Friday, May 6, 2011

Tak main lah bieber fever , Tajuddin fever forever ♥


Thanks ibu .

5 May was aweeeesomeee ;D Okay aku tak tipu nii. Ramai yang wish awal doo  hahaha masa tadika , time cikgu ajar nak tengok jam tak datang eh ? Hahaa . Paling awaaaal gila Izzudin Nexus (Bukan nama sebenar of course , takkan nama bapak dia Nexus hahaa ) Time dekat tusyen pukul 8 dah wish aku , buat aku speechless je . Yang paling tepat pukul 12 was Umar wohoooo *bunga apii bunga apii * Nak tau tak cam mana eeka wish aku ? Dia duduk sebelah aku , pukul kepala aku lepastu jerit Happy Birthdayyy !!! Wish yang mak datuk punya ganas, kesian siapa jadi boyfriend dia . 

And wish yang paling kreatif sekali was Kak Lynn's wish through sms ; "Kpd sesape yg mengaku n prasan dia awek kyuhyun.. i just nak wish HEPI 15th BESTDAY ! May ur wish come true n gud luck 4 ur undrtaking! from awek siwon :* "  Yelahh kiteorang yang minat korea ni hanya mampu perasan jee . Macam yang aku cakap : Cinta jarak jauh la katakan !


Sorry tak semua hadiah aku ambik gmbar =/

Thanks again siapa yang wish , thanks 3Kuali for the birthday song, thanks for the presents , thanks Kak Teeha for the post,  thanks aisyah and azhani for the cake. Andd andd Aisyah, Azhani, Anis Monstaa buat birthday aku lagi special :") Taktau kenapa tapi konfem doo dieorang akan kembang semangkuk bila baca ni -,-" Azhani bawak belon banyak banyak andd kiteorang main belon dalam kelas . Tiup belon besar besaaaar lepastu keluarkan angin kat muka orang hahahaha . And tiup belon lepastu keluarkan angin slow slow yang bunyi macam orang kentot tu . Semua budak 3Kuali dah tunjuk muka 'Jakun betul budak ni, aku sepak kang . '


Kiteorang celebrate sama sama :")

And Happy Birthday to Qaseh Aleesya my gemok my gedik my gendut my giant my gorgeous and my girl :") Aku paling tak puas hati dooo bila ibu nak belikan Qaseh satu set masak masak . Set Masak Masak ?!? Ya Allaaah, aku lagi prefer ibu beli Keyboard piano budakbudak tu :( Rumah aku dah lah mcam disaster gilaa, tambah lagi bersepah set masak masak untuk qaseh tu lagi lah rumah aku macam habis amuka drakula ibu  . Actually kenapa ibu nak beli set masak masak, tau lah ibu nak suruh aku belajar masak kan -,- Saja je nak perli cisss .


Bersepah gila .

-----

Sekarang aku dah ada lagi satu angan-angan . Nanti bila dah besaaar, aku nak buat satu muzium . Nama muzium tu aku tak fikir lagi aa , sebab masih dalam perancangan kan cewaaah . Tapi muzium tu semua pasal kawan kawan aku dekat sekolah. Aku dah simpan banyak bahan untuk muzium aku ! Nanti jemput lahh ehh datang muzium aku hahaha :") Nak masuk kena bayar sepuluh ringgit sorang. Lepastu pelancong semua datang Msia semata mata nak tengok muzium aku <--- dah melebih aku berangan ni ! 

Syaheera : Weh aku nak tu ! Aku nak simpan untuk muzium aku nanti .
Anis : Betul ke kau nak buat muzium ni ?
Syaheera : Betul lahh ! *muka serious *
Anis: Okayyy, kang lagi 5 tahun aku nak tengok muzium kau !
Aisyah : Tak sempat lah kau nak buat muzium lagi lima tahun ! *Muka serious*
Syaheera : Asal pulak ?
Aisyah : Kau tak tengok movie 2012 ke ? (<-- Kiamat etc )
Syaheera : *Speechless*  T___T

Dekat tusyen aku ramai gila cikgu India . Sampai aku dah muak tengok muka muka india ni T_T Membantutkan selera aku nak belaja je . Tapii jeng jeng jengg . Pada suatu hari hahaha , ada satu cikgu cina ni mengajar kelas kiteorang :") Dah lah cina , muda pulak tu, selalu pakai coat pulak tu, friendly pulak tuu heheee . And kiteorang budak perempuan dah "Aaaaaa cikgu nii cikgu nii ! " Rupa rupa nya cikgu ni ganti cikgu india kiteorang . Hanya untuk sehari , ciss . Cikgu tu siap pergi dekat student and haritu melutut tepi Haila tanya ada soalan nak tanya ke . Aku dengan Jasmine dah "Omaigodd, jealous nyaaa. Heartbroken aaaaa ! " Lain gila suasana dalam kelas

Kalau cikgu india mengajar ;

Cikgu India : Okay class X equal to ?
Class : *tak layan *
Cikgu India : X equal to 36 (tanya soalan lepastu jawab sendiri )

Kalau cikgu cina yang muda hot woot woot tu mengajar ;

Cikgu Cina : Class , X equal to ?
Syaheera & Jasmine : TIGA PULUH ENAM ! *Muka bangga dapat jawab*


Bulan May ni kan Hari Guru kan kan , so ada satu kertas yang suruh student vote cikgu paling berdedikasi , penyayang and sporting . Lepas kiteorang dapat , sumpah taktau nak tulis siapa sebab cikgu semua layan 3Kuali macam apa je :"( Suka bandingkan kiteorang zzzz . Nak tau tak kiteorang vote siapa hahaha , kiteorang siap bagi komen untuk cikgu lagii .

Cikgu paling penyayang : Encik Tazri ( Comment: Handsome gilaaa)

Cikgu paling berdedikasi : (Aku tak boleh sebut nama cikgu ni dekat blog sebab terlalu bahaya , tapi cikgu ni masuk kelas 3Kuali lepastu termenunggg je -,-" )

Cikgu paling sporting : Tuan Wahab (Comment : Buat lawak lepastu gelak sorang-sorang, boleh tidur masa ustad mengajar ) 

** Actually , Encik Tazri tu cikgu disiplin yang paling garang dan menakutkan tapi kiteorang vote cikgu yang paling PENYAYANG . And tuan wahab pulak cikgu paling mengantuk bila mengajar tapi kita vote untuk cikgu yang paling SPORTING . 

4 comments:

  1. fuyooo hadiah bday dpt SJ punya album :P album ape lg dpt? nmpk dlm plastik speedy tu ade lg hehe *busy body*

    ReplyDelete
  2. Dapat album super junior satu tu je . Pokai lah semua kawan nak bagi album hahaa .

    ReplyDelete