Monday, October 14, 2013

I promise you, I'll do my best

Aku kan takda instagram. Tapi yang ajaib nya ayah aku ada hahahahahhaa omg ayah so awesome ((padahal hakikatnya ayah buat instagram just nak tengok instagram angah dengan uda lol)) Sama lah ayah yang senyap senyap view blog aku, HAI AYAAAAAH I LOVE YOUUU *waves hand* lol kantoi je hikhik

Ayah ada insta tapi tak post apa apa hahahah I told you just sbb nak view insta anak-anak. So aku yang bosan, upload a photo of me and ayah into Ayah's insta and put a caption 'Jalan-jalan bersama anak tersayang"



10 seconds later, angah commented on the photo 'Hahhahaa aku tahu yang upload ni eera!' Tapi aku nak jugak yakin kan dieorang yang ayah upload gamba aku. Angah commented again 'Dah lah ayah nak upload pun tak tahu' So everyone knows aku yang upload. Sebab another strong reason; muka ayah pun tak nampak lol. 

Ayah saya cool, his name is Tajuddin. His youngest daughter is Syaheera Tajuddin. People call her Syadin. Why oh why *sigh*


No comments:

Post a Comment