Sunday, December 1, 2013

271113 HOT NEWS: The school leaver's debut.

After two years cracking up my heads, I put down my pen after done answering Biology 3 and whispered 'Selamat merdeka, Syadin' Muka aku ni hmm jangan cakap senyum je :) Tapi takleh deny bro spm susah. Aku takleh terima senior cakap SPM senang bila dia dah dapat result straight A's. Boleh lah cakap senang ?!?! Aku jujur dengan junior aku 'Susah weh mati ah korang'

Semua soalan nak hots, nak kbat sampai sejarah weh mulut aku nganga bukak tengok banyak gilos kbkk.Cuti ni letak tepi semua cuak exam haritu watlek kita dah usaha kan estrella kan kan kan *gedik* We got sempoii pengawas peperiksaan! Ketua pengawas tu sangat awesome first time ni jumpa nak jawab BM dia cakap 'Sebab saya sayang awak semua, saya bagi awak start dulu.' Kiteorang ni macam nak terguling jawab exams. 

Budak dewan habis exam bio paper 3 lambat than budak kelas. Masa nak habis tu, tiba tiba dengar orang menjerit macam histeria dekat blok kelas. Terkejut gila bapak tapi itu menandakan budak kelas dah kutip kertas. Kitaorang ni duduk dewan lambat nak kutip. Tunggu lagi ketua pengawas exam yang sempat bagi ucapan ala ala Anugerah Bintang Popular lol but yeah I felt the freedom the moment he said 'Selamat kembali ke pangkuan keluarga okay' Heaven doh.



Thanks pengawas exam (!!)

We did tepuk tepuk terima kasih satu dewan bapak kuat. Aku sangat sakai sebab Bio paper 1 ada lebih masa so aku macam menggedik nak try pergi toilet masa exam SPM [aku tak pernah pergi toilet masa SPM don't know why but time is so precious kot] tapi pergi jugak walaupun tak terasa nak pergi lol. Sorry cikgu pengawas heheh. Sajaaa, nak try :P


This is the first picture lepas sampai dorm hehehe

Sebab aku tau haritu akan jadi hari last aku pakai baju sekolah so aku ber-photoshoot lah lepas tu. Sampai ramai gila orang lalu lalang dekat koridor jerit 'Dah lah tu Syadin' hish biarlah retis nak debut memang macam ni banyak gambar lol. Senior last year cerita masa last day hujan so dapat main hujan [please know that Seserian takleh main hujan. Siapa main kena dimerit. Bajet nak macam Hogwarts pulak lol] tapi petang tu tak hujan! Renyai sikit je :(((





Ada gamba lompat dengan Brassi4 tapi Marina will always be the problem. Tak pernah nak ayu!



Datin nak dinner dengan Estrella malam tu. Patut aku lalu Dewan Makan macam bau sedap je. Dapat makan satay bro. Selalunya event besar je dapat makan satay. Tengok gaya Datin berucap aku tahu datin sayang kita semua hmm. Yana cried on her last day being as Ketua Pengawas. That would be our last dinner together. Estrella's last dinner. Setiap kali dinner, kiteorang akan buat cheer batch. That day would be our loudest cheer ever. I'll miss tepuk tepuk Estrella *cries* That made our bond stronger day by day. 


Our last dinner :(

Lepas dinner tu Nina dengan una ajak amik gambar hehehehe memang masa dinner pandang pinggan macam 'Weh bapak ah kita habis exam dah.' Tapi bila amik gamba amboi kemain tak ingat dunia dah. Yelah bila lagi aku nak menggedik dengan diaorang. Sorang dapat plkn. Sorang lagi dak KL kot kot busy nak kerja itu ini. 


Syadin Bieber ft Nina Minaj lol



With Intan payung pengarang jantung. I learnt to make ugly faces in Seseri. 

Dah malam, semua gather kat surau nak solat jemaah ramai-ramai untuk kali yang terakhir. Semua benda nak yang terakhir weh. Last time belajar sama-sama, last time makan aiskrim DM yang dulu tak sedap lama-lama makan sedap je, last time gaduh dengan dorm mate. Oh yes tahu tak malam last ada tikus masuk dorm? *screams* Dah lah masuk locker nina lol. Histeria kemain aku malam tu. Tikus jangan cari pasal, aku baru habis bio ada jugak yang kena bedah ni kang..

Then pergi pulak surau nak spend time terakhir pulak dengan Geng Surau lol aku ni dah baik sejak jadi senior ni taubat duduk surau je kalau belajar. Bertamadun tak aku heheh. Padahal. Duduk surau sebab ada aircond. Duduk surau sebab ada tiles barulah sejuk. Duduk surau sebab nak charge phone. Duduk surau sebab ada ika dengan Farai joyah xxxx



"Kita kan geng? Jangan lupa date surau malam ni " :(


Daripada aku Form Four lagi teringin nak tengok KLCC lights off. Tapi hidup sebagai artis ni memang banyak dugaan dan cabaran. Dengan tak cukup masa. Tidur pun tak sempat *muntah pelangi* Aku dah set dari dulu 'Nanti last day sekolah aku nak tengok KLCC lights off ' Sorry awek awek seseri sekalian, siapa tak tengok lagi KLCC lights off tak complete lah list as seserian




KLCC lights off is beautiful. Dia tutup sebelah dulu, baru tutup lagi sebelah. Aku dengan ika sanggup tunggu. Lepasni nak tengok KLCC dekat tepi jalan je lol




Thanks Ika The best view turns to the best memories. I'm glad I didn't leave Seseri.



It is embarrassing but I have to admit



I love Seseri.

No comments:

Post a Comment