Friday, June 24, 2011

Hari Bicara Akademik 2011


Semalam tidur pukul 2 pagi okay -,- Gila gempak padahal pukul 6 dah kena bangun nak pergi sekolah sebab ada Hari Ibu Bapa Bergosip Bersama Cikgu . Means aku tidur kurang daripada 4 jam T_T Sepatutnya hari sabtu macam ni lah nak bangun lambat, tapi spoil aa ada hari bicara akademik ! Lagipun tidur lambat sebab semalam ada Final Maharaja Lawak kan kan kan , Sepah menang kan kan wohooooo . Aku ingatkan Jozan menang ohh. Tapi aku sokong Sepah (Y) Hidup Johooooor ! Eeka berangan nak kahwin dengan Jep Sepah memandangkan dia dah kaya sekarang -_-" *sigh*

Aku datang sekolah tadi sebab kena bertugas , boleh pulak kena jadi penyambut tetamu dekat foyer tu . Haihh dah dua tahun aku buat kerja sama jee . Kalau parents datang je kena greet Assalamualaikum/Selamat Pagi dengan senyuman paling plastik dekat dunia ni ! Aku tak boleh aa kena senyum dekat orang yang aku tak kenal -,-" Rasa macam tak rela ohh ngaaa . Adam Zariman dah berapa kali tegur aku suruh senyum -_-" Fine aa fine aku bagi senyuman cap plastik yang berkualiti sikit . 

Aku bertugas dengan sorang junior ni , aku rasa dia ni mesti senang dapat kawan kot. Dia bercakaaaaap tak henti so macam tak awkward langsung. And dia suka bercakap sorang sorang , suka buat aku speechless tau -_-" And si junior ni semangat gila greet parents yang datang . Even parents tu jauh lagi , dia dah menjerit 'Selamat Datang ! ' Aku speechless , lagi sekali -,- Aku ni tukang bagi salam dengan senyum jee . Tapi kalau bapak bapak yang handsome tu senyum mesti ikhlaaaas . Nasib senyum je , belum mintak number phone anak dia xD

Ibu sampai awal kott -_-" And aku pun terus ikut ibu balik , means aku bertugas dalam 1 jam je HA-HA-HAAA ! Nasib tahun ni bertugas tempat redup , tak macam tahun lepas kena berjemur dekat pagar belakang ggrr . Bila parents tanya kelas anak dia kat manaa , dalam hati aku macam 'Mana lah saya tau anak makcik pakcik siapa? -_- ' Dalam hati je laaah kan hahaha. Kadang kadang kabut punya pasal , aku main suruh je makcik pakcik ni naik tangga hahahaa . Alaa sekolah aku bukannya besar sangat pun kuang3

Alhamdulillaaah , aku dapat nombor dua :") Well tipu kalau tak frust sebab beza aku dengan orang nombor satu tu dua markah jee . Ingat masuk 3 Kualiti senang ke hidup ? -,- Aku banyak mengeluh masa on the way balik rumah and ayah cakap ' Its okay lah  eera . Takpa lah , dua markah je pun . Ayah tak kesah eera tak dapat nombor satu ' And i was like awwww my dadddd  Suka buat anak dia rasa tenang :")


Tajuddin Adan *Thumbs up*

And once again , my dad is the best ! Aku cakap lah dengan ayah 'Ayah nak hadiah boleh ? Susah what nak dapat number dua ;( ' Yelaah dah lama tak mintak hadiah kat ayah , final exam last year dah dapat camera wakaka okay lah tu . Actually aku nak mintak basikal je tau untuk exam yang ni, daripada last year tak dapat dapat. And guess whaaaat , ayah bagi aku Samsung Galaxy Tab Dapat phone baru baru baru , Alhamdulillaaah :") Tajuddin Adan Awesooomee   Tapi aku pakai jugak lah phone Sony Ericsson tuu , takkan lah aku nak pergi tusyen dengan koko bawak Galaxy Tab yang gedabak ni -_-" Terima kasih daun keladi Encik Tajuddin , lepas ni boleh mintak lagi ? Hahah


Baiii :")


2 comments: