Tuesday, January 7, 2014

Alahai

Nak tahu apa cer rutin harian aku yang menyayat hati? The same day I cooked my first maggie on my own siap ada telur guna dapur of course guna microwave form 2 aku dah pernah buat okay// bukan dalam cup // bukan dalam tupperware yang buat dengan budak dorm (and aku so jakun first time ibu bagi aku masak sendiri terus ambik gamba and sent picture to whatsapp group w/ Najihah and Jasmine and I was like TENGOK NI YAY YAY) and time to check twitter, a friend of mine tweet gamba dia masak nasi ayam siap lengkap semua benda and caption 'Menunggu keluarga tersayang' 

She cooked nasi ayam for her family. And I cooked maggie for myself. Fabulous syaheera is fabulous.




Satu petang ibu tukar baju and aku tunjuk muka IBU NAK PERGI MANA lepastu ibu cakap 'Nak ikut ke ibu nak keluar ni ' bila aku tanya 'Nak pergi mana?'. Ibu dengan selamba ' Nak sapu sampah dekat depan rumah  ' T_____T Nak tahu bila last aku keluar rumah? Semalam. Masa nak buang sampah. 


Another three months to go and movie/drama yang dulu aku kempunan nak tengok semua dah habis hahahaha apa aku nak buat lagi 3 bulan *cries* Alya ajak aku kerja petrosains dengan dia hahahahahah ya Allah celah mana pulak aku nak cari transport. Agak agak tiap hari jalan kaki sampai tak KLCC lol memang lah bosan duduk rumah tapi kenapa lah kawan aku rajin rajin nak kerja. 

((Internet right now is so slow. Too slow to add in a picture in the post yay))

No comments:

Post a Comment