Monday, May 16, 2011

Kau sangat ego .


Rumah Bakti Nur Syaheera 

Sangat terharu bila ada satu rumah bakti ni nama dia sebijik macam nama aku hahahaa :"> Dah lah susah nak carik ejaan yang speciaaaal macam nama aku ni. Actually dah banyak kali aku jumpa tabung untuk rumah bakti ni. Bila first time jumpa dkat kedai runcit, aku macam asdfghjkl apa ni nama samaaa! *terus keluar kedai* And dah banyak kali kawan aku call / sms on the spot bila nampak tabung rumah bakti nur syaheera ni dekat mana-mana . "Wehh , aku pergi kedai nii . Lepastukann , aku nampak satu tabung untuk rumah anak yatim . Teka lah apa nama rumah anak yatim tuu , tekaa ! Teka! " And dalam hati aku mesti "Ciss mesti nama aku yang unik tu kan ? Tau dah . "

And aku pergi lah website rumah bakti tuu , aku carik lah kenapa dia letak nama 'Syaheera ' . Yelahh, mana tauu pengerusi rumah bakti tu nama syaheera keee , takpun isteri pengerusi tu nama syaheera kee , takpun ex girlfriend dia nama syaheera keee . Tapi penyiasatan aku gagal . Tak da bagitau pun ciss . Aku boleh pulak tanya ayah 'Ayahh , ayah ada ke buat satu rumah bakti tu and letak nama eera ? Heheee :"> ' And ayah mesti tunjuk muka pahal dengan anak perempuan aku ni . Boleh pulak perasan ayah aku yang jadi pengerusi rumah bakti tu wakaka .

Letaklah nama anak anda Nur Syaheera ! *tiba tiba*

perutusan daripada perdana menteri supereera : Exam mid year dah start lalalaaa tapi aku tak study pun sebab esok cuti wesakk . Apa kebenda entah wesak tu, asalkan esok aku boleh bangun lambat . Selamat hari guru cikguuu/ustad/ustazah etc . Sila naikkan markah exam saya , terima kasih lalalaaaa . Terima kasih kepada cikgu tadika yang ajar saya baca ABC , bagi saya minum air garam yang masin nak matii tu bila saya sakit gigi dekat tadika, and cikgu darjah satu yang pujuk saya bila saya menangis nak balik rumah. 

No comments:

Post a Comment