Monday, December 9, 2013

Adios amigos

Dukacita lol

Dulu kat asrama takleh bawak handphone. Anything, not even mp3. Sumpah taat gila aku masa form 4 tak bawak langsung. Dah kata junior kang kena rampas mampus kena dimerit campur kena banned dengan senior. Tapi bila dah jadi senior ni, hmm tanduk aku mula lah tumbuh. Masa tu dah tak fikir apa, lantak ah asal aku boleh call text ibu ayah anytime. Aku takkan bawak handphone kalau public phone boleh guna bila-bila masa -_- Obviously

Tak berani lah nak bawak smartphone ke apa, yang paling cikai aku bawak. Handphone flip masa darjah enam okay ahhaha omg it is still functioning. Tengok lah tuan dia lembut macam mana, mana nak rosak ((lol)) Tapi budak baik akan sentiasa baik lol. Cuak ngek bila ada spot check. 




Semua tempat aku pernah letak, tingkap/atas locker/bawah tilam/surau. You name it. Even aku pernah tumpang tempat persembunyian kak nab. Dia pergi cungkil apa kebenda entah nama CPU kot yang tempat komputer tapi pilih yang dah rosak ah. Jahat kan. Tapi tak pernah kantoi bro. Hebat tak hebat. Bawah vending machine pun aku pernah letak. Celah pokok apa tah lagi. Kau ingat senang letak  kat vending machine, nak cover ika tertonggeng tampal bawah machine lagi. 

Form 5 dorm aku ramai nak mati yang bawak, 2 orang je yang tak. Rebel nak mati. Bila ada bunyi macam nak jadikan sorang junior dorm aku jadi pengawas disiplin, aku lah antara yang paaaaaaaaaaaling tak bagi lol. Wan patut terima kasih kat aku, tak main ega aku terus settle jadikan dia captain. Kuasa brassi 4 jangan bawak main bro. Thank you ega [discipline prefects lol] , good job for your hardwork heheh ;) Form 5 dorm aku tahun ni baik sangat kot, aku tgk junior sekarang watlek je bawak. Kesian aku dulu, hidup dgn taat dan patuh. T.T


Aku beli simcard baru, just in case phone seseri ni kena rampas sebab aku sayang nak mati number lama. Sumpah dah lama kot aku guna. Taat betul aku. Sekali masa SPM aku check simcard lama, dah kena terminate sebab dah lama tak guna. Bapak ah. Aku ddk asrama kot cubalah faham. Sampai sekarang, aku tak hafal satu digit pun number baru ni. Kalau aku tahu lah betapa power nya aku sorok phone, aku tak beli simcard baru.

Soooooooo dukacita dimaklumkan I've change my number already okay member member sekalian. Yang dulu kosong satu tujuh tu dah tak guna dah. Baru balik midvalley and dia kata takleh activate balik. MY HEART CRY A RIVER. Estrella pun sama okay dalam buku contact Estrella MGP tu number aku dah tak guna. Kau call agak agak cina mana lah angkat. Nak bagi aku invitation korang kahwin, through email okay number phone dah tukar lol jangan lupa wahai batchmate sekalian. 




Again, I've change my number. Ketaatan aku dah hilang.

No comments:

Post a Comment