Saturday, May 26, 2012

Man's greediness is indeed boundless.


Hello everybodyy .

So dengan ini diumumkan cuti sekolah telah pun bermulaaaa ! Fuyoooo semua orang excited kemain, aku pun samaaa *fireworks* (nak jugak excited walaupun dah start cuti dua minggu lebih awal *peace* ) Semua orang terus online update status facebook, update twitter masing-masing. Haish cuba lah tolong ibu bapa di rumah ish ish ish <--- pergi bunuh diri sekarang juga . Cakap orang, diri sendiri goyang kaki di rumah like a boss *senyuman ronald mcdonald*

Sejak aku cuti harituh, aku layan semua cerita yang ibu tengok dekat TV. Setelah aku mensiasat, Aku mendapati.. (wah ada ala ala detective conan tak. haktuihh reject terus. ) sinetron Putri yang ditukar ke apa entah tajuk cerita tu .. Tak habis lagi !! Dah episode 100++ bila nak habis woi. Heart attack aku tengok iklan sinetron tu kat TV -_-" Aku rasa macam dah berzaman cerita tu. Kalau cuti akhir tahun ni tak habis sinetron tu, aku taktau ah nak cakap apa . Tak pasal pasal TV tu yang aku bakar .

And ibu layan cerita Seindah Sakura. Cerita tu boleh lah tahan. Tapi the fact yang cerita tu pasal love story antara cikgu and anak murid <--- Aku tak boleh terima. Tak logik ! Mana logik ada cikgu sehandsome Fahrin Ahmad! Heaven gila kalau cikgu aku muka Fahrin Ahmad, hari hari aku pergi sekolah. Takda ah aku duk sakit memanjang dapat MC muahaha. Kalau camtu, aku chicken pox pun pergi sekolah ! Wah semangat gitu.

Entah berapa kali aku tengok cerita tu sambil membebel cerita ini tak logik lah ibu. Berapa beza umur cikgu dengan anak murid camtu o.O dalam 10 tahun ?  Bapak ah tunggu perempuan tu habis belajar je, cikgu tu dah masuk golongan tua dah -_-" Yes walaupun Fahrin takkan setua tu bila ending. Tapi tak logik jugak. Sebab cikgu laki kat sekolah aku dah lah tak ramai. Semua dah original dalam golongan berumur and berkahwin. Drama hanyalah drama, bukan realiti. Bila tukar watak aku jadi perempuan tu, watak Fahrin jadi siapa ? Mr Wong ... ? Cikgu Tazri ? (Dah kata watak Fahrin Ahmad cikgu disiplin ~ ) Hihiiii kay joke mati aku kang .


Asdfghjkl Forever the biggest loser O.O

Aku kan dah lama tak pergi sekolah so aku dalam golongan orang-ketinggalan-zaman-to-the-max. Ramai gila classmate aku jadi Probis. Cuba teka probis tu apaaa ? Pergh nama makanan apa tu sedap nya bunyi. Kay jkjk Probis tu pengawas percubaan. Aku jangan cakap ah, apply pengawas pun tidoook *peace* Sudah tiba masa untuk aku menjadi murid biasa. Penat dah jadi pengawas dulu. Point nya sekarang, classmate aku ramai jadi Probis :( Apa nasib aku, aku ni dah lah bising gila ah kat kelas. Ye ah kang kalau senyap sangat senang homesick so kita kena menghiburkan diri sendiri <-- sedih nya bunyi T.T 

Jangan cakap bising je, aku memang peraturan smua main langgar je. Kadang-kadang taktau pun peraturan tu wujud *peace* Dulu masa sekolah BTHO bila jadi pengawas pun sama je perangai. Teringat Othniel yang mesti marah bila gang aku buat bising. Muahahaha nampaknya perangai mulut-tak-berhenti-bercakap aku ni takleh hilang. Dulu makan dalam kelas jangan cakap ah dah macam hari-hari berkelah dekat meja , tinggal tak keluarkan carpet dari rumah je -_-" Malu nya memikirkan zaman-zaman kegemilangan aku dahulu. Cewaaah takleh blah kegemilangan kebendaaa asdfghjkl -.-

Sekarang exam week dah tak sekabut dulu. The fact that dah tak wujud gang genius-genius BTHO dalam kelas aku especially classmate lelaki yang dua minggu exam dah start study ciss semangat tak ingat dunia. Kalau dulu tengok muka dieorang je dah rasa berdosa tak study -_- Sekarang lagi berapa hari nak exam baru lah aku terbukak hati lintang pukang terkapai-kapai study. Padahal result tak gempak jugak sebab redha kan dah ada dalam kalangan budak pandai -_-" Aku tak interested langsung nak compete dengan classmate and student class lain. Tak macam dulu, exam week weh kabut gila stayback lepas sekolah ah bagai sampai classmate deactivate facebook semata-mata exam. Sekarang, yang aku tau sharpp lepas habis prep aku kena ada depan public phone nak call ibu tak kesah dah habis study ke belum *peace*

Nampaknya, aku semakin rajin update blog muahaha ye lah nasib tak boleh keluar rumah. Ibu pergi pasar malam pun aku takleh ikut :( Aku dah sebulan tak makan ayam, telur especially seafood -_____-" Aku allergic seafood tapi seafood jugak lah yang aku suka makan. Whyyyy, tell me whyyy ? Sekarang aku banyak layan variety show yang ada Shinhwa muahaha nampak loser sbb suka idol group yang dah berzaman tapi once kau layan gelak tak ingat dunia padahal tengah sakit. Nice show to release your tension! Oh and aku baru top up muahahah. Aku dah malas nak on phone sbb bukannya smpat nak texting and calling. Kesian Najihah dengan Jasmine, haritu call phone ayah hahahah.


Kay kay -_- Enjoy your holiday peeps :) Bai and take care .

No comments:

Post a Comment