Monday, September 9, 2013

Trial is over. Game is over.


Omg lama nyaaa tak bukak blog dah macam forever krik krik krik. Takpa tengok lah nanti lepas habis spm 24/7 aku update hehehehe 55 days for SPM. Cepat lah semua ni nak habis, tak sabar aku. Andddd this weekend is Pulang Bermalam. And the next PB is upcoming next months. Damn. Lepas trial tu aku macam dah takda hala tuju. Yang penting aku tak nak baca buku. So I end up doing nothing as long as I'm not reading any books for 4 days. Nak tengok the conjuring penakut pulak.

Trial sbp sumpah susah nak mati mintak kaki aku. But yeah, trial isn't all about exam. Masa trial lah baru dapat tahu mana kawan, mana lawan. Siapa nak berjaya sama-sama, mana yang selfish nak mati. Even siapa yang dapat gempak trial pun aku tak heran lololol sebab "spots" questions are everyyyyywhereeeeeeeee. So instead of nak tahu result trial, baik tanya result spm baru real lolol. I messed up my result. Kot hahaah I had this bad feeling *evil laugh*

And yes, she stays. Besides me. Okay nina jangan bangga sangat lolol. 

No comments:

Post a Comment