Friday, March 30, 2012

Beautiful day.

Short entry before packing barang nak balik asrama. Sad life isn't it ? Org smua balik hari ahad, aku pulak kena balik hari sabtu. Dah lah hujan tadi, pening gila rasa mcm nak amik MC pun ada *peace* Bangun 'awal' then siap pergi Hari Anugerah . Sedih ah takda ayah, ayah ada kursus kat sepang so ada ibu and angah. Abang faeiz pun adaaaa, paling class dah dua tahun datang hari anugerah dengan abang faeiz hahahahha biasalah takda transport, abang faeiz punya kereta jadi mangsa *peace*

Best gila gila jumpa kawan. Menggedik sangat ni, macam setahun tak jumpa wakaka. Padahal cuti haritu aku baru jumpa najihah ngan jasmine. Tengok gang pengawas laki yang masuk asrama datang sekolah pakai baju pengawas ! Haish sentimental betul dieorang ni. Aku pakai baju kurung biasa jeee *peace* Kerja hanya berbual, gossip, bercakap, tangkap gambar gambar gambar gambar gambaaaaaaaaaaaaar .











pic.twitter.com/gUa3drv


Ibu sayaaaa :") Alhamdulillah tahun ni pergi lagi Hari Anugerah sekolah. Rezeki murah, setiap tahun dapat pergi hari anugerah muehehe *terjun bangunan* Tahun ni tak dapat duit for PMR and SPM students like whaaaat nak duitt ! I need moneeey moneeey . Tapi dapat benda alah penghargaan yang macam piala apa entah nama dia aku tak reti nak eja *peace* And dapat sijil plus duit RM 25 for each subject. Alhamdulillah tahun ni dapat hadiah untuk 8A PMR and subject terbaik KH Perdagangan and Agama (hahahah part agama tu macam takleh blah najihah gelak sakan siot betul)  Nampak nya aku boleh buat bisnes eh -,- Padahal dulu aku paling loser part perdagangan zzz .

Got to go, bye peeps. Take care .

No comments:

Post a Comment