Monday, December 31, 2012

Today [31/12/12]

Huwaaaaaaaa. Aku tak tahu dah kenapa aku ni emotional sangat sekarang :( Finee esok dah balik sekolah, tapi kan dah biasa kan asal nak sedih. Tapi kenapa sedih jugakk ngekk ?!? Aku sangat risau kalau Pulang Bermalam tahun ni sangat sikit. Balik sekali sebulan pun aku rasa macam melampau, please lah Allah will bless Puan Norsham for sure kalau dia ringan kan sikittt tarikh Pulang Bermalam. At least, takda sampai  6 minggu tak balik *sigh*

Already detect those homesick feeling even aku still dekat rumah T___T What the hell aku sekarang ni tak normal do. Actually dah detect this feeling masa aku on the way balik daripada I-City semalam. Why laaah aku pergi apply SBP dulu? Tu lah gatal sangat tangan kau pergi apply! Nak try nak try, sekarang batang hidung siapa yang kena


Aku takda lah benci Seseri. Tapi siapa suka balik asrama? And yes got so emotional, esok ayah ada jemputan kahwin. Same day dengan aku nak daftar esok. Aku mintak ayah cancel tapi tak boleh. Kawan lama maybe? And ibu called her friend just now and said InsyaAllah gonna visit her in the hospital tomorrow TOO [which is also on the same day]. Aku dengan emotional nya wonder tapi dalam hati 'Can't you just spare your whole day of tomorrow just for me?' 

They already got some plans when what I want is ibu and ayah stay sampai pukul 6, which is by this time semua visitors memang kena balik. Ingat lagi haritu masa first day ibu dengan ayah balik awal gila, lepas habis majlis Ibu Bapa dekat dewan. On the other hand, ibu Aisyah stay sampai pukul 6 petang sampai ayah dia boleh patah balik rumah amik barang tertinggal. Masa tu aku down gila sebab ibu dah balik tapi ibu kawan kau ada lagi, dah lah first day. You just feel insecure all day. 

Or maybe aku anak manja kot hahah whatever aku memang manja pun nak buat macam mana. Nasib baik daftar selasa, I'm going to meet ibu ayah on the weekend. So takda lah lama gap nya. What's wrong with me so emotional. Typing this and crying at the same time. Bet so sad eh Syaheera? Hmm 2012 please stay I beg.

No comments:

Post a Comment