kelas Kualiti . Sedih en ? Jangan tanya aku kenapa , cikgu sendiri yang bagitahu, cakap guna mulut cikgu sendiri . And itu merupakan satu fakta . Fakta yang menyeramkan . Aku bagitau terang terang ni cuma nak suruh yang lain sedar Respect your teachers laaah ;/ And jangan nak fikir cikgu sayang budak kelas first jeee asdfghjkl -,-

2 comments: