Friday, December 27, 2013

Instagram newcomers.



 Aku cekik jugak dua dua ni kang.

Handphone aku duk ber-whistle je. Aku spend time dalam rumah duk scroll twitter dengan whatsapp je pagi petang siang malam. Sekarang ada KBS festival song live pun tak boleh tengok sebab ibu ayah tak tidur lagi T.T Bila petang aku bosan so naik basikal, semua orang ada kawan kat Bangi ni ngaa memang aku sorang je ke budak 17 tahun dekat taman ni ((bajet kalau ada sebaya nak kawan pulak en))

ESOK ADA CERAMAH LESEN YA ALLAH benci nyaaaaaaaaaaaa the fact i have to survive 6 hours with strangers *cries* Kena kumpul 7.45 pagi, gila apa ni ceramah ke kuliyah subuh ke semanis kurma. Boss tempat aku belajar ni handsome tak ingat dunia doh tapi dah kahwin adoi muda nya kahwin, pakcik. Ibu marah aku panggil pakcik ni pakcik tapi dah biasa dekat sekolah senior suruh panggil pekerja sekolah pakcik walaupun tua setahun -______- Habistu nak panggil abang waklu


Now on Instagram!! ((one of to-do list after SPM LOL)) But the problem is; tak biasa guna, taktau nak follow siapa etc hahahah the hell bro. IG : supereera// Syaheera Tajuddin. Adios amigos.

No comments:

Post a Comment