Sunday, July 12, 2015

tight and long hug at the airport



Jumaat lepas iftar dengan gang prank (idk nak sebut apa nama gang ni dah lah nama group ws pun tah pape) big applause to Bee who joined us!! Sebenarnya bee dia nak try puasa tapi half-way je sebab tak tahan hahahaah sebijik macam aku masa kecik. Puasa memula pun ayah ajar setengah hari = 50 sen. Satu hari = RM1.50 peh kecik kecik dah mata duitan, pandai ayah pancing aku cis entah amende lah yang nak dibeli masa kecik kecik setakat cikedes sepaket 30 sen, aiskrim cone 50 sen tu hek eleh 

Keluar dekat IOI Putrajaya je luls ni kira up lah dulu tak habis habis alamanda je, lagipun dekat je sebenarnya kmb dengan IOI. Tapi dekat macam mana pun, aku boleh jugak tertidur. Boleh tertidur like a few minutes after bersembang dengan pakcik taxi, jemah gila aku mcm jumpa pakcik sendiri.  Big mistake do aku tertidur, aku baru lentok kepala sikit je dah berapa banyak gambar aku tidur deiorang snap. Kuanghajo betul perangai, puasa ke tak puasa ke sama je! 

Sebab surau penuh masa maghrib, Bee was like "Eh lama nya, engkorang ni pergi sembahyang ke buat surau" 



Last ramadhan together! After all hate and love, I still cannot wait the moment IB ends.


luls what



No comments:

Post a Comment