Friday, June 22, 2012

Even if I forgive you, I will never forget your stupidness.

Assalamualaikum ^^

I'm home. Again -_-" Hahaha aku rasa haih aku ni boleh dapat anugerah pelajar selalu balik rumah sesuka hati zzz. Sepatutnya akhir bulan Julai baru boleh balik, tapi haih Ketua Warden sayang betul kat aku. 

Aku rasa budak BTHO dah ramai tau, cik kak si cantik molek Siti Nur Atikah Azhar masuk Seseri . Hahahah aku wonder ah kenapa ramai sangat budak BTHO dapat masuk Seseri o.O Padahal selama ni senior BTHO takda sorang pun masuk situ. Buat masa sekarang dah 5 orang student BTHO kat Seseri, and sorang from Cheras Perdana *peace* Atikah already homesick on her first daaaay ! Alololoooo masa aku budak baru tu rasa macam nak terjun je dorm tingkat tiga sebab nak balik. Even sekarang pun homesick nak mati zzz.

Masa aku dalam kelas aku nampak Atikah dengan Cikgu Laili laluuu tepi kelas aku. Aku dah macam ATIKAAAAAAAH ! *wave hands* tapi macam Cikgu Laili je nampak -_-" 4 students from BTHO dapat masuk Brassi and Atikah was the only one yang kena masuk Dendro. Kesian atikah takda kawan. And yeah Atikah masuk 4 Cattlyea (entah cemano nak eja aku pun taktau ah complicated sungguh nama) .. Lagi lah lonely -.- Last-last aku dengan Aisyah jumpa Cikgu Laili. Terkezzzut cikgu tengok muka aku yang berchicken pox ni. 


And last week, Form Four ada 360 Degree Transformation Programme. Best. Tapi aku tak habis cakap lagi apa yang best wakakka. Sumpah ramai gila fasilitator, maksud aku yang berjantina lelaki -_-" Memang tiga hari berturut-turut lah aku cuci mata kan *senyum sinis* Biasalah, simple motivation programme dekat sekolah perempuan, bila ada fasilitator laki mak aih apa yang tak best pun boleh jadi best lalalaaa. Release tension bila sebelum every slot, menjerit terpekik terlolong menyanyi lagu Gemuruh sambil menari. And ada satu slot tu group aku dah mcm orang gila kononnya senam aerobik tapi gaya dah mcm orang gila masuk disco -.-

Last day motivation programme ni, parents dijemput datang. And aku tak bagi ibu ayah datang pun sebenarnya sebab aku dah agak slot tu macam mana. Mesti slot yang dipenuhi drama air mata yang membuat semua banjir. Mesti slot yang tunjuk video ibu lahirkan anak and seperti biasa aku tutup mata je kerja tak tengok pun. Dont even dare to watch it. Mesti slot yang membuatkan pelajar insaf kononnya walaupun hanya untuk beberapa minit cisss. Tapi Cikgu Laili datang untuk Atikah awww.


Alhamdulillah at least I have these two alienstar.



4 Adioda 

Aku call ibu haritu and suddenly ibu bagitau aku my Domok masuk hospital :( Apa jadi dekat Aqeelaaaah ! Masa tu terus rasa macam nak ikut pergi hospital. Aqeelah demam panas sampai kena tahan masuk ward. Haih anak sedara aku ni soraaaaang sorang masuk hospital masa kecik. Cuba lah contohi aku yang terlebih sihat sejak kecik *peace* Cara ibu bagitau aku macam teruk jugak Aqeelah sampai rebah, mata ke naik ke atas. 


Qaseh Aqeelah no matter what happen bantal busuk mesti ada di sisi -_- Boleh ada belon kat tepi katil. Apakah . Tapi alhamdulillah tak sempat nak risau lama-lama, domok saya cepat sihat ! Qeela lepas ni jangan sakit lagi tauuu ayah, ibu, Tokdin, Tokda semua risau tahuuuu ? After a few days ..


Hahahha alhamdulillah dah boleh main dekat hospital dengan muka hot stuff dia tu !

Photo: Aleesya : ibu..kakak tdo dgn adik tau..kakak jg adik..adik sakit kan ibu..
*dah blh harap dah kakak ni rupanya..*

Inilah dia generasi sekarang, sakit masuk hospital pun dah reti tengok upin ipin dekat tab. Tapi soo sweet bila Aleesya nak tidur dengan Aqeelah :') Awww my pwincess .

Last week aku sangat fed up sampai rasa kalau boleh nak je aku tampar muka hamba-hamba Allah tersebut. Buat masa ni aku dah takda problem dengan senior. That I-want-to-slap-your-face moment when your own friends hurt you. Bila ada orang yang agaknya mempunyai otak lebih daripada satu tampal sticky note yang mengaibkan dekat belakang tudung aku, memang aku bertuah betul dapat kawan yang mempunyai otak seperti kau. Nak gurau ada batas, you know ? Aku dengan kau bukannya rapat pun. Aku ni nampak je muka tak kesah, tapi once orang cari pasal dengan aku memang gali kubur lah kan nampaknya. Aku bukan attention seeker macam kau. Aku tak suka bila orang simpati dekat aku. Aku tak suka bila orang bisik-bisik "Kesian nya budak tu.. " . Just wait and see, Allah knows the best. Dont blame me when something happen to you sayang. 

Harini hari yang special untuk Angah. Bukan birthday dia. But yeah family Abang Faeiz nak datang malam ni untuk merisik Angah. Aku dah ingatkan ayah jangan bagi Abg Faeiz dtg merisik kalau aku takdaaa !! Big day for angah so saya sebagai adik penyayang kena adaaa *winks* Rasa macam tak percaya akak aku yang gedik to the max tu ada orang datang merisik hahahahaha cant wait ! Syareena Tajuddin, I love you moks xx .



Pictures are the only medium I can see your face when I'm homesick .

No comments:

Post a Comment