Tuesday, February 26, 2013

Saya cintakan air

Dulu masa kat rumah kalau tengok dekat TV, asrama dekat Kelantan takda air, aku selalu membebel 'Mana boleh takda air eeeeeeee. Habis tu takkan tak mandi?' Semalam balik dorm satu floor kecoh takda air. Okay fine aku mandi floor bawah. Balik dinner takda air lagi. Balik prep.. satu sekolah takda air. Wakluuuu *hentak kepala* Sampai pagi tadi takda air. Nak mandi pun kena amik air tangki. 

Paling bangga, aku gosok gigi hanya menggunakan satu mug. Wow. Padan muka kutuk sekolah orang kena batang hidung sendiri !

Tadi exam physics, malam semalam stay up sebab last minute study. Hehe biasa ah tu kan. Sekali masa exam tadi entah hape hape aku jawab. 'I will choose ultrasound because of biscuits wavelength is longer blahblahh.' TANG MANA ADA PASAL BISCUITS ?!? Bukan tu je reflection aku pi tukar collision. Nak tulis after reflection tapi aku ngantuk sangat pergi tulis ' .. after solat, wave will .. '

Bapak ah Ms Ding masuk kelas aku chow .

No comments:

Post a Comment