Friday, February 14, 2014

cn to the blue to the sky get them high



Semalam tengok Blue Moon concert in New York City tengah malam. Tapi depan laptop je lah lol /cries/ Mengubat hati yang lara mengenang cnblue datang malaysia masa trial spm, kurang hasam. Aku siap gunting surat khabar kelas tampal dalam buku kot. Datang lah mimpi malam ni, free tak payah bayar lol. Baru aku perasan, muka Jonghyun lah jadi wallpaper desktop laptop, lockscreen phone, home screen phone. Kalah muka aku.

English dieorang improve, at least aku faham lah apa yang dieorang nak cakap (walaupun Jonghyun diam je lol) Kalau nak dibandingkan lee min ho speaking dalam the heirs, aku terguling 4 hari 4 malam gelak tak faham kejadah. Ada lah jugak ala-ala buat concert sendiri kat rumah; tepuk tangan beriya-iya lol. 'Are you guys having fun?' Aku kat rumah : YESSSSS!!! 

Dekat rumah jaga Qaseh chicken pox. Malas nak layan tapi duk jugak datang meleset dekat aku haih. Suruh cium taknak lepastu duk membebel "Kenapa cuya tengok Korea? Best ke? Akak rasa cartoon akak lagi best lah" Membebel takpa lagi, pakai earphone aku tak dengar.

Tapi kalau setiap kali nak pergi toilet cari aku ... /sigh/



'Cuya, adik nak kencing' "HAHHH BUKAK SELUAR!! CEPAAAT!!! LARI DIK!!"




Kita jumpa malam ni /waves/

No comments:

Post a Comment