Monday, August 12, 2013

May be the ending of PrankStar?


Birthday Kak Nab dengan Una berturut-turut. Aku ni pulak buka puasa semeja dengan Busyra and Syadan kemain weh susun strategi nak prank malam ni semoga berjaya. Kebetulan pulak prank malam sebelum balik raya haritu dengan hati aku yang berbunga bunga gembira yay yay. Paling tak boleh blah ada cake okay iloveyou Syadaaaaan xxxx


Gambar hiasan.

Aku rasa ni prank paling dahsyat, yeah next after prank Busyra yang kita ber-runningman tengah malam bawah katil tu. Sebab kebetulan supper malam tu makan mee hailam wuwuwuuuuu memang aku tapau bawak balik dorm lah. Pembaziran untuk kebahagiaan kawan ... *muntah*

Lepas pakat dengan Adiodators yang lain, semua dah datang BlokC tapi masalah nya Kak Nab taknak turun. Ingatkan nak buat dekat toilet tapi junior kena basuh toilet ahhaahhahaha ye lah kan nak balik. Teringat dulu masa jadi Form 4 kena basuh toilet okaaay bapak berdikari kental tabah apa lagi. 




Una & 4 Adiodators


Busyra pandai gila, dia guna Amira Aminah dah pulak budak suci alim kononnya ajak Kak Nab selesaikan masalah kelas ke apa entah aku tak faham tapi yang penting Kak Nab turun muahahaha good job Mira Minaa, tu lah kadang kadang kita perlukan pelakon tambahan. Dah turun, apa lagi ber-meehailam lah kak nab di tepi longkang.

Panas baran gila bro kak nab ni kemain gilaaa -_- Aku dah lari lintang pukang, dia sampai kejar ke tengah padang Blok C tu kalau Pn Norsham nampak tengah malam tu ada yang nak masuk bilik pengetua ni. Perah nya towel dengan tudung dekat kepala pfft. Tak lupa Una yang mengkantoikan diri, sponsor 4 packet milo untuk prank Kak Nab secara tak langsung telah mem-prank diri sendiri. 

Paling aku risau kak nab yang tempered ni, aku dah kata suruh stop suruh senyap takmau dengar. Miss Eisma keluar rumah dah kabut Busyra amik baldi buang bukti kesan mee hailam yang terabur atas lantai lol. Dieorang .... busuk gila nak mati tahap gaban urgh masa amik gamba tu aku mcm 'Cepat weh busuk gila bapak ah' 




Tok-tok dalang terhebat.


Adiodators turun padang 








Tammmmmaaaaaaaatttt.

Sedih gila bila tudung putih yang nk guna pakai PB esok dah kotor, tidur lambat sebab basuh tudung hmm sedih apa nasib

No comments:

Post a Comment