Wednesday, December 5, 2012

Be friends, shall we?


Photo: [NEWS] Yeo Jin Goo and Kim So Hyun will re-appear in the final episode of the MBC drama " I Miss You " 

++++++


Two child actors Yeo Jin Goo and Kim So Hyun will have chance to appear in the drama I Miss You once again .

On the morning of 26th November 2012, the one who takes charge the crew revealed : "Yeo Jin Goo and Kim So Hyun will appear in episode 20. They will carry our filming additional scenes immediately" 

He (she) also said that the scriptwriters - Moon Hee Jung - wants two adult actors Park Yoochun, Yoon Eun Hye and two child actors Yeo Jin Goo, Kim So Hyun to appear in a scene of the last episode together 

So, the crew immediately contacted two child actors to carry out filming the last scene for final episode.


In addition, although only appeared from episode 1 to episode 5, Yeo Jin Goo and Kim So Hyun made a deep impression on the audience.

I Miss You airs every Wednesday and Thursday on MBC.

Sr: Nate
Vietnamese translation: greenrosetq@kites.vn

English translation: admin [White] Yeo Jin Goo-Kim You Jung's Asia FC (여진구 - 김유정)

Admin;Hadool

Soo, aku scroll Facebook atas bawah atas bawah. Facebook semakin bosan, for your information. News feed aku macam takda beza even dah refresh beribu kali. And aku ternampak gambar ni, and suddenly wondering. To be honest, aku sebenarnya tak banyak kawan ahahahaha dont even know why. Kawan aku almost 80%  mesti classmate aku sahaja. Pendek kata, kalau kau tak sama class dengan aku, maksud nya aku takkan kenal kau for sure hahahaha. And kalau kau bukan classmate aku tapi aku still kawan rapat dengan kau maksud nyaaa ... miracle just happened -___-"

Bila aku tanya kawan aku, 'Weh masa mula-mula kau kenal aku kan kan apa first impression?' Hahah aku suka tanya kawan aku macam ni so everybody please flash backk, walking down the memory lane and ingat balik apa first impression pasal aku hahaha. And most of the answer mesti 'Sombong gila bapak' 'Aku pun pelik macam mana aku boleh rapat dengan kau, sombong nak mampus' 'Aku tak ingat pun kau mula-mula'.

Hahahaa bila part yang tak ingat pasal aku tu aku macam tak kisah langsung sebab aku pun jenis tak sedar orang nama si polan binti polaaan ni wujud pun kat dunia. Alih-alih dah kawan. Tapi I'm used to the answer yang cakap aku sombong bajet scary and all the negative comments *dancing* DONT EVEN KNOW WHYYY!! Jahat sangat ke akuu *lariiii*

Kalau dekat sekolah BTHO pun, classmate aku tu lah kawan aku. At least, ada prefect mates. And aku sangat rindu rindu rindu prefect mates semua T.T Pendek kata, aku tak reti ber-social. Bagus taaaak. And separuh daripada hidup aku ni dipenuhi dengan awkward moments hahahha aku cepat sangat awkward kadang kadang rasa macam nak mati kalau nak describe betapa awkward T.T 

I just stick to the fact 'Buat apa nak senyum kalau tak ikhlas.' and hasilnya dahi aku ada cop sombong -__-" But its okay sombong is better than hypocrite, tak bolehh tipu diri sendiri you know. Aku paling benci bila depan orang baik nak mati tapi belakang dia kutukkk first class punya. Dasar hypocrite cisss -,- Sebab tu lah masa first day dekat Seseri aku kena ban hahah class tak. Tak senyum lah muka sombong lah. And aku penat dengan kawan-kawan yang depan senior macam adik-beradik. Tapi bila belakang senior kutuk macam mak tiri. 

Even kawan aku seciput, aku macam too easy to appreciate friends -_-" Birthday gifts, surprise and advices. Kadang-kadang lebih daripada aku appreciate family pulak bila fikir balik wakaka. Aku hanya kenal 1/4 daripada budak Seseri hahaha. Bila kawan aku tanya 'Kau kenal takk blablaaa' 'Err siapa tu tak kenal' I bet, orang pun tak kenal aku *dancinggg* Being invisible suits me well , I guess. Tolong ajar aku bersosial T.T Nampak nya dah besar nanti kawan aku mesti jiran sebelah rumah je hakhak.


2 comments:

  1. kadang2 kawan itu datang tanpa diduga..dan hargailah kawan itu..mencari kawan mudah tetapi menjaga kawan itu sangat sukar

    ReplyDelete