Friday, June 17, 2011

Nichkhun said "We will meet again in another planet "

Lama gila aku tak update *sigh* Almaklumlaaah , busy kaaan . Sekarang dah tak main lah busy mengalahkan barack obama tapi busy mengalahkan justin bieber dengan lady gaga wakaka . Lately ni aku selalu tidur awal , memang susah lah nak tengok muka aku jadi mak guard jaga rumah tengah tengah malam . Kalau tidur awal je takpa , selalu jugak mengigau asdfghjkl . Penat sangat agaknya ?

Aku bukan jenis orang yang mengigau , tapi dalam dua bulan lepas ni dah dua kali aku mengigau . First time tu sebab aku duk fikir nota Pendidikan Seni tak siap lagi . Risau gilaa ni , takut kena marah dengan Puan Halijah -__-" Last last aku tidur je , sebab mak datuk punya mengantuk tahap gaban yang tak boleh nak describe . Aku punya risau tu sampai Cikgu Halijah boleh masuk dalam mimpi aku T_T Aku mengigau turun katil lepastu amik telekung nak solat , tiba tibaaa je ? Kau bayangkan lah tiba tiba mengigau pakai telekung dalam gelap , gila eeka tak seram muahaha ;DD

Bual dalam gelap ;

Err Eeraaaa ? Kenapa ? 
Eera tak siap homework seni.*Pakai telekung*
Homework seni ? 
Ha'aah gambar batik dengan nota dengan asdfghjkl *mumbling*
Then kenapa eera pakai telekung ? 
Eera tak siap homework Seni lah !
Ye laaaaa ! Tapi kenapa pakai telekung ? 
(tengok telekung yang dah siap pakai) *speechless*
*speechless*
Entah laah -__-"
Kau mengigau eh eera ? 
Mana adaaa ! *fikir mati lah aku esok pagi kena bahan*


Fine lepas ni memang aku buat semua homework aa . Lagi lagi agama , cuba kau bayangkan kalau ustad wahab pulak yang datang mimpi aku hahahaaa bapak scary *_* Tak pasal pasal mimpi ustad wahab nyanyi lagu alleycats Dah seminggu ustad tak masuk kelas , tapi aku sukaa ! 

And mengigau yang satu lagi tu aku tertidur dekat living room then naik bilik tiba tiba je aku bentang sejadah and pakai telekung . Padahal sebelum tidur aku dah solat . Eeka dah pelik , kenapa aku nak solat lagi sekali *sigh* Kalau mengigau je mesti aku amik telekung , nampak tak suci nyaa tu ? Okay lagi lah kan daripada aku mengigau tak pasal pasal bukak tingkap bilik lepastu terjun ! Tak pasal pasal kang sedar je tersangkut dekat bumbung rumah sendiri . Okay merepek .


Hahahha kyuhyuuuuuuuun 

Teka teki mintak kaki 

Dalam kelas , aku anis azhani dengan aisyah sukaaaa main teka teki . Tapi last last rasa cm nak smackdown dieorang sebab selalu bagi teka teki yang tak logik . Buat julung julung kalinya AnisMonstaa bagi teka teki . Btw , Anis telah diiktiraf pangkat Monstaa yang aku bagi dekat dia . Dia memang ganas kan anis kan ? Peace jangan makan aku :D

Teka teki anis;

Aku ada teka teki !
Apaaaa ? 
Kenapa buaya tak makan babi ? 
Sebab dia tak makan lah !
Salah !! 
Habis tuu ? 
Sebab buaya tu Islam HAHAHAHAHHAHA
*speechless*
*speechless*
Habis tu kalau ular makan babi , dia kafir lah ? 
*speeeeeeeechlesssss*

kpopinspired:

duhhsorandom:

inlovewithkyu:

3kyupachops3:

HENRYYYyyyy (cred:Eijata Kumada @ facebook)

the guards oh my God…OTL

LMFAO IFSHDBFJKASDHFSAJ
but henry <3333

omg henry! but why am i laughing at this? XD

Aku terkejut bila jumpa gambar ni. Polis pun nak amik gambar jugak dengan Henry Suju-M *sigh* Posing bukan mainn lagii ... lawak -_-"

Aku ada teka teki lagi !
Apaaa ? 
Kalau helikopter masuk gua , keluar kat mana ? 
Pintu gua !
Salah !!
Habis tu ? 
Keluar dekat newspaper !
*speechless*
*speechless*
Habis tu , kenapa kapal selam masuk laut tak keluar dekat newspaper ? 
*speeeechlesssss*

Happy Upcoming Father's Day to Tajuddin Adan My superhero , SuperDin Iloveyouu . You're the coach and the teacher ,you're the hero and the leader. Thank you for loving and always showing me what being a father is all about . And thanks for staying beside me when I need you as well as supporting me all the time ayaaaaaaaaaah 



Okay baii 

No comments:

Post a Comment