Tuesday, May 28, 2013

For our class teacher, Puan Mahadiah

16th May kan hari guru, tapi kita tak sempat nak buat apa apa untuk Puan Mahadiah sebab ada exam bio that day. And esok nya ada exam lagi. Lain lah kalau kiteorang ni genius genius belaka tak payah belajar kan kahkaaah. So lepas 17th May, kiteorang terus plan something for our grreeeaaat class teacher (and also our guru cemerlang for Biologos)


Muka baru habis midyear exam macam lah habis trial pfft anyway we felt blessed. Go away exam

Anything plan sangat terhad. Ye lah memang kiteorang boleh keluar sekolah beli barang untuk cikgu kaaaaan -_- Zzzz. So duk fikir apa sangat lah yang kiteorang boleh guna untuk bagi cikgu ni lol apa sangat lah yang ada dekat Seseri ni. Aku pergi koop, tengok apa yang ada. Searching for thick cardboard, tu pun takdaaa? Asdfghjkl *hentak kepala* Last last aku beli kotak.

Kita balut kotak, and give super duper big sign board full with sticky notes love messages untuk Puan Mahadiah. Itu sahajalah yang kiteorang boleh bagi T.T We can't buy you baju kurung or tudung or whatever sorry teacher :* At least classmate aku ada effort, jyeaaah. Big thanks to Aisyah too for helping me hakhak gedik. 


 

 


Puan Mahadiah amik gamba and posted them on FB mueheeehee. Ada jugak love messages yang berunsurkan bio-facts. Mentang mentang baru habis exam biology. Macam mintak kaki aku je bila baca mcm erghh cliche gilaaaa T.T



 

There you go 'You're our SAN you generate our heartbeat to pum all of the bio facts blaahblaah' 'You and us like antagonistic muschle cause we work in pairs' 'You are our glucose as you are so sweet' APA SEMUA NIII ?!? Blergh. Nak tau satu lagi benda yang loser? Ada lah hamba Allah ni tulis sticky note 16th September (and aku baru perasan tadiii ?!?) Sepatut nya 16th May untuk hari guru. 16th september tu apaaa, Hari Malaysia okaaaay *hentak kepala* Nak tahu siapa yang buat? Aisyah Habib the joyah.


 

Esok nya Puan Mahadiah suruh aku datang meja dekat bilik guru. Aku tanya buat apa? 'Ambik big apples, cikgu belikan.' I was like whaaaaaaaaaaaat seriously cikgu omg xoxoxoxo sayang cikgu. Faham faham lah baru habis exam, tak outing, dah dua minggu tak balik rumah mana merasa makan big apples. Dah lah budak kelas aku ada 27 orang and sorang dapat satu wow. 


Happy faces


Sumpah sedap.

Anyway thank you Puan Mahadiah, and of course semuaaa cikgu Seseri especially yang ajar 5Adioda kahkah mesti tension ajar kiteorang T.T May Allah bless you with good health. Hari Guru sambut khamis lepas, sebelum cuti dua minggu tu. Estrella made Teacher's Day grand the way we are. Nasib baik lah hari guru setahun sekali, kalau setiap bulan ke kan memang botak kepala aku ngaaaa. Anyways congrats for Seseri debate teams, even though kalah dengan MCKK title best speaker still menang kahkah. Adios peeps xx

2 comments: