Friday, April 1, 2011

No one loves you ? Who said ? Allah loves you .

Tadi aku pergi sekolah daripada bangi . Mmg gilaa aa bangun pukul 5:30 pagi :( Bagi orang lain normal lah kan, tapi bagi aku sangaaaaaaaaaat taaak normal okay . On the way nak pergi sekolah pun aku boleh tidur *_* Paling tak leh blaah, bangun bangun je dah smpai sekolah. Magic doo ! Lepastu kabut gila nak turun keretaa, lagipun ayah nak pergi kerja cepat.

Aku pun turun lah kereta dengan gelabaaah nya . Gelabah gila laah , macam sekolah tu nak larii jee -,- Ayah pun nak cepaatt jee . Aku tak tutup pintu kereta ayah dah gerak ke depan sikitt . LAST LAST TAU TAKK , tayar kereta hempap kaki aku :( Jangan tanya aku soalan bodoh macam : sakit ke tak ? Tayar kereta betul weh, bukan kereta mainan yang adik kau beli kat Toy R Us tuuuu derr ~ Aku dah speechless, suara bergetar . Dalam hati dah asdfghjkl sakit gila sioooooooott , rasa nak menjerit pun adaa tapi kang malu lah aku kan . Muka sakit kena cover hahaha 

Time sedar kaki aku kena hempap ngan tayar ;

Eera : Ayah .. tayarr ...
Ayah : Apaa diaaa ? *tak dengar*
Eera: Ayahhh, kebelakang sikitt. Tayar keretaa..
Ayah: Kenapa ?
Eera : Cepat lah kebelakangggg *cover*
Ayah: Ayah nak cepat lahh , kenapa ?
Eera : AYAH KEBELAKANGGG!! :( TAYAR HEMPAP KAKI EERA, CEPAAAAAT T___T

Lepastu ayah cuakk. Ayah cuak gila sampai tersilapp , aku suruh kebelakang tapi ayah gerakkan kereta ke depan . Lagi lahh sakit dooo , aku dah Ayaaaaaaaaah, kebelakang lahh bukan depaaaan !! Sadis betul hidup aku ni , macam macam pernah kena . Kaki kau pernah kena hempap ngan tayar kereta ? Aku pernaaah ~ Terbaik dari ladanggg (Y) Kaki aku terus rasa kebas. Kalau kau tembak kaki aku pun aku cool jee sebab tak rasa apa apa, cewaaah hiperbola gila.

-----

Harituh koko untuk Unit Beruniform . Err aku masuk PBSM hahah makin banyak dosa aku . And aktiviti rabu tu sangat memerlukan sifat sifat keperempuanan , so aku paksa semua gang aku join aktiviti gotong royong sekolah . OMG , baik takyah bagi nama 'gotong royong' ! Baik bagi nama sesi mengutip sampah secara besar besaran -,- Tapi halaaaal lah ~ 


Nak tau sebab apa halal ? Sebab haritu aku bawak camera so at least boleh ambik gambar. Yeaah, walaupun bersama plastik sampah -,-


Muka tak malu , padahal time ni cikgu dah pandang slackk ~ 


Bajet sampah berat gila hahaha padahal dalam tu semua daun kering jee ;DD


Ni lah diaa, muka muka pengutip sampah berjaya di Malaysia cewaaah hahaa. Yee, buat kerja okayy . Jangan main main doo , kang dieorang ada syarikat pengutip sampah yang besaaaar punya ; Rubbish Enterprise !



Tak boleh nak buat apaa daa , dieorang ni mula mula je kutip sampah tapi last last hampeeeh semua main slide dekat bukit. Yang tak boleh nak turun pun ada hahaha 


They are mine shoooohhh ! 



1996 forevaaaah ^^ 

Lepas gotong royong, dapat air free huahuaaa . Kutip sampah tak seberapa , minum air sampai bercawan cawan ! Paling tak boleh blaaa minum air sambil tengok budak PBSM kawad hahahah :)) Menyedihkan .



------

Alhamdulillaaah, tahun ni aku pergi lagi Hari Anugerah Kecermelangan :") Tapi still bosaan, aku taktau nak bercakap dengan siapa . Forever Aloneeee :( Alhamdulillah lagiii , aku dapat satu hadiah kedudukan and 3 hadiah matapelajaran terbaik hihiii . Paling tak boleh blaah, satu daripada matapelajaran yang aku dapat tuu , antara subject yang aku tak suka soo aku tak expect apa apa langsungg ~ And eeka dipaksa pulangg semata mata menjadi camerawoman , haihh susah laah mak bapak tak suka pegang camera nihh haha


Kena marah dengan cikgu sebab lepak dalam dewan andd tak beratur kuang kuang kuangg. Othniel laah nii, *tiba tibaa *


Othniel dan David Teo BTHO (Y) Okay aku pendek ;/


Wahh peminat nak amik gamba hahaha okay baru aku perasan Puan Sri tinggi gak kan o.O


Muka jakun bila dapat tau sekolah lama dah ada kolam ikan hahaha


Kau tak tau berapa kali kiteorang posing syok sendiri sebab tension gila bila check gambar muka senyum cam nak terberak pun adaaa T___T 


Ibu ayah 

Well, aku belajar pun untuk ibu dengan ayah . Rasa macam heaven gilaa bila ibu ayah bangga dengan result kau sampai ibu menjerit dalam kereta tak pegang stereng bila aku bagitau result aku :") Yeaah , result aku takda lah gempak manaa . Nahhh, its okayy . Buat masa ni aku takda duit nak bagi ibu dengan ayah , bagi dieorang happy dah cukup . Kot ? Err now i admit , I am afraid of failure :( Ibu ayah will be dissapointed ;/

Nak tau apa impian aku ? Nak bagi ibu ayah merasa gaji pertama aku bila aku dah besa. Amin ya rabbal alamin !

No comments:

Post a Comment